برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
مهمان عزیز خوش آمدید
روونتا    /    اتو

اتو بخارگر روونتا مدل IS6200

Rowenta IS6200 Garment Steamer

ویژگی های محصول

توان مصرفی 1500 وات

گنجایش مخزن آب 2.4 میلی لیتر

بخاردهی پیوسته 30 گرم در دقیقه

مدت زمان آماده شدن برای کار 60 ثانیه

مدت زمان کارکرد دستگاه با یک بار پرکردن مخزن 1 ساعت

بیشتر بخوانید
3,100,000 تومان
موجود شد به من پیامک بده
>41 امتیاز وایت کلاب 41 امتیاز وایت کلاب
با خرید این محصول میتونی تا 41,000 تومان تو خرید بعدیت تخفیف بگیری !
کالاهای مشابه
توضیحات

بخارگر روونتا مدل IS6200

اتو ایستاده و بخارگر «روونتا» (Rowenta) مدل «IS6200» با حداکثر توان 1500 وات دستگاهی با طراحی کم حجم و کارآمد است که به شما این امکان را می دهد تا به راحتی چین و چروک انواع پرده و لباس حتی لباس های ظریف را بدون نیاز به میز اتو از بین ببرید. بدنه پلاستیکی و طراحی چرخ دار دستگاه موجب گردیده تا جابجایی آن بسیار آسان باشد، همچنین سیستم گرم شدن سریع به شما کمک می کند تا با معطلی کمتری و در حدود 60 ثانیه، بتوانید از دستگاه استفاده نمایید. مخزن آب اتو بخارگر روونتا در قسمت پشت بدنه و با قابلیت جداسازی از آن طراحی شده تا به راحتی قابل پر کردن باشد، پس از استفاده نیز بهتر است مخزن را تخلیه کنید.
اتو بخارگر ایستاده 6200 روونتا دارای عملکرد آسان و راحتی بوده و پس از پر کردن مخزن دستگاه و روشن و آماده به کار شدن آن می توانید اتو را چند لحظه روی پرده و یا لباس هایی که چروک دارند بکشید تا به کمک سری عریض آن در کمترین زمان صاف شوند، پدال روشن و خاموش دستگاه نیز به گونه ای طراحی شده که برای فشردن آن نیازی به خم شدن نبوده و تنها کافیست با پا آن را بفشارید. همچنین قطعات جانبی برس دار و تخت و ایجاد خط اتو برای کار با انواع پارچه همراه با دستگاه ارائه شده است.

رخت آویز قابل اتصال به پایه دستگاه این امکان را به شما می دهد که لباس هایی همچون پیراهن، کت یا شلوار را به سادگی آویزان کرده و به شکل عمودی اتو نمایید که در این صورت دیگر نیازی به میز اتو نخواهید داشت، بنابراین در فضای کوچکتر و مدت زمان کمتر می توانید لباس ها را اتو نمایید. هنگام نگهداری از دستگاه نیز می توانید سیم برق اتو را روی گیره تعبیه شده بر پایه جمع آوری نمایید تا دستگاه ظاهر مرتبی داشته و صدمه ای نیز به سیم وارد نشود.

مشخصات کلی اتو بخارگر روونتا مدل IS6200 در یک نگاه

جزئیات محصول
Rowenta IS6200 Garment Steamer

مشخصات

ارتفاع
35 سانتی‌متر
پهنا
36 سانتی‌متر
عمق
28 سانتی‌متر
وزن
5.5 کيلوگرم
ابعاد
طول 360، عرض 280 و ارتفاع 350 ميلي‌متر
توان مصرفی
1500 وات
سیستم قطع خودکار
دارد
سایر مشخصات و قابلیت ها
مجهز به سه سری خروج بخار (پد اتوکشی- سری پرزگیر- کلیپس مخصوص خط اتو) ، مدت زمان آماده شدن برای کار 60 ثانیه، مدت زمان کارکرد دستگاه با یک بار پرکردن مخزن 1 ساعت ، دارای چرخ برای حرکت آسان ، قابلیت تنظیم ارتفاع
نوع اتو
بخار گر
تنظیم میزان بخاردهی
دارد
مخزن آب
دارد
گنجایش مخزن آب
2.5 لیتر
بخاردهی عمودی
دارد
بخاردهی پیوسته
30 گرم در دقیقه
طول کابل
2 متر
دیدگاه کاربران (0)