برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
مهمان عزیز خوش آمدید

آسیاب قهوه دلونگی مدل KG520

Delonghi KG520 Coffee Grinder

100% از خریداران ، این کالا را توصیه کرده‌اند

ویژگی های محصول

توان مصرفی 150 وات

دارای قابلیت تنظیم سرعت

جنس تیغه استیل ضد زنگ

قابلیت آسیاب دانه‌های چرب

امکان آسیاب در درجه‌های مختلف

انتخاب گارانتی
  • 7 روز تضمین بازگشت کالا
انتخاب رنگ
  • استیل
7,500,000 تومان
موجود شد به من پیامک بده
>100 امتیاز وایت کلاب 100 امتیاز وایت کلاب
با خرید این محصول میتونی تا 100,000 تومان تو خرید بعدیت تخفیف بگیری !
کالاهای مشابه
توضیحات

آسیاب قهوه دلونگی مدل KG520

با خرید آسیاب قهوه دلونگی ، پودر قهوه مورد نیازتان رو تازه تهیه کنید

قهوه یکی از نوشیدنی های محبوب می باشد که از دانه های بوداده و یا آسیاب شده گیاه قهوه به وجود می آید . پس از رسیدن میوه گیاه قهوه آن ها را برداشت می کنند سپس دانه های قهوه پس از خشک شدن در طعم و عطر های متفاوت در درجه های مختلف برشته می کنند محصول بدست آمده دانه های قهوه می باشد که آماده آسیاب و درست کردن نویشیدنی می باشد . امروزه قهوه به یکی از پر طرفدار ترین نوشیدنی ها، نه تنها در ایران بلکه در سراسر دنیا تبدیل شده از جمله دلایلی که این نوشیدنی طرفداران زیادی پیدا کرده و روز به روز به تعداد طرفدارانش افزوده میشه ، خاصیت بالای این نوشیدنی هستش که با نوشیدنش شادابی و نشاط رو به خودمون هدیه میدیم . ابزار زیادی برای درست کردن و تهیه ی این نوشیدنی بی نظیر وجود داره که توی بعضی از این محصولات، فقط باید از پودر قهوه برای تهیه ی یک قهوه ی بی نظیر استفاده کرد . بنابراین وجود یک دستگاه با کیفیت، کارتون رو به راحتی راه میندازه و در نهایت یک قهوه ی خوش عطر و طعم رو نوش جان خواهید کرد. با وایت کالا همراه باشید تا به نقد و بررسی این آسیاب قهوه باکیفیت بپردازیم


مشخصات فنی آسیاب قهوه دلونگی

آسیاب قهوه «دلونگی» (DeLonghi) مدل KG520 با طراحی خاص و جذاب ، بدنه ای از جنس استیل ضدزنگ دارد. دارای 18 حالت آسیاب قهوه متفاوت و سه تنظیم قدرت می باشد ، که بر حسب دلخواه شما دانه های قهوه را برای اسپرسو، دستگاه قهوه ساز یا فرنچ پرس آسیاب می کند. مخزن نسبتا بزرگی را داراست که گنجایش آن 350 گرم است. تیغه های استیل ضدزنگ دستگاه می توانند در هر بار استفاده برای 1 تا 14 فنجان قهوه را آسیاب کنند . از ویژگی های دیگر این دستگاه می توان به داشتن قفل ایمنی اشاره کرد. همچنین به کلید روشن و خاموش نیز مجهز است. پایه های این مدل آسیاب به صورت ضد لغزش ساخته شده اند. بنابراین در حین روشن کردن دستگاه نگران لغزش های آن نباشید. این امکان در همه آسیاب ها دیده نمی شود. بنابراین اگر از سر و صدای زیاد و لغزش آسیاب ها بیزار هستید، این مدل دستگاه می تواند برای شما مناسب باشد.


آسیاب قهوه دلونگی با ظاهری شیک و داشتن 18 حالت آسیاب و تیغه های از جنس استیل ضد زنگ و امکانات ایمنی ، یکی از بهترین آسیاب های موجود در بازار برای قهوه می باشد . وایت کالا خرید آسیاب قهوه دلونگی را با قیمت ویژه به شما عزیزان پیشنهاد میکند .

جزئیات محصول
Delonghi KG520 Coffee Grinder

مشخصات

نوع
آسیاب قهوه
سایر مشخصات
ظرفیت مخزن : 120 گرم / امکان جابجایی کاسه
وزن
2700 گرم
ابعاد
460x280x170 میلی متر
توان مصرفی
150 وات
قفل ایمنی
دارد
دیدگاه کاربران (1)

متوسط امتیاز مشتریان

5

از مجموع 1 نظر

ثبت سوال / دیدگاه

5.0
1401/08/18

دستگاه خیلی خوب و حرفه ای هستش