برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
مهمان عزیز خوش آمدید

گوشت کوب برقی براون مدل MQ 3038

Braun MQ 3038 Hand Blender

ویژگی های محصول

مجهز به قفل ایمنی

مجهز به تکنولوژی Easy Click ( کلیک آسان )

قابلیت شستشوی قطعات در ماشین ظرفشویی

عاری از BPA در بخش های پلاستیکی در تماس با مواد غذایی

دارای تیغه POWERBell برای مخلوط کردن تمام مواد غذایی در چند ثانیه

بیشتر بخوانید
انتخاب گارانتی
  • 7 روز تضمین بازگشت کالا
انتخاب رنگ
  • سفید
2,000,000 تومان
موجود شد به من پیامک بده
>27 امتیاز وایت کلاب 27 امتیاز وایت کلاب
با خرید این محصول میتونی تا 27,000 تومان تو خرید بعدیت تخفیف بگیری !
کالاهای مشابه
توضیحات

گوشت کوب برقی براون مدل MQ 3038

قدرتی بی نهایت در له کردن مواد غذایی 

گوشت کوب ها امروزه به جزو جدانشدنی هر آشپزخانه ای تبدیل شده اند که بدون آنها آماده کردن برخی غذاها زمان بر و سخت می باشد . گوشت کوب ها در انواع مختلفی چون تک کاره و چند کاره تولید می شوند و در این میان گوشت کوب های چند کاره طرفداران خاص خود را دارند . MQ 3038 از گوشت کوب های تولید شده توسط شرکت بروان است که کارایی بسیار زیادی داشته و خرد کردن، همزدن و آسیاب کردن مواد غذایی، میوه و سبزیجات را به خوبی انجام خواهد داد. طراحی ارگونومیک به کار رفته در دستگاه موجب استفاده راحت از آن شده است. در نگاه اول رنگبندی سفید آبی این گوشت کوب جلب توجه میکند که به راحتی با آشپزخانه های امروزی ست میشود . کلیه لوازم و ابزار این گوشت کوب با هارمونی خاصی مکمل همدیگر هستند و شما هیچ قطعه ای را پیدا نمیکنید که حس جدا بودن یا ناسازگار بودن با باقی قطعات را القا نماید. بدنه این دستگاه از پلاستیک و استیل ضد زنگ ساخته شده . دسته این مدل بسیار سبک بوده و به گونه ای طراحی‌ شده که به ‌خوبی در دست قرار می‌گیرد و سر نمیخورد و دسترسی به کلید های کنترلی و پیچ تنظیم سرعت آن، آسان است. پایه آن دارای طراحی خاص است که از پاشیده شدن مواد غذایی به اطراف جلوگیری میکند و هچنین به راحتی و با فشردن یک دکمه از بدنه جدا میشود. در ضمن هیچگونه مواد شیمیایی (BPA FREE) در قطعات پلاستیکی استفاده شده در دستگاه به کار نرفته است.

گوشت کوب برقی مدل MQ 3038 دارای توان 700 وات و دارای سیستم قفل ایمنی می‌باشد

در نگاه اول طراحی خوب بدنه با رنگ های جذاب ظرافت طراحی این مدل را به خوبی نمایش میدهد . این دستگاه دارای موتور قدرتمند با توان 700 وات است که به راحتی سخت ترین مواد را خرد می کند . از دیگر ویژه گی های این خردکن می توان به وجود تیغه های مقاوم آن اشاره کرد . جنس این تیغه ها در برابر زنگ زده گی کاملا مقاوم بوده و نوع طراحی آن نیز 2 پره ای از نوع POWERBell می باشد و قادر است در مدت زمان کوتاهی، انواع مواد غذایی را مخلوط و یا خرد نماید. .همچنین لیوانی با گنجایش 0.6 لیتر به همراه این محصول عرضه شده که می‌توان انواع مخلوط‌ را در داخل آن تهیه نمود. این وسیله‌ کاربردی، امکان تهیه تنوع بیشتری به منوی غذایی را می دهد و با بکارگیری خردکن، همزن و آسیاب، آسان ترین و سریع‌ ترین روند آماده‌ سازی مواد اولیه غذا و دسر را فراهم می کند.

مشخصات کلی گوشت کوب برقی براون مدل MQ 3038

توان 700 وات

قفل ایمنی

تکنولوژی Easy Click

شستشو قطعات در ظرفشویی

موتور قدرتمند و کم صدا

پایه ضد لغزش

جزئیات محصول
Braun MQ 3038 Hand Blender

مشخصات

نوع
چند کاره
جنس بدنه
پلاستیک و استیل
سایر مشخصات
مجهز به پایه ضد لغزش / دارای تکنولوژی ACTIVEBlade : تیغه متحرک منحصر به فرد / سهولت در جدا كردن پايه با استفاده از دكمه خروج
وزن
2.24 کیلوگرم
ابعاد
421 × 374 × 592 میلیمتر
توان
700 وات
جنس میله
استیل ضد زنگ
تنظیمات سرعت
2 سرعته
تعداد تیغه ها
2 پره از جنس استیل ضد زنگ
لیوان
دارد
حجم لیوان
0.6 لیتر
خردکن کوچک
دارد
همزن
دارد
دیدگاه کاربران (0)