برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
مهمان عزیز خوش آمدید

بخاری گازی نیک کالا مدل AB7

Nicala AB7 Stove 7000

ویژگی های محصول

طراحی زیبا

قابلیت استفاده بصورت زمینی و نصب دیواری

دارای ضمانت نامه شرکت نیک کالا

0 تومان
موجود شد به من پیامک بده
توضیحات

در مدل هوشمند بخاری گازی حداکثر قدرت حرارتی 3500  کیلو کالری بر ساعت و حداقل قدرت حرارتی 1800 کیلو کالری بر ساعت می باشد.

بخاری گازی هوشمند7000 نیک کالا قابل استفاده با گاز شهری فشار گاز 178 میلی متر ستون آب بوده و گاز شهری قطر اوریفیس 5/1 میلی متر است. این مدل بخاری گازی نیک کالا دودکش دار می باشد که قطر دودکش آن به  100 میلی متر می رسد.

وزن خالص این بخاری 2/14 کیلو گرم  و وزن نا خالص 17 کیلو گرم می باشد. گاز مایع فشار گاز 270 میلی متر و  گاز مایع قطر اوریفیس 9/0 میلی متر است. رده انرژی در این مدل بخاری گازی  E می باشد، و میزان مصرف گاز بهینه ای وجود دارد.

امروزه فقط به ظاهر آراسته و طراحی صنعتی آن نیست . در این بخاری ها با ارتقاء بازدهی حرارتی حدود 20 درصد مصرف گاز کاهش یافته و با صرفه جویی مبلغی را که برای خرید بخاری پرداخت شده است از طریق صرفه جویی به شما باز می گردد . طراحی بخاری زیبا بوده و استاندارد ملی ایران، استاندارد CE و TSE کیفیت محصول را تایید کرده اند .

بخاری گاز سوز نیک کالا NICALA مدل هوشمند AB7 محصولی با کیفیت و در عین حال شیک نیک کالا می باشد که محیط خانه و محل کار شما را در فصول سرد سال، گرم  خواهد کرد.

باید به این نکته توجه کرد که حداقل فاصله بخاری از دیوار 30 سانتی متر و از مواد قابل اشتعال 150 سانتی متر باشد. در ضمن این بخاری مجهز به سیستم ایمنی ODS جهت کنترل میزان اکسیژن محیط بوده و با کاهش یافتن از یک میزان معین و ایجاد خطر دستگاه را خاموش می کند

جزئیات محصول
Nicala AB7 Stove 7000

مشخصات

سایر مشخصات
کیفیت بخاری های گازی نیک کالا امروزه فقط به ظاهر آراسته و طراحی صنعتی آن نیست . در این بخاری ها با ارتقاء بازدهی حرارتی حدود 20 درصد مصرف گاز کاهش یافته و با صرفه جویی مبلغی را که برای خرید بخاری پرداخت شده است از طریق صرفه جویی به شما باز می گردد .
وزن
15 کیلو گرم
ابعاد
عرض 50 * عمق 20 * ارتفاع 67.5 سانتی متر
گاز شهری
دارد
قدرت حرارت
حداقل 1150 و حداکثر 3600 کیلو کالری در ساعت
قطر دودکش
100 میلی متر
دیدگاه کاربران (0)