برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
مهمان عزیز خوش آمدید

آسیاب قهوه مباشی مدل ME-CG2288

Mebashi ME-CG2288 Coffee Grinder

100% از خریداران ، این کالا را توصیه کرده‌اند

ویژگی های محصول

دارای قفل ایمنی

مجهز به صفحه نمایش

ظرفیت مخزن: 320 گرم

توان مصرفی: 180 وات

دارای پایه های ضذ لغزش

امکان تنظیم درجه آسیاب قهوه

قابلیت تنظیم میزان آسیاب در 16 حالت

بیشتر بخوانید
انتخاب گارانتی
  • 7 روز تضمین بازگشت کالا
انتخاب رنگ
  • استیل مشکی
3,850,000 تومان
موجود شد به من پیامک بده
>51 امتیاز وایت کلاب 51 امتیاز وایت کلاب
با خرید این محصول میتونی تا 51,000 تومان تو خرید بعدیت تخفیف بگیری !
کالاهای مشابه
توضیحات

آسیاب قهوه مباشی مدل ME-CG2288

با خرید آسیاب قهوه مباشی ، پودر قهوه مورد نیازتان را تازه تهیه کنید

قهوه یکی از نوشیدنی های محبوب می باشد که از دانه های بوداده و یا آسیاب شده گیاه قهوه به وجود می آید . پس از رسیدن میوه گیاه قهوه آن ها را برداشت می کنند سپس دانه های قهوه پس از خشک شدن در طعم و عطر های متفاوت در درجه های مختلف برشته می کنند محصول بدست آمده دانه های قهوه می باشد که آماده آسیاب و درست کردن نویشیدنی می باشد . امروزه قهوه به یکی از پر طرفدار ترین نوشیدنی ها، نه تنها در ایران بلکه در سراسر دنیا تبدیل شده از جمله دلایلی که این نوشیدنی طرفداران زیادی پیدا کرده و روز به روز به تعداد طرفدارانش افزوده میشه ، خاصیت بالای این نوشیدنی است که با نوشیدنش شادابی و نشاط را به خودمان هدیه میدهیم . ابزار زیادی برای درست کردن و تهیه ی این نوشیدنی بی نظیر وجود داره که در بعضی از این محصولات، فقط باید از پودر قهوه برای تهیه ی یک قهوه ی بی نظیر استفاده کرد . بنابراین وجود یک دستگاه با کیفیت، کار را راحت کرده و در نهایت یک قهوه ی خوش عطر و طعم را نوش جان خواهید کرد. با وایت کالا همراه باشید تا به نقد و بررسی این آسیاب قهوه باکیفیت بپردازیم


مشخصات فنی آسیاب قهوه مباشی

آسیاب قهوه مباشی مدل ME-CG 2288 تحولی جدی در تولید آسیاب در این شرکت است زیرا تمام مشخصات مورد نیاز برای یک آسیاب خوب را داراست. در این آسیاب تیغه ی مخروطی طراحی شده است. تیغه های مخروطی بیشترین دقت در سرعت های پایین را دارا هستند و خصوصا در مقیاس های خانگی قهوه را داغ نکرده و از شروع آسیاب تا انتهای آن سایز پودر یکسان است همچنین حداقل صدای مورد انتظار از یک آسیاب را از آن میتوانید بشنوید. نکته بعد پرتابل بودن تیغه ی مدور این اسیاب و امکان خارج کردن آن و برای تمیز کردن آن است، به این صورت که با باز کردن هاپر (مخزن قهوه) با کشیدن دسته ی متصل به تیغه ی مدور که دور تیغه ی مخروطی قرار دارد، به راحتی میتوانید آنرا جدا کنید. این قابلیت پاکسازی آسیاب را بسیار ساده میکند و نیازی به باز کردن دستگاه برای تمیز کردن تیغه ها نیست. خصوصیت مهم دیگر این آسیاب، صفحه نمایش و برد 4 دکمه، جهت تنظیم تایم آسیاب به صورت برنامه ریزی شده جلوی دستگاه تعبیه شده تا از این دستگاه به صورت اتوماتیک بتوانید استفاده کنید. این دستگاه مخزنی 320 گرمی و بدنه و صفحه برد و دکمه های استیل ، نمایشگر LED، لرزشگیر قوی دارد و صدای آن بسیار کم بوده و قدرت موتور آن 180 وات است. جنس کاسه این آسیاب قهوه استیل ضد زنگ است و در اثر شستشو و استفاده مداوم دچار تغییر رنگ و زنگ‌زدگی نمی‌شود. شما می‌توانید با این دستگاه میوه‌های خشک را هم آسیاب کنید و در مواقع لازم به راحتی از آن‌ها استفاده کنید. در یک دستگاه آسیاب تیغه‌ها نقش مهمی را ایفا می‌کنند که تیغه‌های این محصول 2 پره و همانند کاسه آن از استیل ضدزنگ است که دوام آن را به مراتب بالا می‌برد.


آسیاب قهوه مباشی با ظاهری شیک و تیغه های از جنس استیل ضد زنگ و امکانات ایمنی ، یکی از محصولات با کیفیت موجود در بازار برای قهوه می باشد . وایت کالا خرید آسیاب قهوه مباشی را با قیمت ویژه به شما عزیزان پیشنهاد میکند .

جزئیات محصول
Mebashi ME-CG2288 Coffee Grinder

مشخصات

سایر مشخصات
قابلیت تنظیم میزان آسیاب / ظرفيت مخزن: 320 گرم / ظرفیت مخزن خروجی: 130 گرم / امکان جاگذاری دسته گروپ
وزن
3 کیلو گرم
توان مصرفی
180 وات
قفل ایمنی
دارد
دیدگاه کاربران (1)

متوسط امتیاز مشتریان

5

از مجموع 1 نظر

ثبت سوال / دیدگاه

5.0
1402/09/09

فوق العادس این آسیاب و قهوه رو خیلی خوب آسیاب میکنه