برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
مهمان عزیز خوش آمدید

جارو بخارشوی کارچر مدل SV7

Karcher SV7 Steam vacuum cleaner

ویژگی های محصول

شناسه کالا: 1.4394100

عدم کاهش قدرت مکش دستگاه در استفاده دراز مدت

دارای کاملترین تجهیزات و لوازم جانبی برای کلیه کاربردها

دارای دو مخزن بخاردهی مداوم با امکان افزودن آب مخزن حین کار

بخاردهی و مکش همزمان برای جارو، شستشو و خشک کردن کلیه سطوح

تنظیم دیجیتال عملکرد دستگاه بر روی دستگیره، مخزن زباله قابل جداسازی

توان مصرفی 2200 ، 210 وات قدرت مکش جاروبرقی، خروجی حرارت 1100 وات

بیشتر بخوانید
انتخاب گارانتی
  • 18 ماه گارانتی شرکت کارن تجارت
انتخاب رنگ
  • زرد
35,200,000 تومان
موجود ( ارسال فوری یک تا سه ساعته برای تهران )
>469 امتیاز وایت کلاب 469 امتیاز وایت کلاب
با خرید این محصول میتونی تا 469,000 تومان تو خرید بعدیت تخفیف بگیری !
کالاهای مشابه
توضیحات

جارو بخارشوی کرشر مدل SV7

شاید به جرات بتوان گفت که مهم ترین وجه تمایز کارچر با سایر تولید کنندگان دستگاه های نظافت صنعتی همین اشراف کامل بر نیاز های نظافتی صنایع مختلف می باشد.
محصولات حرفه ای کارچر آلمان دارای انواع مختلفی می باشد که مهمترین آنها عبارتند از : اسکرابر یا همان دستگاه زمین شوی ، جاروبرقی صنعتی ، بخارشوی صنعتی و خانگی ، سوییپر ، کارواش اتوماتیک ، پله برقی شوی و آیس بلاستمی باشند.

رعایت قوانین سختگیرانه بهداشتی با استفاده از بخارشوی های کرشر

یکی از کاربردهای اصلی انواع دستگاه های بخارشوی استفاده از آنها برای فضاهایی است که نیاز به نظافت کامل و حتی ضد عفونی کردن محیط دارند، به همین دلیل است که در سراسر دنیا از انواع مختلف بخارشوی صنعتی کارچر به شکل گسترده در کارخانه های مواد غذایی ، آشپزخانه های صنعتی ، بیمارستان ها ، خانه سالمندان ، حمام و استخر ها استفاده می شود.
قدرت بخار بالای دستگاه های بخار شور کارچر آلمان به شکلی است که می تواند تا عمیق ترین لایه های سطوح را نظافت کرده و آلودگی ها را به طور کامل از بین ببرد.

SV7یک دستگاه سه کاره است که قابلیت های بخارشوی، خشک کن و جاروبرقی را دارد. این محصول به واسطه فشار بخار  بالا (4bar)، چربی های رسوب بسته و آلودگی را از بین می برد و همه جا را با فشار بخار گرم تمیز می کند و با سیستم مکش پر قدرت، آب به جا مانده از میعان بخار را جمع می نماید و تمام سطح را خشک می کند، علاوه بر اینها مانند جاروبرقی خانگی، فضا را از زباله ها پاک می کند. شما با استفاده از این جارو بخارشوی کارچر می توانید بدون استفاده از مواد شیمیایی، به راحتی محیط خانه خود را به بهترین نحو تمیز کنید.

از SV7 برای شستشوی مبلمان، تشک تخت و موکت و حتی به عنوان تی زمین شور، می توان استفاده کرد، علاوه بر این به لطف سری های مختلف مانند سایر بخارشوی هایkaercher ، هود آشپزخانه، درز کاشی وسرامیک، شیشه، دیوار، سینک ظرفشویی، اجاق گاز، شیرآلات حمام و دستشویی به سادگی به طرز اعجاب انگیزی می توان تمیز کرد تا برق بیافتد و با استفاده از فیلتر هپا «HEPA filters» حتی کوچکترین ذرات را از بین برود.
امکان تنظیم جریان بخار بین 5 حالت سبب شده تا بتوانید مناسب با میزان جرم، درجه رسوب و نوع سطح ، فشار بخار را تا 4 bar تنظیم کنید و همچنین قدرت مکش را با توجه به میزان آلودگی و نوع سطح بین 4 حالت انتخاب کنید. floor kit موجود در این پکیج قابلیت انعطاف بالای دسته و سری های مختلف برای فرش، موکت و سطوح مختلف مناسب است و شما حتی می توانید درزهای مبلمان و کنج هایی که نظافت آنها سخت است به آسانی تمیز کنید.
بخارشوی karcher Sv7 مجهز به دریچه اطمینان و قفل ایمنی می باشد که امنیت دستگاه را به خصوص برای کودکان بالا برده است.

کیفیت متمایز محصولات KARCHER آلمان از سایر رقبا که خود را به خوبی در آمار و ارقام فروش و ازرش برند نشان می دهد در این سری از دستگاه های شستشو با بخار این کمپانی معتبر نیز به خوبی نمایانگر می باشد.
در ایران نیز شرکت کارن تجارت به عنوان نمایندگی رسمی KARCHER آلمان اقدام به عرضه و خدمات دهی انواع محصولات کارچر از جمله بخار شورهای این شرکت می کند.

جزئیات محصول
Karcher SV7 Steam vacuum cleaner

مشخصات

نوع
خانگی
ارتفاع
34 سانتی متر
پهنا
51.5 سانتی متر
عمق
33.6 سانتی متر
سایر مشخصات
قفل ایمنی کودک، سوپاپ اطمینان، جریان بخار در 5 مرحله، تنظیم 4 مرحله ای مکش، فشار بخار : 4 بار، قابلیت تنظیم میزان بخار، قابلیت تنظیم میزان مکش، قابلیت پر کردن مخزن در حین کارکرد
کشور سازنده
آلمان
وزن
9.4 کيلوگرم
توان مصرفی
2200 وات
مشخصات فنی
دارای فیلتر hepa 12 ، دارای 5 سطح کنترل حجم بخار ، بخار دهی پایدار ، بخاردهی و مکش همزمان برای جارو، شستشو و خشک کردن کلیه سطوح ، مخزن زباله قابل جداسازی از دستگاه
اقلام همراه
بدنه اصلی - دو لوله اتصال، دستگیره با لوله خرطومی، 3 نازل مخصوص پارویی، پارویی بزرگ و کوچک، 3 نازل مخصوص پارویی، پد حوله ای، سری باریک، سری گردگیر، نازل های برس دار، نازل باریک، پیمانه آب، برس تمیزکاری، مایع شستشو، کیف نگهداری
مناسب برای شست و شوی
زمین ، شیشه ، دیوار
مدت زمان مورد نیاز برای تولید و استفاده بخار
5 دقیقه
ظرفیت مخزن آب
0.5 ليتر + 0.45 لیتر + 1لیتر مخزن جارو برقی
دیدگاه کاربران (0)