برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
مهمان عزیز خوش آمدید
بوش    /    اتو

اتوبخار بوش مدل TDA703021I

Bosch TDA703021I Steam Iron

ویژگی های محصول

سیستم قطع خودکار

تنظیم میزان بخار دهی

دارای سیستم ضد چکه

توان مصرفی 3000 وات

سیستم رسوب‌گیری و پاکسازی خودکار

سیستم i temp : تنظیم خودکار دما و بخار

انتخاب گارانتی
  • 12 ماه گارانتی ویستا سرویس
انتخاب رنگ
  • سرمه ای
2,050,000 تومان
موجود شد به من پیامک بده
>27 امتیاز وایت کلاب 27 امتیاز وایت کلاب
با خرید این محصول میتونی تا 27,000 تومان تو خرید بعدیت تخفیف بگیری !
کالاهای مشابه
توضیحات

اتوبخار بوش مدل TDA703021I

بررسی و خرید اینترنتی اتوبخار TDA703021I از شرکت بوش

اتوهای بخار به علت اندازه‌ی کوچک و راحتی استفاده بیشترین مصرف را در میان کاربران خانگی دارند ، برای انتخاب یک اتوبخار مناسب باید فاکتورهای مختلفی را بررسی کنید تا بتوانید متناسب با نیازتان مدل خوبی را انتخاب کنید . امروز در وایت کالا با بررسی اتوبخار TDA703021I از کمپانی بوش در خدمت شما هستیم که امکانات مشابهی با مدل TDA7030214 دارد . اتوبخار TDA703021I با بدنه‌ای مستحکم از جنس پلاستیک بادوام ساخته شده است و در طراحی آن از ترکیب رنگ بنفش و مشکی استفاده شده است. مخزن آب این اتو گنجایش زیادی دارد و میزان 380 میلی‌لیتر آب را در خود جای می‌دهد. طول سیم اتوبخار TDA703021I به دو و نیم متر می‌رسد و این طول بلند دست کاربر را در هنگام کار با دستگاه باز گذاشته است. برای افزایش مقاومت سیم در برابر آسیب‌های ناشی از خم و راست‌ شدن پیاپی، این سیم دارای روکش بافت پارچه‌ای است. کفی سرانیوم گلیس اتو موجب حرکت نرم و روان دستگاه روی سطح پارچه می‌شود و همچنین بخار را به خوبی در سراسر سطح پارچه توزیع می‌کند. موتور قدرتمند اتو دارای توان 3000 وات است و پس از اتصال به برق در زمانی کوتاه اتو را داغ و آماده به کار می‌کند. این اتوبخار مانند اکثر مدل‌های موجود در بازار دارای قابلیت تنظیم دما برحسب نوع پارچه است . سیستم بخاردهی لحظه‌ای که در اتوبخار TDA703021I  به کار رفته است دارای قدرت 200 گرم در دقیقه است و بخار را به طور ناگهانی با فشار و به میزان زیاد از کفی خارج می‌کند. این کارکرد منجر به رفع چروک‌های عمیق‌تر خواهد شد که با عملکرد عادی قابل انجام نیست

کار کمتر ، بازدهی و امنیت بیشتر ، سنسور امنیتی و فناوری تنظیم دمای هوشمند

فناوری تنظیم دمای هوشمند


این فناوری اتو کردن سریع و ایمن را تنها با یک درجه حرارت امکان پذیر می کند ، بدون آن که نگران حرارت و بخار زیاد باشید یا تغییر تنظیمات دهید. بهترین حرارت و بخار را برای یک اتوکاری تمیز و ایمن متناسب با جنس و کیفیت پارچه و لباس برای شما فراهم میکند .

فناوری ضد چکه آب


در اتو بخار TDA7030214 بوش از فناوری ضد چکه آب استفاده شده تا هیچ قطره آبی روی لباس از اتو چکه نکند و به این ترتیب هیچ نگرانی از بابت لکه دار شدن لباس های گران قیمت و به خصوص لباس های مشکی رنگ وجود نخواهد داشت ، به بوش اعتماد کنید .

