برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
مهمان عزیز خوش آمدید

اتو پرسی هاردستون مدل SPZ2601B

Hardstone SPZ2601B Steam Press

ویژگی های محصول

توان مصرفی 2800 وات

گنجایش مخزن آب 450 میلی لیتر

جنس کف تفلون دوپونت

اینچ - کارتریج رسوب گیر

دارای نمایشگر LCD - بخاربالا و پایین

انتخاب گارانتی
  • 18ماه گارانتی جام سرویس
3,085,000 تومان
موجود شد به من پیامک بده
>41 امتیاز وایت کلاب 41 امتیاز وایت کلاب
با خرید این محصول میتونی تا 41,000 تومان تو خرید بعدیت تخفیف بگیری !
کالاهای مشابه
توضیحات

اتو پرسی هاردستون مدل SPZ2601B

اتو پرسی هاردستون مدل SPZ2601Bاز محصولات پرطرفدار شرکت هاردستون است که ضمن برخورداری از طراحی شیک و ساده از پنل کنترل کاملی هم بهره‌مند است. جنس کفی دستگاه از تفلون دوپونت است که مانع از چسبیدن البسه به آن می شود. درجه حرارت بالای دستگاه و بخاردهی آن باعی می شود تا اتوکشی بسیار ساده و سریع انجام شود. میزان بخاردهی به صورت اتوماتیک صورت می گیرد. مخزن آب دستگاه با ظرفیتی کمتر از نیم لیتر تامین کننده آب برای تولید بخار در دستگاه است. قابلیت اسپری آب هم در اتو پرسی هاردستون مدل SPZ2601B وجود دارد. سیستم های ضدچکه و ضد رسوب هم در این دستگاه به عملکرد بهتر آن کمک می کند. اتوپرسی هاردستون به همراه پایه عرضه می شود تا کارکردن با آن راحت باشد.

به همان اندازه که شستشوی باکیفیت البسه برای هر فردی حائز اهمیت است، اتوکشی نیز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. با توجه به مشغله‌های موجود در دنیای امروز، هر فردی به دنبال این است که در کمترین زمان بهترین نتیجه را در انجام امور روزمره خود تجربه نماید. بدین ترتیب انتخاب و استفاده از یک اتوی مناسب برای اتوکشی آسان و سریع می‌تواند آن را برای همه افراد لذت‌بخش‌تر نماید. تولید اتوهای پرسی با طراحی و ابعادی که بتواند در منازل نیز مورداستفاده قرار گیرد را می‌توان به‌عنوان یکی از نوآوری‌هایی که نقش بسزایی در تسهیل اتوکشی داشته‌اند به شمار آورد. اتوهای پرسی با توجه به سطح عریض اتو با البسه و نحوه بخاردهی و عملکرد می‌تواند در چند حرکت ساده شما را در اتوکشی البسه مختلف ازجمله مانتو (که با اتوهای معمول ممکن است زمان زیادی بگیرد) و حتی اتوکشی پارچه‌هایی نظیر پرده اتاق یاری نماید.

SPZ2601B از سطح بالا و پایین بخاردهی می کند و این امر کارآمدی آن را بیشتر می سازد. شرکت بازرگاني هاردستون از سال 2001 ميلادي در دو بخش تجاري که هريک به‌واسطه مفهوم آسايش و رفاه به ديگري پيوند خورده و آغاز فعاليت نموده است، با لوازم‌خانگي کوچک و بزرگ همچون غذا سازها، آرام‌پزها، سرخ‌کن‌ها، خردکن‌ها، آبميوه گیری‌ها، چرخ‌گوشت‌ها، پلوپزها، گرم و سرد نگهدارنده ها، جاروبرقی‌ها، بهداشتی‌ها، آرایشی‌ها، اجاق‌گازها، يخچال فريزرها، لباسشویی‌ها، ماشين ظرف‌شویی‌ها، ماکروویو ها، توسترها و اتوها در عين ساده و آسان ساختن زندگي در منزل، اوقات فراغت بيشتري را برايتان فراهم می‌سازد.

مشخصات کلی اتو پرس تفال مدل SPZ2601B در یک نگاه

جزئیات محصول
Hardstone SPZ2601B Steam Press

مشخصات

کشور سازنده
چین
وزن
12.5 کیلوگرم
ابعاد
طول 655 عرض 590 ارتفاع 260 میلی‌متر
توان مصرفی
2800 وات
سیستم قطع خودکار
دارد
محفظه جمع آوری سیم برق
ندارد
سایر مشخصات و قابلیت ها
26 اینچ - کارتریج رسوب گیر - دارای نمایشگر LCD - بخاربالا و پایین - قابلیت آماده به بخار تنها در 3 دقیقه، ده بار بخار پیاپی - تنظیم میزان بخاردهی به صورت اتوماتیک - دارای بخاردهی لحظه ای و پیوسته
ولتاژ ورودی برق
220-240 ولت
نوع اتو
پرسی
جنس کف
تفلون دوپونت
تنظیم حرارت بر اساس البسه
دارد
تنظیم میزان بخاردهی
دارد
مخزن آب
دارد
گنجایش مخزن آب
450 میلی لیتر
اسپری آب
ندارد
سیستم ضدچکه
دارد
بخاردهی عمودی
ندارد
سیستم ضد رسوب
دارد
بخاردهی پیوسته
دارد
بخاردهی لحظه ای
دارد
طول کابل
2 متر
دیدگاه کاربران (0)