برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
مهمان عزیز خوش آمدید
براون    /    اتو

اتو بخار براون مدل 510

Braun Txstyle 510 Steam Iron

ویژگی های محصول

توان مصرفي 2000 وات

صفحه اتو یکپارچه Eloxal

سیستم ضد چکه و ضد رسوب

سیستم تنظيم ميزان بخاردهي

بیشتر بخوانید
انتخاب گارانتی
  • 24 ماه گارانتی تهران بوران
انتخاب رنگ
  • سفید
847,000 تومان
موجود شد به من پیامک بده
>11 امتیاز وایت کلاب 11 امتیاز وایت کلاب
با خرید این محصول میتونی تا 11,000 تومان تو خرید بعدیت تخفیف بگیری !
کالاهای مشابه
توضیحات

اتو بخار براون مدل 510

اتو بخار 2000 وات براون Braun مدل 510 با کفه تخت به راحتی بر روی لباس ها می لغزد و چروک ها را از بین می برد. این محصول با کیفیت ساخت کشور مجارستان می باشد. توزیع مناسب منافذ خروج بخار بر روی کفه موجب انتشار یکنواخت بخار بر روی لباس ها می گردد. جهت بدست گرفتن و کار کردن آسان، انتهای دسته به صورت باز طراحی شده است. درپوش مخزن در قسمت جلویی دسته تعبیه شده است. با نگه داشتن اتو به صورت عمودی می توان با لیوان داخل مخزن آب ریخت. از طریق بدنه شفاف مخزن می توان میزان آب داخل آن را مشاهده نمود. سیستم ضد رسوب دستگاه از باقی ماندن رسوبات و مسدود شدن منافذ بخار توسط رسوبات جلوگیری می کند. با استفاده از دکمه ترموستات می توان دمای کفه را مناسب با نوع پارچه تنظیم نمود. جهت بخاردهی اتو، دکمه ترموستات بایستی بر روی نوار قرمز رنگ تنظیم شود تا دستگاه شروع به بخاردهی نماید. از ویژگی های اتو بخار براون می توان به سیستم ضد چکه آن اشاره کرد. این سیستم از چکه کردن آب مخزن بر روی لباس در دمای پائین جلوگیری می کند.
دکمه تنظیم بخار متغیر بر روی دسته اتو واقع است که می توان آن را بین صفر تا 30 گرم در دقیقه تنظیم نمود. با فشار دکمه قرمز رنگ بخار از منافذ خروج بخار بیرون می آید. جهت از بین بردن چروک های عمیق می توان از دکمه اسپری آب استفاده نمود. به این ترتیب در حین حرکت اتو بر روی لباس می توان دکمه اسپری را فشار داد تا آب مخزن از نوک اتو بر روی لباس پاشیده شود. هم چنین این دستگاه مجهز به قابلیت بخاردهی مضاعف می باشد که با فشار دکمه power shot بخاری معادل 95 گرم در دقیقه از منافذ کفه اتو خارج می شود. قابلیت بخاردهی مضاعف را می توان در حالت اتوکشی خشک نیز فعال نمود.
از مشخصات دیگر اتو بخار براون قابلیت اتوکشی عمودی است که امکان اتو کردن لباس های آویزان مانند کت و شلوار، پیراهن شب، لباس عروس و هم چنین پرده های آویزان را فراهم می کند. جهت استفاده از این قابلیت کافی است اتو را در وضعیت عمودی نگه دارید و دکمه power shot را فشار دهید. پس از هر بار فشار دادن دکمه بخاردهی مضاعف ، 5 ثانیه صبر کنید و سپس مجددأ دکمه را فشار دهید. قابلیت چرخش 360 درجه سیم اتو کار کردن با دستگاه را آسان نموده است. هم چنین این قابلیت از فرسوده شدن سیم در اثر استفاده جلوگیری می کند. طول 2 متری سیم اتو فضای کافی را جهت اتوکشی آسان فراهم می کند.

جزئیات محصول
Braun Txstyle 510 Steam Iron

مشخصات

کشور سازنده
چین
توان مصرفی
2000 وات
سیستم قطع خودکار
ندارد
محفظه جمع آوری سیم برق
دارد
ولتاژ ورودی برق
220-240 ولت
نوع اتو
دستی
جنس کف
تفلون گلیس
تنظیم حرارت بر اساس البسه
دارد
تنظیم میزان بخاردهی
دارد
مخزن آب
دارد
گنجایش مخزن آب
250 میلی لیتر
اسپری آب
دارد
سیستم ضدچکه
دارد
بخاردهی عمودی
ندارد
سیستم ضد رسوب
دارد
بخاردهی پیوسته
30 گرم در دقیقه
بخاردهی لحظه ای
95 گرم در دقیقه
طول کابل
1.5 متر
دیدگاه کاربران (0)