برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
مهمان عزیز خوش آمدید
بوش    /    اتو

اتو بخار بوش مدل TDA502412E

bosch TDA502412E Steam iron

ویژگی های محصول

توان مصرفی 2400 وات

گنجایش مخزن آب 350 میلی لیتر

بخاردهی پیوسته 40 گرم در دقیقه

بخاردهی لحظه ای 180گرم در دقیقه

انتخاب گارانتی
  • 36 ماه گارانتی شرکت سیهاوی
  • 12 ماه گارانتی
انتخاب رنگ
  • سفید
1,099,000 تومان
موجود شد به من پیامک بده
>15 امتیاز وایت کلاب 15 امتیاز وایت کلاب
با خرید این محصول میتونی تا 15,000 تومان تو خرید بعدیت تخفیف بگیری !
کالاهای مشابه
توضیحات

اتوبخار بوش مدل TDA502412E

بررسی و خرید اینترنتی اتوبخار TDA502412E از شرکت بوش

امروزه اتوبخارها نسبت به چند سال پیش جای خود را بیشتر در خانه های ما باز کرده اند ، اتوبخارهای قدیمی مشکلات خاصی مثل سوختن لباس ، مصرف انرژی زیاد ،  بخار کم ، چکه کردن و نشستن رسوب روی لباس ها داشتند ، اتوبخار TDA502412E از محصولات کارآمد شرکت «بوش» است که با طراحی زیبا و کیفیت ساخت خوب گزینه‌ی مناسبی برای اتوکشی انواع البسه محسوب می‌شود. این دستگاه از کفی PalladiumGlisse برخوردار است که به‌دلیل نوع مواد به‌کار رفته در آن در برابر خط‌ و خش مقاومت زیادی دارد و همچنین حرکتی روان روی سطح پارچه دارد و به لباس‌ها نمی‌چسبد.

  سیستم خاموش سازی خودکار در این مدل مانع از سوختن لباس ها می شود


ویژگی ها و طراحی ظاهری اتوبخار TDA502412E

همه کمپانی بوش را به ساخت محصولات با کیفیت و اصیل می شناسند ، محصولاتی که اصالت برند بوش را به همراه دارند و هیچ زمان در برآورده کردن نیازهای مشتریان از دیگر رقبا عقب نمی مانند . این مدل با توان 2400 وات وسیله ای با طراحی ساده و زیبا و ترکیب رنگ سفید و سبز بوده که کار با دستگاه را لذت بخش میسازد. دسته ارگونومیک اتو بخار بوش موجب راحتی در استفاده میشود و از خستگی دست حین کار جلوگیری می نماید . مخزن این اتوبخار 350 میلی لیتر ظرفیت دارد که برای این مدل با این قیمت مناسب است . سیستم بخار دهی اتو بخار TDA502412E در حالت بخار دهی پیوسته 40 گرم در دقیقه و در حالت بخاردهی لحظه ای 180 گرم در دقیقه میباشد که چین و چروک های عمیق را نیز از بین میبرد. در صورت کمبود وقت میتوانید از حالت اسپری آب برای از بین بردن چین و چروک ها استفاده نمایید . یکی از مزیت های این مدل داشتن سیم 2.5 متری است که نیاز به تعویض پریز را در حین کار برطرف کرده و فاصله با پریز نیز چندان اهمیتی پیدا نخواهد کرد . محفظه جمع کردن سیم نیز در پشت این اتو به خوبی تعبیه شده است .

  سیستم ضد چکه در این محصول مانع از ریختن آب  روی لباس ها و افتادن لک روی آن ها می شود

سیستم جلویگری از رسوب در این اتو در سه حالت کار میکند و این اطمینان را به شما میدهد که سال های سال از این اتو به بهترین شکل ممکن استفاده خواهید کرد بی آنکه منافذ بخار آن مسدود گردد . این مدل به سیستم ضد رسوب خودکار داخلی مجهز شده تا مانع از تشکیل رسوب در مخزن گردد ، علاوه بر این سیستم حذف رسوبات هوشمند نیز در این مدل گنجانده شده و به صورت اتوماتیک رسوبات را از کلیه منافذ پاک میکند .

این اتوبخار را بخریم یا نخریم ؟

این اتو با سیستم ضد رسوب داخلی ، سیستم ضد چکه ، طول کابل 2.5 متری و کفی از جنس پالادیوم گلیس یک انتخاب بی نظیر در این رده قیمتی می باشد . البته اگر به دنبال یک اتوی پیشرفته هستید و بودجه بیشتری مد نظر قرار داده اید ، پیشنهاد میکنیم از مدل های بالاتر اتوبخار بوش نیز دیدن فرمایید

دیدگاه کاربران (0)