برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
مهمان عزیز خوش آمدید
بوش    /    اتو

اتوبخار بوش مدل TDA3024010

Bosch TDA3024010 Steam Iron

ویژگی های محصول

دارای سیستم ضدرسوب

توان مصرفی 2400 وات

دارای قابلیت کنترل متغیر بخار

دارای سیستم محافظت از پارچه: پوشش کف اتو جهت جلوگیری از براق شدن پارچه های تیره

انتخاب گارانتی
  • 24 ماه گارانتی بوش سرویس
انتخاب رنگ
  • قرمز
1,130,000 تومان
موجود شد به من پیامک بده
>15 امتیاز وایت کلاب 15 امتیاز وایت کلاب
با خرید این محصول میتونی تا 15,000 تومان تو خرید بعدیت تخفیف بگیری !
کالاهای مشابه
توضیحات

اتوبخار بوش مدل TDA3024010

بررسی و خرید اینترنتی اتوبخار TDA3024010 از شرکت بوش

تنوع مدل های اتوبخار شرکت بوش واقعا بی نظیر است ، بوش برای همه سلیقه ها و همه نیازها اتوبخار خوب طراحی و روانه بازار کرده است . امروز با یک اتوبخار خاص در خدمت شما مشتریان عزیز وایت کالا هستیم . اتوبخار Bosch TDA3024010 با کفی خاص خود معروف است . با طراحی خاصی که این کفی دارد میتوانید در همه جهات اتوکشی کنید بدون اینکه روی لباس خطی بیفتد یا لباس همراه اتو حرکت کند . این مدل واقعا دست شما را در نحوه اتو کشیدن باز گذاشته است .


این اتو با قدرت 2400 وات یکی از محصولات میان رده بوش در اتوبخارها به شمار میرود که با قیمت مناسب خود و امکان اتوکشی راحت توانسته بین استفاده کنندگان معروف شود . رنگ قرمز آلبالویی بسیار شیک و زیبای این مدل مسلما یک تنوع و تفاوت خاصی ایجاد کرده است که به دل همه مینشیند . در وسط این اتوبخار یک دکمه چرخان برای تنظیم حرارت تعبیه شده که میتوانید براساس نوع پارچه ، میزان حرارت را تنظیم کنید . جدا از این میزان بخار نیز قابل تنظیم می باشد . کفی این مدل از سرانیوم گلیس ساخته شده که به راحتی روی هر متریالی لیز خورده و حرکت میکند . حجم مخزن 300 میلی لیتری که برای این مدل در نظر گرفته شده کافی به نظر می رسد . این دستگاه حدود 40 گرم در دقیقه بخار ثابت و حدود 150 گرم در دقیقه بخار آنی تولید میکند که برای استفاده روزمره مناسب می باشد . بوش این مدل را با یک سیم دو متری با کیفیت روانه بازار کرده است . سیستم ضد چکه ، بخاردهی عمودی و فناوری ضد رسوب از دیگر امکانات این اتوبخار به شمار میروند .

اتوکشی در همه جهات

این فناوری اتو کردن سریع و راحت در همه جهات را مهیا میسازد . طراحی شکل کفی این مدل به گونه ایست که به راحتی میتوانید در همه جهات بدون جمع شدن لباس اتو بزنید .

فناوری ضد چکه آب

در این مدل از فناوری ضد چکه آب استفاده شده تا هیچ قطره آبی روی لباس از اتو چکه نکند و به این ترتیب هیچ نگرانی از بابت لکه دار شدن لباس های گران قیمت و به خصوص لباس های مشکی رنگ وجود نخواهد داشت

سیستم ضد برق افتادگی

یکی از بدترین چیزها در هنگام اتو کردن ، برق افتادگی روی لباس های مشکی و لباس های حساس است که ظاهر لباس را زشت میکند . در هیچ نقطه و منطقه ای که اتو کشیده اید برق افتادگی ایجاد نمیگردد .

سیستم سه گانه ضد رسوب

هیچ چیز بدتر این نیست که در هنگام اتو کردن رسوبات آب منافذ بخار را مسدود کند ، سیستم سه گانه هوشمند ضد رسوب استفاده شده در این اتوبخار رسوبات را نیز به صورت خودکار پاک سازی می کند .

مشخصات کلی اتوبخار TDA3024010

2400 وات توان

سیستم 3 گانه ضد رسوب

سنسور هوشمند بخار

سیم 2 متری

بخاردهی عمودی

سیستم ضد چکه

اتوکشی در همه جهات

40 گرم بخاردهی مداوم

150 گرم بخاردهی آنی

جزئیات محصول
Bosch TDA3024010 Steam Iron

مشخصات

ابعاد
طول 300، عرض 130، ارتفاع 150 میلی‌متر
توان مصرفی
2400 وات
نوع اتو
دستی
جنس کف
CeraniumGlissée
تنظیم میزان بخاردهی
دارد
مخزن آب
دارد
گنجایش مخزن آب
300 میلی لیتر
اسپری آب
دارد
سیستم ضدچکه
دارد
بخاردهی عمودی
دارد
سیستم ضد رسوب
ندارد
بخاردهی پیوسته
40 گرم در دقیقه
بخاردهی لحظه ای
100 گرم در دقیقه
طول کابل
2 متر
دیدگاه کاربران (0)