برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
مهمان عزیز خوش آمدید
بوش    /    اتو

اتو بخار بوش مدل TDA5024214

Bosch TDA5024214 Steam Iron

ویژگی های محصول

کنترل تغییر بخار

لامپ کنترل LED

توان مصرفی 2400 وات

مخزن آب بزرگ و شفاف (350 میلی‌لیتر)

انتخاب گارانتی
  • 24 ماه گارانتی بوش سرویس
انتخاب رنگ
  • آبی
1,093,000 تومان
موجود شد به من پیامک بده
>15 امتیاز وایت کلاب 15 امتیاز وایت کلاب
با خرید این محصول میتونی تا 15,000 تومان تو خرید بعدیت تخفیف بگیری !
کالاهای مشابه
توضیحات

اتو بخار بوش مدل TDA5024214

بررسی و خرید اینترنتی اتوبخار TDA5024214 از شرکت بوش

امروزه اتوبخارها نسبت به چند سال پیش جای خود را بیشتر در خانه های ما باز کرده اند ، اتوبخارهای قدیمی مشکلات خاصی مثل سوختن لباس ، مصرف انرژی زیاد ،  بخار کم ، چکه کردن و نشستن رسوب روی لباس ها داشتند ، اتو بخار بوش مدل TDA5024214 از محصولات کارآمد شرکت «بوش» است که با طراحی زیبا و کیفیت ساخت خوب گزینه‌ی مناسبی برای اتوکشی انواع البسه محسوب می‌شود. این دستگاه از کفی PalladiumGlissée برخوردار است که به‌دلیل نوع مواد به‌کار رفته در آن در برابر خط‌ و خش مقاومت زیادی دارد و همچنین حرکتی روان روی سطح پارچه دارد و به لباس‌ها نمی‌چسبد.

   این مدل با داشتن کفی از جنس PalladiumGlisse حرکت روانی روی انواع پارچه دارد



مشخصات کلی

سیستم دم آوری
بخار آب
ظرفیت مخزن
0.35 لیتر
بخار عمودی
سیستم ضد چکه
سیستم ضد رسوب
طول سیم
3 متر
جنس بدنه پلاستیک
بخار لحظه ای 180 گرم بر دقیقه
بخار پیوسته 40 گرم بر دقیقه

ویژگی ها و طراحی ظاهری اتوبخار TDA5024214

اتوبخار «بوش» مدل «TDA5024214» دستگاهی زیبا و کارآمد از تولیدکننده‌ای معتبر است. بدنه‌ی پلاستیکی و سبک این دستگاه با ترکیب رنگ آبی روشن ، تیره و سفید حس خوشایندی  در کاربر و جلوه‌ی خاصی به دستگاه می‌بخشد ؛ البته انتظار مصرف‌کننده از اتو، عملکرد بهینه‌ی آن است که قطعا سازندگان اتوبخار بوش آن را مدنظر داشته‌اند. این اتو توان بالایی دارد تا بتواند سریعا آماده‌به‌کار شود، میزان قابل‌توجهی بخار تولید میکند و آن را به‌صورت مداوم یا با فشار به‌صورت لحظه‌ای خارج میکند. آب مورد نیاز دستگاه در مخزن آن ذخیره می‌شود و امکان پرکردن مخزن از قسمت جلویی اتو فراهم شده است. در جلوی اتو ، خروجی اسپری‌کننده‌ی آب را در نظر گرفته‌اند تا در صورت نیاز، پارچه‌ها و لباس‌ها آب‌پاشی شده و سپس اتو شوند.

  سیستم ضد چکه در این محصول مانع از ریختن آب  روی لباس ها و افتادن لک روی آن ها می شود

سیستم جلویگری از رسوب در این اتو در سه حالت کار میکند و این اطمینان را به شما میدهد که سال های سال از این اتو به بهترین شکل ممکن استفاده خواهید کرد بی آنکه منافذ بخار آن مسدود گردد . این مدل به سیستم ضد رسوب خودکار داخلی مجهز شده تا مانع از تشکیل رسوب در مخزن گردد ، علاوه بر این سیستم حذف رسوبات هوشمند نیز در این مدل گنجانده شده و به صورت اتوماتیک رسوبات را از کلیه منافذ پاک میکند . توزیع بهینه‌ی بخار به دلیل طراحی صفحه‌ی پایه‌ی جدید و پیشرفته از جنس CeraniumGlissée با کانال‌های بخار و طرح سه‌فازی توزیع بخار به صورت مطلوب انجام شده و حرکت فوق‌العاده روانی را میسر می‌سازد. این کفی مانع برق‌افتادن پارچه‌ها می‌شود. تنظیم قدرت و عملکرد دستگاه توسط پیچ تنظیم در قسمت میانی اتو انجام می‌گیرد.

جزئیات محصول
Bosch TDA5024214 Steam Iron

مشخصات

وزن
1.8 کیلوگرم
ابعاد
303x122x151 میلی‌متر
توان مصرفی
2400 وات
سایر مشخصات و قابلیت ها
اتوکشی آسان اطراف دکمه‌ها و درزها / قابلیت اسپری آب / دریچه ورودی بزرگتر با درپوش برای پر کردن/تخلیه سریع و آسان / توزیع بخار ایده‌آل و حرکت فوق‌العاده روان
نوع اتو
دستی
جنس کف
CeraniumGlissée
مخزن آب
دارد
گنجایش مخزن آب
350 میلی لیتر
اسپری آب
دارد
سیستم ضدچکه
دارد
بخاردهی عمودی
دارد
سیستم ضد رسوب
دارد
بخاردهی پیوسته
40 گرم در دقیقه
بخاردهی لحظه ای
180 گرم در دقیقه
طول کابل
3 متر
دیدگاه کاربران (0)