برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
مهمان عزیز خوش آمدید

آسیاب قهوه مباشی مدل ME-CG2289

Mebashi ME-CG2289 Coffee Grinder

100% از خریداران ، این کالا را توصیه کرده‌اند

ویژگی های محصول

دارای قفل ایمنی

مجهز به صفحه نمایش

ظرفیت مخزن: 320 گرم

توان مصرفی: 180 وات

دارای پایه های ضذ لغزش

امکان تنظیم درجه آسیاب قهوه

قابلیت تنظیم میزان آسیاب در 16 حالت

بیشتر بخوانید
انتخاب گارانتی
  • 7 روز تضمین بازگشت کالا
انتخاب رنگ
  • سفید
4,100,000 تومان
موجود در انبار وایت کالا
>55 امتیاز وایت کلاب 55 امتیاز وایت کلاب
با خرید این محصول میتونی تا 55,000 تومان تو خرید بعدیت تخفیف بگیری !
کالاهای مشابه
توضیحات

آسیاب قهوه مباشی مدل ME-CG2289

قدرتی بی نهایت در آسیاب دانه های قهوه

اگر قهوه‌ای می‌خواهید که طعمی بهتر از همیشه داشته باشد، باید روی یک آسیاب قهوه با کیفیت سرمایه‌گذاری کنید. بسیاری از بسته بندی های قهوه پودر شده (معمولا آن هایی که به روز تولید و عرضه نمی‌شوند)، مدت زیادی قبل از خرید شما بیات شده اند و کیفیت اصلی خود را از دست داده اند، اما کافی است خودتان دانه های قهوه را آسیاب کنید.
در لحظه عطر قهوه آزاد می‌شود و همه فضا را پر می‌کند. با نوشیدن یک فنجان قهوه تازه آسیاب‌شده، خودتان تفاوت را احساس خواهید کرد. قهوه‌ای که از قبل پودر شده باشد، آن عطر و طعم تازگی را ندارد. همه می‌خواهیم قهوه مخصوصی که می‌خریم بهترین طعم و عطر ممکن را داشته باشد پس بهتر است خودمان دانه‌‌ها را آسیاب کنیم یا قهوه ای را خریداری کنیم که به تازگی آسیاب شده باشد. با ما باشید تا دستگاهی را به شما معرفی کنیم تا در کمترین زمان و با توجه به سلیقه شما دانه های قهوه را برای شما آسیاب می کند.


معرفی آسیاب قهوه مباشی

آسیاب قهوه مباشی مدل ME-CG 2289 تحولی جدی در تولید آسیاب در این شرکت است زیرا تمام مشخصات مورد نیاز برای یک آسیاب خوب را داراست. در این آسیاب تیغه ی مخروطی طراحی شده است. تیغه های مخروطی بیشترین دقت در سرعت های پایین را دارا هستند و خصوصا در مقیاس های خانگی قهوه را داغ نکرده و از شروع آسیاب تا انتهای آن سایز پودر یکسان است همچنین حداقل صدای مورد انتظار از یک آسیاب را از آن میتوانید بشنوید. نکته بعد پرتابل بودن تیغه ی مدور این اسیاب و امکان خارج کردن آن و برای تمیز کردن آن است، به این صورت که با باز کردن هاپر (مخزن قهوه) با کشیدن دسته ی متصل به تیغه ی مدور که دور تیغه ی مخروطی قرار دارد، به راحتی میتوانید آنرا جدا کنید. این قابلیت پاکسازی آسیاب را بسیار ساده میکند و نیازی به باز کردن دستگاه برای تمیز کردن تیغه ها نیست.

امکانات آسیاب قهوه مباشی

خصوصیت مهم دیگر این آسیاب، صفحه نمایش و برد 4 دکمه، جهت تنظیم تایم آسیاب به صورت برنامه ریزی شده جلوی دستگاه تعبیه شده تا از این دستگاه به صورت اتوماتیک بتوانید استفاده کنید. این دستگاه مخزنی 320 گرمی و بدنه و صفحه برد و دکمه های استیل ، نمایشگر LED، لرزشگیر قوی دارد و صدای آن بسیار کم بوده و قدرت موتور آن 180 وات است. جنس کاسه این آسیاب قهوه استیل ضد زنگ است و در اثر شستشو و استفاده مداوم دچار تغییر رنگ و زنگ‌زدگی نمی‌شود. شما می‌توانید با این دستگاه میوه‌های خشک را هم آسیاب کنید و در مواقع لازم به راحتی از آن‌ها استفاده کنید. در یک دستگاه آسیاب تیغه‌ها نقش مهمی را ایفا می‌کنند که تیغه‌های این محصول 2 پره و همانند کاسه آن از استیل ضدزنگ است که دوام آن را به مراتب بالا می‌برد.

قدرت دستگاه

180 وات

ظرفیت مخزن

320 گرم

تنظیمات سرعت

16 حالت

کشور سازنده

چین

جزئیات محصول
Mebashi ME-CG2289 Coffee Grinder

مشخصات

سایر مشخصات
قابلیت تنظیم میزان آسیاب / ظرفيت مخزن: 320 گرم / ظرفیت مخزن خروجی: 130 گرم / امکان جاگذاری دسته گروپ
وزن
3 کیلو گرم
توان مصرفی
180 وات
قفل ایمنی
دارد
دیدگاه کاربران (1)

متوسط امتیاز مشتریان

5

از مجموع 1 نظر

ثبت سوال / دیدگاه

5.0
1402/09/15

آسیاب بسیار خوب و با کیفیتی هست برای قهوه