برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
مهمان عزیز خوش آمدید
روونتا    /    اتو

اتو بخار روونتا مدل DW9230

Rowenta DW9230 Steam Iron

100% از خریداران ، این کالا را توصیه کرده‌اند

ویژگی های محصول

توان مصرفی 2750 وات

جنس کف مایکرواستیم

بخاردهی پیوسته 50-0 گرم در دقیقه

بخاردهی لحظه ای 220 گرم در دقیقه

سلف کلین - خاموش شدن خودکار - بخار قوی

انتخاب گارانتی
  • 12 ماه گارانتی سب پارس
انتخاب رنگ
  • زرشکی
3,370,000 تومان
موجود شد به من پیامک بده
>45 امتیاز وایت کلاب 45 امتیاز وایت کلاب
با خرید این محصول میتونی تا 45,000 تومان تو خرید بعدیت تخفیف بگیری !
کالاهای مشابه
توضیحات

اتو بخار رونتا مدل DW9230

اتو بخار «رونتا» (Rowenta) مدل DW9230 دستگاهی با قابلیت های متعدد و محصول کشور آلمان می باشد. وجود 400 منفذ خروج بخار بر روی کفی اتو موجب خروج بهینه بخار از سراسر سطح کفه بر روی لباس می گردد. هم چنین تولید یکپارچه بخار موجود در مخزن اتو موجب ایجاد حجم بالایی از بخار می شود و با ایجاد 35 درصد بخار بیشتر باعث نفوذ بهتر بخار به الیاف پارچه می شود. طراحی باریک نوک اتو امکان اتوکشی دقیق لباس هایی مانند دامن های پلیسه و یقه لباس های مردانه را فراهم می کند. مشخصه خاص اتوبخار 9230 رونتا این است که پس از آن که با استفاده از دکمه ترموستات نوع پارچه انتخاب گردید دستگاه به صورت اتوماتیک میزان بخار خروجی و دمای مطلوب را تنظیم می کند. میزان بخاردهی متغیر دستگاه 50-0 گرم در دقیقه می باشد که با توجه به نوع پارچه انتخابی میزان بخاردهی مطلوب تنظیم می شود. پس از آن که دمای کفه به دمای تنظیم شده رسید چراغ نشان گر ترموستات خاموش می شود که نشان دهنده آماده استفاده بودن دستگاه می باشد. از ویژگی های قابل توجه اتو بخار DW9230 اتوبخار مجهز بودن به حسگر حرکتی بخاردهی فعال می باشد که موجب می شود تنها در زمان حرکت اتو بخاردهی انجام شود. به این ترتیب در میزان مصرف انرژی صرفه جویی شده و از اتلاف بخار جلوگیری می شود.
جهت صرفه جویی در مصرف انرژی و هم چنین جلوگیری از بروز مشکل، این اتو مجهز به قابلیت خاموش شدن اتوماتیک می باشد. در صورتی که دستگاه به مدت هشت دقیقه به صورت عمودی بر روی سطح ثابت باقی بماند به صورت اتوماتیک خاموش خواهد شد. همچنین 30 ثانیه پس از ثابت ماندن اتو بر روی کفه و یا قرارگیری به صورت خوابیده دستگاه به صورت اتوماتیک خاموش خواهد شد. اتو بخار رونتا 9230 مجهز به قابلیت بخاردهی مضاعف می باشد که جهت از بین بردن چروک های عمیق کاربرد دارد. با هر بار فشار دکمه بخاردهی بخاری معادل 220 گرم از منافذ واقع در نوک کفه خارج می شود. جهت فعال کردن بخاردهی مضاعف کافیست دکمه بخاردهی واقع بر روی دسته را فشار دهید. این اتو بخار رونتا دارای قابلیت اتوکشی عمودی است که امکان اتو کردن لباس های آویزان مانند کت، پیراهن شب، لباس عروس و پرده های آویزان را فراهم می کند.
جهت از بین بردن چروک های عمیق می توان در حین اتوکشی دکمه اسپری آب واقع در زیر دسته اتو را فشار داد تا آب از منفذ خروج آب واقع بر نوک دستگاه خارج شود. از طریق بدنه شفاف مخزن می توان میزان آب داخل آن را مشاهده نمود. جهت پر کردن مخزن کافیست درپوش روی مخزن را برداشته و با استفاده از لیوان آن را پر کنید. میزان آب مخزن نبایستی بیشتر از علامت max باشد. سیستم ضد رسوب اتو از رسوب گرفتن مخزن آب جلوگیری می کند. سیستم ضد چکه اتو بخار از چکه کردن آب بر روی پارچه در صورت پایین بودن دمای کفه جلوگیری می کند. طول سیم بلند اتو فضای کافی را جهت اتوکشی فراهم می کند. قابلیت چرخش 360 درجه سیم اتو کار کردن با دستگاه را آسان نموده است. همچنین این قابلیت از فرسوده شدن سیم در اثر استفاده جلوگیری می کند.

جزئیات محصول
Rowenta DW9230 Steam Iron

مشخصات

کشور سازنده
آلمان
وزن
2.3 کیلوگرم
ابعاد
طول 30.5- عمق 12.5- ارتفاع15 سانتی متر
توان مصرفی
2750 وات
سیستم قطع خودکار
دارد
محفظه جمع آوری سیم برق
ندارد
سایر مشخصات و قابلیت ها
سلف کلین - خاموش شدن خودکار - بخار قوی
ولتاژ ورودی برق
220-240 ولت
نوع اتو
دستی
جنس کف
مایکرواستیم
تنظیم حرارت بر اساس البسه
دارد
تنظیم میزان بخاردهی
دارد
مخزن آب
دارد
گنجایش مخزن آب
350 میلی لیتر
اسپری آب
دارد
سیستم ضدچکه
دارد
بخاردهی عمودی
دارد
سیستم ضد رسوب
دارد
بخاردهی پیوسته
50-0 گرم در دقیقه
بخاردهی لحظه ای
220 گرم در دقیقه
طول کابل
2.5 متر
دیدگاه کاربران (1)

متوسط امتیاز مشتریان

5

از مجموع 1 نظر

ثبت سوال / دیدگاه

5.0
1401/06/13

تو یک کلمه بخوای خلاصش کنی ( بی نظیره ) هیچ ویژگی بدی نداره و با خیال راحت اگر اتو لازم دارید بخریدش