برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
مهمان عزیز خوش آمدید

گریل تفال مدل GC3050

Tefal GC3050 Grill

ویژگی های محصول

مجهز به سینی چربی گیر

مجهز به ترموستات قابل تنظیم

مجهز به دکمه روشن و خاموش

سطح پخت و پز: 600 سانتی متر

دارای 3 درجه تنظیم حرارت جهت پخت مواد غذایی

قابلیت قرارگیری بصورت عمودی جهت اشغال کمتر فضا

بیشتر بخوانید
انتخاب گارانتی
  • 7 روز تضمین بازگشت کالا
انتخاب رنگ
  • نقره ای
4,000,000 تومان
موجود شد به من پیامک بده
>53 امتیاز وایت کلاب 53 امتیاز وایت کلاب
با خرید این محصول میتونی تا 53,000 تومان تو خرید بعدیت تخفیف بگیری !
کالاهای مشابه
توضیحات
جارو برقی بوش مدل BGL8PRO3IR

گریل تفال مدل GC3050

بررسی و خرید اینترنتی گریل تفال مدل GC3050

اغلب افراد دنیا علاقه‌مند به خوردن انواع کباب هستند. ایرانی‌ها نیز معمولاً عادت دارند تا در گشت‌وگذار و میهمانی‌ها و مجالس حداقل یک وعده کباب میل کنند. اما گاهی مقدمات پخت کباب آن‌گونه که باید مهیا نیست و یا کمی برای افراد سخت و پیچیده به نظر می‌رسد، در این مواقع بد نیست تا با روش‌های جایگزین آشنا شوید و آنها را بکار ببرید. یکی از روش‌های عالی و راحت برای پخت انواع کباب استفاده از دستگاه گریل است. دستگاه گریل کار را بسیار راحت می کند و به شما این امکان را می دهد در کمترین زمان بهترین غذا را تهیه کنید. ديواره داخلي گريل هاي برقي ، خاصيت نچسب بودن دارد تا مواد غذايي به آن ها نچسبد و به راحتي جدا شود. استفاده از اين دستگاه ها علاوه بر اينکه مواد غذايي را با روشي سالم تر از سرخ کردن براي شما طبخ مي کنند ، تا حد زيادي شما را در استفاده از روغن بي نياز مي کنند. کافی است این دستگاه ها را روشن کنید و صبر کنید تا به دمای مناسب برسند ، سپس می توانید مواد غذایی را درون آن ها قرار دهید و اقدام به گریل کردن آن ها کنید.

غذایی خوش طعم در کمترین زمان

مشخصات فنی و امکانات:

گریل تفال مدل GC3050 یکی از دستگاهای بسیار با کیفیت است. این گریل طراحی و ظاهر بسیار شیکی دارد و قدرت و عملکرد بسیار خوبی دارد. گریل GC3050 تفال صفحات ساندویچ ساز مثلثی ندارد اما با استفاده از آن می‌توان انواع پنینی و ساندویچ‌های مختلف را درست کرد. کرد صفحات آن نیز از آلومینیوم دایکاست با پوشش نچسب ساخته شده‌اند. صفحات این دستگاه دارای لولای متحرک هستند و می‌توان آنها در زوایای مختلف حتی به شکل عمودی قرار داد. حالت قرار گیری صفحات این دستگاه به گونه‌ای است که روغن روی سطح آن که داخل سینی جمع آوری مخصوص قرار گرفته در زیر دستگاه جمع شود. گریل تفال مدل GC3050 توان 2000 واتی دارد و می‌توان میزان حرارت آن را تنظیم کرد. از این دستگاه هم به عنوان گریل و باربیکیو می توان استفاده کرد و هم برای درست کردن انواع ساندویچ‌ها و یا تست کردن نان. این گریل سیستم جلوگیری از خشک شدن مواد غذایی را دارد و حتی می‌توان مواد غذایی یخ زده را به صورت مستقیم روی آن قرار داد تا ابتدا یخ زدایی شده و سپس پخته شود. نکته ای که باید به آن توجه شود این است که که این گریل میتواند به صورت عمودی در کابینت قرار بگیرد تا فضای کمتری را اشغال کند.

برای خیلی از خانم‌های شاغلی که فرصت کافی برای پخت و پز هر روزه را ندارند، استفاده از برخی وسایل و تجهیزات مدرن آشپزخانه اهمیت بالایی دارد.

جزئیات محصول
Tefal GC3050 Grill

مشخصات

نوع
باربیکیو و گریل برقی
سایر مشخصات
ظرفیت حجمی 0.1 لیتر / جنس بدنه: استیل ضد زنگ / قابلیت پخت بدون روغن / ابعاد صفحات : 30 × 20 سانتیمتر / قابلیت شستشو صفحات در ماشین ظرفشویی /
وزن
4.6 کیلو‌گرم
ابعاد
190 × 330 × 190 میلیمتر
توان مصرفی
2000 وات
سیستم قطع خودکار
دارد
سینی چکه گیر
دارد
دیدگاه کاربران (0)