برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
مهمان عزیز خوش آمدید

سینمای خانگی ال جی مدل LH-930HTS با توان خروجی 500 وات

LG LH-930HTS Home Theatre

ویژگی های محصول

قابلیت پخش از USB به فرمت های MP3,Divx

قابلیت ارتقای کیفیت محتواها به Full HD

بلنگوهای پیشرفته

2.1 کاناله

0 تومان
موجود شد به من پیامک بده
توضیحات

سینمای خانگی ال جی مدل LH-930 HTS:

سینمای خانگی «ال جی»، مدل «LH-930 HTS»، محصولی متفاوت است که علاوه‌بر طراحی زیبا، از امکانات مناسبی بهره می‌برد. این دستگاه می‌تواند ۵۰۰ وات صدا از نوع ۲٫۱ کانال تولید کند. با استفاده از این سینمای خانگی، در پخش فرمت‌های رایج محدودیتی نخواهید داشت.

از امکانات دیگر دستگاه می‌توان به قابلیت ارتقای کیفیت تصویر به Full HD اشاره کرد. اگر تا‌کنون بعد از دانلود فیلم یا تصویر از اینترنت متوجه افت کیفیت آن شده‌اید، این قابلیت به شما امکان می‌دهد تا در تلویزیون تصاویر را شفاف‌تر و با وضوح بیشتری تماشا کنید؛ همچنین درگاه USB و خروجی HDMI این امکان را فراهم می‌سازد تا محتوای موردعلاقه‌تان را به دستگاه انتقال دهید.

این سینمای خانگی از چهار قسمت تشکیل شده است: دستگاه پخش‌کننده، یک ساب ووفر و دو بلندگوی ایستاده که در کنار هم وظیفه‌ی پخش محتوا را برعهده دارند. طراحی بلندگوهای ایستاده به‌گونه‌ای است که امکان واژگون‌شدن بر اثر برخوردهای کوچک را به حداقل ممکن می‌رساند.

ویژگی های دیگر این محصول:

یکی از قابلیت‌های جالب این محصول، پخش صدای فراگیر است که لذت گوش کردن به موسیقی را دوچندان می‌کند. این سینمای خانگی بسیار مقرون‌ به‌صرفه بوده و امکاناتی که ارائه می‌کند به نسبت قیمتش بسیار مناسب است. این مدل مجهز به یک ریموت کنترل هوشمند است که کارایی بسیار ساده و گسترده‌ای دارد. جالب است بدانید، کمپانی ال جی، یکی از شرکت‌های بسیار موفق در تولید لوازم خانگی است و محصولات متنوع و باکیفیتی را طراحی و روانه‌ی بازار می‌کند.

سینما خانگی LG LH-930HTS دارای پورت های HDMI  و USB  و کامپوزیت نیز می باشد.این Home Theater دارای دو باند ایستاده و یک ساب ووفر و یک دستگاه دی وی دی می باشد و در کل این مدل سینما خانگی LG برای آن دسته از خریدارانی که به دنبال یک سینما خانگی با کیفیت با قیمت مناسب برای خرید هستند کاملا مناسب است.

جزئیات محصول
LG LH-930HTS Home Theatre

مشخصات

سایر ویژگی ها
نوع اسپیکر Jersey Fiber
تعداد کانال
2.1 کاناله
USB
دارد
MP3
دارد
WMA
دارد
مجموع قدرت خروجی صدا
500 وات
اسپیکر بی‌سیم
ندارد
MPEG2
دارد
Divx
دارد
AVCHD
دارد
DVD-R
دارد
DVD-RW(ویدئو/حالت VR)
دارد
DVD+R
دارد
DVD+RW(حالت ویدئو)
دارد
Audio CD
دارد
CD-R/CD-RW
دارد
خروجی HDMI
دارد
ابعاد بلندگوی جلویی
250 × 1100 × 250 میلی‌متر
دیدگاه کاربران (0)