برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
مهمان عزیز خوش آمدید

گریل تفال مدل GC242D

Tefal GC242D Grill

ویژگی های محصول

مجهز به سینی چربی گیر

توان مصرفی: 2000 وات

مجهز به ترموستات قابل تنظیم

قابلیت شستشو صفحات در ماشین ظرفشویی

دارای 3 درجه تنظیم حرارت جهت پخت انواع مواد غذایی

قابلیت قرارگیری بصورت عمودی جهت اشغال کمتر فضا

بیشتر بخوانید
انتخاب گارانتی
  • 7 روز تضمین بازگشت کالا
انتخاب رنگ
  • نقره ای
3,050,000 تومان
موجود شد به من پیامک بده
>41 امتیاز وایت کلاب 41 امتیاز وایت کلاب
با خرید این محصول میتونی تا 41,000 تومان تو خرید بعدیت تخفیف بگیری !
کالاهای مشابه
توضیحات

خرید گریل تفال مدل GC242D

گریل کردن هیچ وقت به این سادگی نبوده


بی شک همه ما با کاربرد دستگاه گریل برقی آشنا هستیم و می‌دانیم این وسیله برای پخت‌وپز و آماده‌سازی غذاهای کبابی با کیفیت بالا به کار می‌رود. روش‌هایی متداول زیادی وجود دارند که با کمک آن‌ها می‌توان غذاهای کبابی مختلف را آماده کرده و کنار خانواده سرو کرد. اما به‌جرات می‌‌توان گفت که هیچکدام از روش‌های موجود از نظر کیفیت در سطح گریل برقی نیستند. درواقع این دستگاه به‌نحوی طراحی و تولید می‌شود که بهترین عملکرد را برای کباب و اسنک مواد غذایی مختلف دارد. در گذشته برای تهیه غذاهای کبابی گریل‌های زغالی و گازی تنها گزینه موجود بودند. اما با پیشرفت صنعت و تکنولوژی تنوع ابزارهای قابل استفاده برای این منظور متنوع‌تر، کاراتر و باکیفیت شده‌اند.  گریل برقی یکی از گزینه‌های جدیداست که امکان استفاده در هر جا و هر مکانی را دارد. هرچند از ورد این نوع گریل به بازار زمان زیادی نگذشته است اما قابلیت‌ها و ویژگی‌های مثبت این دستگاه سبب شده به‌طور خاص مورد توجه مردم قرار بگیرد.

یک گریل عالی و همه کاره از برند تفال


گریل برقی قابلیت استفاده بسیار راحت‌تری نسبت به موارد قدیمی‌تر دارد و همچنین سطح کارایی آن نیز بیشتر است. همچنین دستگاه فوق بدون نیاز به استفاده از روغن و طی حرارتی کاملا ملایم برای تهیه غذاهای مختلف کارایی دارد. کند . گریل تفال دارای توان مصرفی 2000 وات و مجهز به ترموستات قابل تنظیم و میتوان درجه حرارت آن را در سه حالت تنظیم کرد . صفحات این گریل با روکش نچسب و شیار دار برای ترد شدن کباب و تمیز کردن آسان پس از کباب کردن طراحی شده است و با صرفه جویی در فضا به علت قرار گرفتن در کابینت به صورت عمودی انتخاب خیلی از خانواده هاست

مشخصات گریل تفال مدل GC242D


از آنجایی که مواد غذایی در فرایند گریل شدن کاملا برشته می‌شوند، طعم و عطر ‌بی‌نظیر دارند و بسیار پرطرفدار هستند. همین امر سبب شده است که دستگاه گریل برقی نیز به‌عنوان یکی از محبوب‌ترین لوازم آشپزی در قلب هر آشپزخانه جایی بگیرد. و این گریل دارای سینی چکه گیر بوده تا روغن اضافه در آن ریخته شود و همچنین صفحات آن را به راحتی میتوان در ماشین ظرفشویی شست. با داشتن یک دستگاه با کیفیت با کمترین زمان هر نوع غذایی که میخواهید از کباب گرفته تا ساندویج تهیه کنید و به علت گریل شدن از طعم واقعی غذا لذت ببرید.

جزئیات محصول
Tefal GC242D Grill

مشخصات

نوع
باربیکیو و گریل برقی
سایر مشخصات
کاربردها: گريل . ساندویچ ساز . باربیکیو / قابلیت پخت بدون روغن / جنس صفحات نچسب
وزن
3.46 کیلوگرم
ابعاد
11.8 × 33.7 × 36.4 سانتی متر
توان مصرفی
2000 وات
سینی چکه گیر
دارد
دیدگاه کاربران (0)