برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
مهمان عزیز خوش آمدید

بخاری گازی انرژی مدل 640

Energy 640 Stove

0 تومان
موجود شد به من پیامک بده
توضیحات
ویژگی بخاری گازی کارگاهی انرژی مدل 640 با فن آلمانی : 
 
بخاری گازی کارگاهی انرژی بر اساس یکی از طرح های شرکت معتبر MODINE آمریکا که از نوع هیتر های گازی صنعتی تجاری با مشعل اتمسفریک می باشد ، طراحی و ساخته شده است. این محصول مطابق استاندارد بین المللی BS-EN621 در سال 1387 موفق به اخذ گواهی CE گردید که اولین هیتر گازی دارای این گواهی در کشور می باشد.
هیتر گازی 640 برای گرمایش فضاهای تجاری مانند: فروشگاه ، مراکز خرید، نمایشگاه ، سالن های بزرگ ، بانک ها، فضاهای صنعتی، کارخانه ، کارگاه، مذهبی، مسجد ، حسینیه، رفاهی، پایانه مسافری ، فرودگاه ، ایستگاه راه آهن، آموزشی، کارگاه آموزشی ، کتابخانه، سالن اجتماعات، سالن غذا خوری ،سالن انتظار درمانگاه و بیمارستان، همینطور اماکن ورزشی مورد استفاده قرار می گیرد.
 
مبدل حرارتی:
 سطح تماس موثر و تبادل حرارتی زیاد بین جریان محصولات داغ احتراق با هوای عبوری از آن )که بر هم عمود هستند( به همراه افت فشار کم و عدم صدای ناشی از انقباض و انبساط سریع ، از جمله ویژگی های بارز این مبدل حرارتی با طراحی خاص می باشد.
مبدل حرارتی که به عنوان قلب هیتر محسوب می گردد ، دارای پوشش نسوز مقاوم تا دمای 550 درجه سانتیگراد می باشد.
 
مشعل:
 از نوع اتمسفریک و شعله آبی سوز می باشد که مخلوط گاز و هوا را به صورت کنترل شده به سر مشعل هدایت کرده و حرارت لازم تولید می گردد. مشعل نیز دارای پوشش نسوز مقاوم تا دمای 550 درجه سانتیگراد می باشد.
 
کلاهک تعدیل: 
مجموعه ای که علاوه بر تنظیم خروج محصولات احتراق از هیتر ، امکان جریان معکوس هوا از دودکش را به حداقل می رساند ، این قطعه نیز دارای پوشش نسوز مقاوم تا دمای550 درجه سانتیگراد است.
 
شیر کنترل گاز: 
شیر برقی برای کنترل جریان و فشار گاز ورودی به مشعل و پیلوت می باشد که می تواند با فرمان ترموستات محیطی )بر اساس دمای تنظیمی( یا فرمان کنترل حدی و ترموکوپلی عمل نماید. این شیر گاز دارای استاندارد EN-126 می باشد.
 
کنترل حدی:
 یک ترموستات کنترل کننده عملکرد مشعل است که در صورت افزایش بیش از حد دمای بدنه مبدل حرارتی در مواقع خاص ، جریان گاز به شیر کنترل قطع می گردد. کنترل حدی دارای تاییدیه ( CSA (Canadian Standards Association می باشد.
 
فن کنترل:
 یک ترموستات کنترل کننده عملکرد فن می باشد که با تاخیر در کارکرد فن هنگام روشن شدن از وزش باد سرد جلوگیری کرده و همینطور هنگام خاموش شدن ، فن تا سرد شدن مبدل حرارتی و انتقال کامل حرارت به کار خود ادامه می دهد.
 
اکسی پیلوت: 
سیستم نظارت بر شعله است که حتی با کاهش حدود 25 درصدی فشار گاز )از فشار گاز 8/ 17 میلی بار( قادر به روشن کردن مشعل می باشد و نسبت به میزان اکسیژن محیط حساس بوده و در صورت کاهش اکسیژن در محیط ، فرمان قطع گاز را می دهد. اکسی پیلوت دارای تاییدیه CSA (Canadian Standards Association) است.
 
فن: 
وظیفه جریان بر روی مبدل حرارتی و ایجاد گردش مناسب را دارد. توزیع یکنواخت بر روی مبدل حرارتی ، صدای کم و ایمنی ، از ویژگی های فن اکسیال مورد استفاده است. لازم بذکر است که این فن اکسیال از تولیدات شرکت ebmpapst آلمان می باشد که در آن از پیشرفته ترین تکنولوژی های روز دنیا استفاده شده است.
 
فضای قابل گرمایش:

 فضای قابل گرمایش این بخاری 500 الی 800 متر مکعب است. بنابراین به سادگی می توانید به تقسیم متوسط این مقدار ( حدود 600) بر ارتفاع محل مورد استفاده مساحت مناسب را محاسبه کنید.

جزئیات محصول
Energy 640 Stove

مشخصات

سایر مشخصات
فضای قابل گرمایش 500-800 مترمکعب
وزن
87 کیلوگرم
ابعاد
ارتفاع 102 سانتی متر عمق 60 سانتی متر عرض 72 سانتی متر
گاز شهری
دارد
قدرت حرارت
45000
قطر دودکش
150میلی متر
دیدگاه کاربران (0)