برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
مهمان عزیز خوش آمدید

آسیاب قهوه مایر مدل MR-4088

Maier MR-4088 Caffee Grinder

ویژگی های محصول

توان مصرفی 180 وات

آسیاب قهوه در 20 سایز مختلف

مخزن قهوه 220 گرمی

انتخاب گارانتی
  • 7 روز تضمین بازگشت کالا
انتخاب رنگ
  • استیل مشکی
2,150,000 تومان
موجود شد به من پیامک بده
>29 امتیاز وایت کلاب 29 امتیاز وایت کلاب
با خرید این محصول میتونی تا 29,000 تومان تو خرید بعدیت تخفیف بگیری !
کالاهای مشابه
توضیحات

آسیاب قهوه مایر مدل MR-4088

با خرید آسیاب قهوه مایر، پودر قهوه مورد نیازتان رو تازه تهیه کنید

قابلیت آسیاب در 20 درجه مختلف : از درشت ترین حالت تا ریزترین حالت به راحتی آسیاب کنید
قابلیت تعیین حجم آسیاب : به هر میزانی که نیاز دارید برای شما آسیاب میکند .
مخزن قهوه 220 گرمی : دارای یک مخزن 220 گرمی برای دانه‌های آسیاب نشده قهوه .


یکی از برترین آسیاب های قهوه در ایران

آسیاب قهوه مایر مدل MR-4088 ، در حال حاضر جز بهترین مدل های آسیاب قهوه موجود در بازار ایران است . این مدل با دارا بودن تنظیم حجم و اندازه مواد آسیاب شده جایگاه ویژه ای را در میان مصرف کننده ها دارا میباشد. کسانی که مصرف قهوه بالایی دارند، این آسیاب بهترین کمک را به آنها خواهد کرد . چنانچه میدانید قهوه اگر به صورت پودر شده باشد طعم و بوی آن خیلی زود از بین میرود ولی اگر به صورت دانه ای باشد به مدت طولانی طعم آن حفظ خواهد شد.پس چه بهتر که قهوه مورد نیاز خود را به صورت دانه خریداری کنید و هر زمان خواستید مقدار مصرفی را آسیاب کنید تا از طعم دلپذیر و تازه قهوه بهره مند گردید .


به هر میزان که نیاز دارید آسیاب کنید

در آسیاب قهوه مایر ، اهرم اندازه گیری حجم مواد آسیاب شده به شما این امکان را میدهد که به هر اندازه که نیاز دارید آسیاب کنید . برای مثال میخواهید 2 فنجان قهوه آماده کنید و برای تهیه آن به 30 گرم پودر قهوه نیاز دارید ، کافیست با اهرم موجود روی بدنه 30 گرم را مشخص کنید تا به همان اندازه برای شما آسیاب صورت بگیرد . و همچنین شما میتوانید با چرخاندن استوانه مدرج اندازه مواد آسیاب شده را از ریز تا درشت مشخص کنید و به آن صورتی که نیاز دارید مواد آسیاب شده را تحویل بگیرید. حداکثر توان این دستگاه 180 وات است . این دستگاه با دارا بودن ظاهر زیبا میتواند در کنار لوازم شیک آشپزخانه جذابیت خاصی به نمای آشپزخانه شما می دهد .


با آسیاب قهوه مایر تا 20 سایز مختلف آسیاب کنید

اسیاب قهوه حرفه ای مایر به شما این امکان را میدهد که دانه های قهوه را در 20 سایز متفاوت آسیاب نمایید. محدوده درشت(Coarse Grind) مناسب برای دستگاه فرنچ پرس،محدوده متوسط(Medium Grind) مناسب برای تهیه قهوه با دستگاههای تخصصی ، دستگاههای مخروطی و وکیوم پات و محدوده نرم (Fine Grind) مناسب برای تهییه قهوه اسپرسو می‌باشد. سیستم آسیاب این دستگاه از نوع آسیاب سنگی بوده و تیغه های آن از جنس فولاد ساخته شده اند . زمانی که شما حجم دلخواه مواد خود را انتخاب میکنید و دکمه استارت را میزنید،دیگر برای خاموش کردن دستگاه نیازی نیست که شما دکمه ای را فشار دهید، بخاطر اینکه این دستگاه به محض اینکه آن حجمی که شما در نظر دارید را آسیاب کرد خود به خود خاموش خواهد شد.

آسیاب قهوه مایر با ظاهری شیک و داشتن 20 درجه آسیاب به همراه امکان تعیین حجم مورد نیاز و امکانات ایمنی ، یکی از بهترین آسیاب های موجود در بازار ایران برای قهوه می باشد . وایت کالا خرید آسیاب قهوه هانس را با قیمت ویژه به شما عزیزان پیشنهاد میکند .

جزئیات محصول
Maier MR-4088 Caffee Grinder

مشخصات

نوع
آسیاب قهوه
ارتفاع
26 سانتی‌متر
پهنا
12 سانتی‌متر
عمق
20 سانتی‌متر
سایر مشخصات
آسیاب قهوه در 20 سایز مختلف ، مخزن قهوه 220 گرمی
وزن
1.7 کیلوگرم
توان مصرفی
180 وات
دیدگاه کاربران (0)