برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
مهمان عزیز خوش آمدید
روونتا    /    اتو

اتو بخار روونتا مدل DW9240

Rowenta DW9240 Steam irons

100% از خریداران ، این کالا را توصیه کرده‌اند

ویژگی های محصول

توان مصرفی 3100 وات

سنسور هوشمند بخار

سیستم ضد چکه و ضد رسوب

تنظیم حرارت بر اساس البسه

گنجایش مخزن آب 350 میلی لیتر

بخاردهی ای 230 گرم در دقیقه

بخار دهی در نوک اتو

بیشتر بخوانید
انتخاب گارانتی
  • 7 روز تضمین بازگشت کالا
انتخاب رنگ
  • سرمه ای
3,790,000 تومان
موجود شد به من پیامک بده
>51 امتیاز وایت کلاب 51 امتیاز وایت کلاب
با خرید این محصول میتونی تا 51,000 تومان تو خرید بعدیت تخفیف بگیری !
کالاهای مشابه
توضیحات

اتو بخار رونتا مدل DW9240

اتو بخار «رونتا» (Rowenta) مدل DW9240 محصولی با کیفیت و ساخت کشور آلمان می باشد. کفی اتو با بهره گیری از طراحی microsteam400 مجهز به 400 منفذ خروج بخار می باشد که در سراسر سطح کفه توزیع شده اند. وجود منافذ بخار متعدد بر روی کفه موجب می شود حجم بخار بیشتری به صورت یکنواخت از کفه به عمق لباس ها نفوذ کند. نوک باریک اتو جهت اتوکشی دقیق یقه ی لباس ها و لباس های پلیسه طراحی شده است. با استفاده از دکمه ی ترموستات واقع بر روی بدنه می توان نوع پارچه را تعیین کرد تا دستگاه به صورت اتوماتیک با توجه به نوع پارچه دمای مناسب را تنظیم نماید. با چرخش دکمه ترموستات و انتخاب نوع پارچه چراغ نشان گر ال ای دی مربوط به نوع پارچه روشن شده و شروع به چشمک زدن می کند.

در این حالت چراغ نشان گر ترموستات نیز به رنگ قرمز روشن می گردد. پس از رسیدن دمای کفه به دمای تنظیم شده چراغ نشان گر ال ای دی دیگر چشمک نزده و به صورت ثابت روشن می ماند. در این حالت چراغ نشان گر ترموستات خاموش می شود. مشخصه اتو بخار DW9240 رونتا مجهز بودن به قابلیت خاموش شدن خودکار می باشد. این قابلیت جهت ایمنی بیشتر دستگاه و هم چنین صرفه جویی در مصرف انرژی می باشد. در صورتی که اتو به صورت عمودی بی حرکت باقی بماند پس از گذشت 8 دقیقه دستگاه به صورت اتوماتیک خاموش می گردد. هم چنین پس از گذشت 30 ثانیه از قرارگیری اتو بر روی کفه و یا رو به پهلو دستگاه خاموش می شود.

ویژگی دیگر اتوبخار رونتا مجهز بودن به قابلیت اتوکشی عمودی است که امکان اتو کردن لباس های آویزان مانند کت و شلوار و هم چنین پرده های آویزان را فراهم می کند. سیستم ضد چکه اتو بخار از چکه کردن آب مخزن در صورت کاهش دمای دستگاه جلوگیری می کند. این دستگاه مجهز به عملکرد تمیزی خودکار می باشد که رسوبات و ذرات باقی مانده در محفظه بخار را خارج می کند.اتو بخار رونتا مدل 9240 دارای بخار پیوسته 65-0 گرم در دقیقه می باشد که متناسب با نوع پارچه انتخابی میزان بخار به صورت خودکار تنظیم می شود. جهت فعال کردن عملکرد بخاردهی کافی است دکمه واقع بر روی دسته را به طرف داخل فشار دهید.

در صورت تمایل برای اتوکشی خشک کافی است که این دکمه را در وضعیت عدم بخاردهی قرار دهید. اتوبخار 9240 رونتا مجهز به قابلیت بخاردهی مضاعف می باشد که جهت از بین بردن چروک های عمیق کاربرد دارد. با هر بار فشار دکمه بخاردهی بخاری معادل 230 گرم از منافذ خروج بخار خارج می شود. جهت فعال کردن بخاردهی مضاعف کافی است دکمه بخاردهی واقع بر روی دسته را به طرف داخل فشار دهید. این دکمه جهت استفاده راحت تر افراد چپ دست و راست دست به صورت دو طرفه طراحی شده است. جهت از بین بردن چروک های عمیق می توان دکمه واقع در زیر دسته اتو را به داخل فشار دهید تا آب از نوک اتواسپری شود.

مشخصات کلی اتو بخار روونتا مدل DW9240 در یک نگاه

جزئیات محصول
Rowenta DW9240 Steam irons

مشخصات

کشور سازنده
آلمان
وزن
1.9 کیلوگرم
ابعاد
160 × 125 × 310 میلی‌متر
توان مصرفی
3100 وات
سیستم قطع خودکار
دارد
سایر مشخصات و قابلیت ها
دارای سنسور حرکت برای فعالسازی حالت بخار / سیستم AutoSteam برای تنظیم دما و بخار به میزان مناسب / خاموش کن خودکار 3 حالته / خاموش‌شدن خودکار در حالت ایستاده بعد از 8 دقیقه و در حالت افقی بعد از 30 ثانیه
ولتاژ ورودی برق
220-240 ولت
نوع اتو
دستی
جنس کف
لیزر Laser
تنظیم میزان بخاردهی
دارد
مخزن آب
دارد
گنجایش مخزن آب
300 میلی لیتر
اسپری آب
دارد
سیستم ضدچکه
دارد
بخاردهی عمودی
دارد
سیستم ضد رسوب
دارد
بخاردهی پیوسته
65 گرم در دقیقه
بخاردهی لحظه ای
230 گرم در دقیقه
طول کابل
2 متر
دیدگاه کاربران (1)

متوسط امتیاز مشتریان

5

از مجموع 1 نظر

ثبت سوال / دیدگاه

5.0
1399/09/05

اتو کشی با این اتو خیلی راحته. خوش دست و بخار عالی