برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
مهمان عزیز خوش آمدید
گوسونیک    /    اتو

اتو بخار گوسونیک مدل GSI-190

Gosonic GSI-190 Steam Iron

ویژگی های محصول

دارای سیستم ضدچکه

توان مصرفی 2600 وات

دارای سیستم ضد رسوب

دارای سیستم قطع خودکار

انتخاب گارانتی
  • 12 ماه گارانتی شرکت گاسونیک
انتخاب رنگ
  • مشکی
355,000 تومان
موجود شد به من پیامک بده
>5 امتیاز وایت کلاب 5 امتیاز وایت کلاب
با خرید این محصول میتونی تا 5,000 تومان تو خرید بعدیت تخفیف بگیری !
کالاهای مشابه
توضیحات

اتو بخار گوسونیک مدل GSI-190

یکی از اصول شیک پوشی و داشتن استایل زیبا، مرتب بودن لباس و بدون چروک بودن آن است که لازمه آن استفاده از یک اتوی لباس با کیفیت می باشد. اتو از دیر باز مورد استفاده اقشار مختلف جامعه از جمله خیاطان بوده است. با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی این دستگاه هم به روز شده و انواع مختلف آن وارد بازار شد از جمله اتو مخزن دار و اتو پرس.

در هنگام خرید یک اتوی با کیفیت باید به چند نکته توجه کرد که مهمترین آنها: توان مصرفی اتو، جنس کف اتو، طول سیم اتو و وزن اتو می باشد. بهتر است جنس کف اتو از سرامیک یا تیتانیوم باشد و سیم اتو نه خیلی بلند و نه خیلی کوتاه باشد.

اتو بخار گوسونیک مدل GSI-190 یکی از مدل های اتو بخار گوسونیک با  توان مصرفی 2600 وات و رده انرژی B و طراحی زیبا در دو رنگ سبز و مشکی میباشد. این اتو بخار دارای کفی سرامیکی است که اتوکشی را آسان تر کرده و با استفاده از بخاردهی پیوسته و بخار عمودی و کنترل میزان بخار امکان رفع تمامی چروک ها را به شما میدهد. گنجایش مخزن آب اتوبخار گوسونیک 410 میلی لیتر است که عملکرد اسپری خشک و اسپری آب را دارد و توسط ولوم چرخشی و دکمه های تعبیه شده بر روی اتو میتوان تنظیمات را انجام داد.از دیگر ویژگی های اتو بخار گوسونیک مدل GSI-190 میتوان به سیستم ضد چکه و سیستم ضد رسوب، سیستم Self Clean یا تمیز کننده خودکار، محافظت در برابر گرم شدن بیش از حد اتو میباشد. طول سیم اتو 1.6 متر است.

دیدگاه کاربران (0)