برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
مهمان عزیز خوش آمدید

بخاری گازی نیک کالا مدل MN6

Nicala MN6 Stove

ویژگی های محصول

برخورداری از لعاب با کیفیت

پر بازده و کم مصرف

سازگار با محیط زیست

بیشتر بخوانید
447,000 تومان
موجود شد به من پیامک بده
>6 امتیاز وایت کلاب 6 امتیاز وایت کلاب
با خرید این محصول میتونی تا 6,000 تومان تو خرید بعدیت تخفیف بگیری !
توضیحات

بخاری نیک کالا مدل MN6 یکی از محصولات شرکت نیک ‌کالا بوده که رده مصرف انرژی آن D است. شرکت صنعتی نیک کالا بیش از 50 سال است که در تولید، توزیع و صادرات انواع بخاری، اجاق گاز و ... سابقه دارد. این شرکت یکی از تولید‌کنندگان بزرگ و مجهز انواع بخاری در خاورمیانه است.

این بخاری دودکش دار نیک‌کالا دارای استانداردهای ملی ایران و استاندارد CE اروپا و استاندار TSE بوده که عملکرد و کارایی این بخاری را تضمین می‌کنند.

بخاری که یکی از ضروری‌ترین لوازم منزل در فصول سرد می‌باشد باید در انتخاب آن دقت زیادی کنید که نسبت به محیط که دارید یک انتخاب صحیح داشته باشید. در بازار چند نوع بخاری وجود دارد که شامل بخاری گازی و برقی (دودکش دار، بدون دودکش، دیواری و زمینی) می‌باشد.

برای استفاده برای منازل بهتر است از بخاری دودکش دار استفاده کنید چون  ایمنی بیشتری نسبت به بخاری‌های بدون دودکش‌ دار دارند. بخاری‌های بدون دودکش بیشتر مناسب محیط‌های باز و محل کار و ... می‌باشد. تنها مزیت برتر این بخاری‌ها نسبت به بخار‌های دودکش‌دار این است  که گرمای حاصل از احتراق صد در صد به محیط نفوذ کرده و این در صورتی که بخاری‌های دودکش دار 30 درصد گرمایش خود را از طریق لوله از دست خواهند داد.

جزئیات محصول
Nicala MN6 Stove

مشخصات

سایر مشخصات
تمام لعاب-با شیشه سکوریت برنزی و سفید سیلک شده دو چاپ-ضمانت نامه ۲ ساله
وزن
18 کیلو گرم
ابعاد
ابعاد بسته بندی 68* 26 * 50 سانتیمتر
گاز شهری
دارد
قدرت حرارت
6000 کیلوکالری
دیدگاه کاربران (0)