برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
مهمان عزیز خوش آمدید
تفال    /    اتو

اتو بخار مخزن دار تفال مدل GV8963

Tefal GV8963 Steam Generator Iron

ویژگی های محصول

توان مصرفی 2400 وات

فناوری خاموش شدن خودکار

دمای قابل تنظیم بصورت خودکار

مجهز به سیستم صرفه جویی در برق

قفل منحصر به فرد برای ایمنی و حمل آسان

انتخاب گارانتی
  • 12 ماه گارانتی ویستا سرویس
انتخاب رنگ
  • آبی
0 تومان
موجود شد به من پیامک بده
کالاهای مشابه
توضیحات

اتو بخار مخزن دار تفال مدل GV8963

به راحتی با یک اشاره اتوکشی  تمیز و دقیقی داشته باشید

اتو بخار مخزن دار تفال Tefal مدل GV8963 با حداکثر توان 2400 وات با طراحی زیبا به رنگ سفید و آبی ، یکی از بهترین اتوبخارهای بازار در ایران محسوب میشود . این اتوبخار  مجموعه ای از تکنولوژی هایی است که برای اتوکشی سریع و ایمن انواع لباس مورد نیاز می باشد . طراحی بدنه و ظاهر نشان از دستگاهی باکیفیت است که سال ها میتوانید با آن کار کرده و به اتوکشی لباس های خود بپردازید . این اتوبخار با وزنی معادل 1.2 کیلوگرم قابلیت اتوکشی سریع تعداد زیادی لباس را در مدت زمان اندک دارد . اتو بخار مخزن دار تفال Tefal مدل GV8963 مجهز به تکنولوژی تلفیق هوشمند میزان بخار و دمای کفی می باشد . با این تکنولوژی که به راحتی و با یک لمس انتخاب میشود میتوانید میزان بخار را به نسبت گرمای کف اتو هماهنگ کنید تا یک اتوکشی تمیز و بی نقص داشته باشید . با توجه به متفاوت بودن جنس لباس ها ، مسلما این تکنولوژی هوشمند نه تنها در زمان صرفه جویی میکند بلکه کیفیت اتوکشی را بالا برده و آسیب را کاهش میدهد . برای مثال پنبه و ابریشم برای اتوکشی خوب باید در دماهای مختلف و میزان بخار متفاوت اتوکشی شوند.

برای اتوکشی مقدار زیادی لباس در مدت زمان کم ، خرید اتو بخار مخزن دار تفال Tefal مدل GV8963 بهترین گزینه ممکن می باشد


محفظه جمع آوری رسوبات

فشا بخار تا 450 گرم در دقیقه

کفی ضد خش و خود تمیزشونده

محفظه جمع آوری کابل


کفی این اتو از جنس سرامیک با قابلیت خودتمیزشونده است که نه تنها هیچ آلودگی روی آن باقی نمیماند بلکه به لطف سطح صاف و یکدست آن روی لباس ها به راحتی حرکت کرده و طول عمر بسیار بالایی دارد . طراحی کفی مخصوص در این اتو با سوراخ هایی که به صورت مهندسی شده در آن تعبیه شده ، باعث پخش یکنواخت حرارت و خروج بخار به صورت متناسب شده و کیفیت اتوکشی را بهبود میبخشد . این کفی با یک کاتالیزور خاصی پوشانده شده تا این اطمینان را به شما بدهد که هیچ رنگی از آن روی لباس های گران قیمت شما رسوب نخواهد کرد . اتو بخار 8963 تفال مجهز به مخزن با ظرفیت 1.6 لیتر میباشد که به راحتی قابل جداسازی از بدنه بوده و آسان پر میشود . پنل روی مخزن اتو شامل کلید روشن و خاموش ، نشانگر خالی شدن مخزن ، زمان رسوب زدایی ، اتوکشی Eco با صرفه جویی 20 درصدی در مصرف انرژی میباشد . همچنین از طریق برنامه های اتوکشی میتوانید اتو را برای لباس های معمولی ، لباس های ظریف و لباس های لی تنظیم نمایید . برای رسوب زدایی نیز تنها با خارج کردن قسمت مربوطه ، رسوب ها تخلیه میشوند . سیستم خاموشی خودکار در صورت استفاده نشدن پس از 8 دقیقه دستگاه را بطور اتوماتیک خاموش می کند. اتو توسط یک قفل اهرمی بر روی پایه ثابت می شود تا با اطمینان کامل بتوان دستگاه را حمل و جابجا نمود.

قطعا خرید یک اتوبخار خوب میتواند چالش برانگیز باشد . اتوبخار مخزن دار تفال مدل 8963 برای آنهایی که به دنبال خرید یک اتوبخار خوب مخزن دار هستند ، انتخابی مناسب می باشد ، این اتوبخار با داشتن کفی عالی و تکنولوژی هوشمند تنظیم دما و بخار به صورت اتوماتیک بر حسب جنس پارچه یکی از بهترین مدل هایی میباشد که برند تفال راهی بازارهای جهانی نموده است .

جزئیات محصول
Tefal GV8963 Steam Generator Iron

مشخصات

وزن
6.6 کیلوگرم
ابعاد
370×290×480 میلی‌متر
توان مصرفی
2400 وات
سیستم قطع خودکار
دارد
سایر مشخصات و قابلیت ها
فشار بخار: 6.5 بار - محفظه جمع آوری رسوب - دارای سیم جمع کن
ولتاژ ورودی برق
220 ولت
نوع اتو
مخزن دار
جنس کف
سرامیک
تنظیم میزان بخاردهی
دارد
مخزن آب
دارد
گنجایش مخزن آب
1700 میلی لیتر
اسپری آب
دارد
سیستم ضدچکه
دارد
بخاردهی عمودی
دارد
سیستم ضد رسوب
دارد
بخاردهی پیوسته
120 گرم در دقیقه
بخاردهی لحظه ای
440 گرم در دقیقه
طول کابل
3 متر
دیدگاه کاربران (0)