سنسور امنیت هوشمند


این فناوری خیلی سادست ، وقتی اتو را در دست گرفته اید حتی اگر هیچ حرکتی نداشته باشید حرارت و بخار روشن است ، وقتی دست خود را از اتو برداشتید ، سنسور هوشمند بخار و حرارات را به صورت موقت خاموش میکند تا به لباس های شما هیچ آسیبی نرسد .

سیستم ضد برق افتادگی


یکی از بدترین چیزها در هنگام اتو کردن ، برق افتادگی روی لباس های مشکی و لباس های حساس است که ظاهر لباس را زشت میکند .سیستم ضد برق افتادگی در اتوبخار بوش به شما این اطمینان را میدهد تا در هیچ نقطه و منطقه ای که اتو کشیده اید برق افتادگی ایجاد نگردد .

سیستم سه گانه ضد رسوب


هیچ چیز بدتر این نیست که در هنگام اتو کردن رسوبات آب روی لباس ها ریخته یا منافذ بخار را مسدود کند ، سیستم سه گانه هوشمند ضد رسوب استفاده شده در این اتوبخار علاوه بر اینکه اجازه تشکیل رسوب را نمیدهد ، بلکه رسوبات را نیز به صورت خودکار پاک سازی می کند .

قدرتی فراتر از حد انتظار


با 3000 وات قدرت در این اتو بهترین نتیجه را خواهید گرفت .در مدت زمان خیلی اندک این اتو داغ شده و آماده کار میگردد ، نیازی نیست منتظر بمانید ، قدرت این اتو فراتر از حد نیازهای شما خواهد بود و به راحتی در مدت زمان کم میتوانید کلی لباس اتو بزنید .

اتوبخار مدل  TDA703021I  یکی از محصولات خوش‌ساخت و قدرتمند موجود در بازار است که با برخورداری از امکانات ذکر شده قیمت نسبتا زیادی در میان سایر رقبای خود دارد. محصولات ساخت شرکت بوش به کیفیت و دوام زیاد مشهور هستند و قیمت زیاد محصولات آن نیز با توجه به همین نکته قابل توجیه است. طراحی ارگونومیک دسته، قابلیت ضدچکه، اسپری آب داخلی و سیستم ضدرسوب از دیگر ویژگی‌های کاربردی این مدل است. میتوانید مدل نزدیک به این اتو با نام TDA7030214 با رنگ بندی آبی دیدن فرمایید .

مشخصات کلی اتوبخار TDA703021I

3000 وات توان

سیستم 3 گانه ضد رسوب

سنسور هوشمند بخار

سیم 2.5 متری

بخاردهی عمودی

سیستم ضد چکه

حالت ECO

50 گرم بخاردهی مداوم

200 گرم بخاردهی آنی

جزئیات محصول
Bosch TDA703021I Steam Iron

مشخصات

ارتفاع
15.6 سانتی متر
پهنا
12 سانتی متر
عمق
31.1 سانتی متر
کشور سازنده
اسپانیا
وزن
1.95 کیلوگرم
توان مصرفی
3000 وات
سیستم قطع خودکار
دارد
سایر مشخصات و قابلیت ها
سیستم i temp : تنظیم خودکار دما و بخار متناسب با نوع پارچه - سیم با قابلیت چرخش 360 درجه - سیستم رسوب‌گیری و پاکسازی خودکار
ولتاژ ورودی برق
220-240 ولت
نوع اتو
دستی
جنس کف
سرانیوم گلیس
تنظیم حرارت بر اساس البسه
بلی، سیستم i temp
تنظیم میزان بخاردهی
دارد
مخزن آب
دارد
گنجایش مخزن آب
380 میلی لیتر
اسپری آب
دارد
سیستم ضدچکه
دارد
بخاردهی عمودی
دارد
سیستم ضد رسوب
دارد
بخاردهی پیوسته
50 گرم در دقیقه
بخاردهی لحظه ای
200 گرم در دقیقه
طول کابل
2.5 متر
دیدگاه کاربران (0)