برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
مهمان عزیز خوش آمدید
بوش    /    اتو

اتو بخار بوش مدل TDI903231A

Bosch TDI903231A iron steam

ویژگی های محصول

توان 3200 وات

سیستم ضد درسوب سه گانه

محافظت از پارچه‌های تیره و ظریف

ترکیب  عالی دما و بخار برای انواع پارچه

کفی ساخته شده از سلینیوم گلیس

کابل برق 2.5 متر با چرخش 360 درجه

بیشتر بخوانید
انتخاب گارانتی
  • 36 ماه گارانتی شرکت سیهاوی
انتخاب رنگ
  • خاکستری
2,650,000 تومان
موجود شد به من پیامک بده
>35 امتیاز وایت کلاب 35 امتیاز وایت کلاب
با خرید این محصول میتونی تا 35,000 تومان تو خرید بعدیت تخفیف بگیری !
کالاهای مشابه
توضیحات

اتوبخار بوش مدل TDI903231A

بررسی و خرید اینترنتی اتوبخار TDI903231A از شرکت بوش

تنوع مدل های اتوبخار شرکت بوش واقعا بی نظیر است ، بوش برای همه سلیقه ها و همه نیازها اتوبخار خوب طراحی و روانه بازار کرده است . امروز با یک اتوبخار خاص در خدمت شما مشتریان عزیز وایت کالا هستیم . اتوبخار Bosch TDI903231A یکی از محبوب ترین مدل های شرکت بوش است که به کشورهای مختلفی صادر میگردد ، مهم‌ترین چیزی که در محبوبیت این نمونه نقش داشته، ویژگی‌ها و امکانات بی نظیر آن است. از جمله برخی از اصلی‌ترین ویژگی‌های این اتو می‌توان به مواردی مانند: قیمت مناسب، طراحی زیبا، گنجایش بالای مخزن آب، قدرت بالا، فناوری CeraniumGlissée و سیستم ضد رسوب اشاره کرد .

مدل TDI903231A با قدرت 3200 وات یکی از محصولات پرقدرت بوش در اتوبخارها به شمار میرود که با قیمت مناسب خود و ظاهر زیبای خود توانسته فروش بالایی را نصیب شرکت بوش نماید . ترکیب رنگ قرمز آلبالویی و مشکی بافت دار زیبای این مدل مسلما یک تنوع و تفاوت خاصی ایجاد کرده است که به دل همه مینشیند . در وسط این اتوبخار یک دکمه چرخان برای تنظیم حرارت تعبیه شده که میتوانید براساس نوع پارچه ، میزان حرارت را تنظیم کنید . جدا از این میزان بخار نیز قابل تنظیم می باشد . کفی این مدل از سرانیوم گلیس ساخته شده که به راحتی روی هر متریالی لیز خورده و حرکت میکند . حجم مخزن 400 میلی لیتری که برای این مدل در نظر گرفته شده واقعا بی نظیر است و در کمتر مدلی دیده می شود . این دستگاه حدود 65 گرم در دقیقه بخار ثابت و حدود 200 گرم در دقیقه بخار آنی تولید میکند که برای استفاده حرفه ای عالی به نظر میرسد . بوش این مدل را با یک سیم 2.5 متری با کیفیت روانه بازار کرده است . سیستم ضد چکه ، بخاردهی عمودی و فناوری ضد رسوب از دیگر امکانات این اتوبخار به شمار میروند . همچنین سنسور بخار نیز در این مدل خودنمایی میکند و به محض دست کشیدن از اتو ، بخار و حرارت به طور موقت خاموش میشود .

سنسور بخار هوشمند

وفتی دست از اتو بکشید ، بخار و حرارت آن به صورن موقت خاموش میشود و زمانی کهاتو را در دست بگیرید به صورت آنی همه فعالیت های اتو به حال ثابت باز میگردد و میتوانید اتوکشی را ادامه دهید

فناوری ضد چکه آب

در این مدل از فناوری ضد چکه آب استفاده شده تا هیچ قطره آبی روی لباس از اتو چکه نکند و به این ترتیب هیچ نگرانی از بابت لکه دار شدن لباس های گران قیمت و به خصوص لباس های مشکی رنگ وجود نخواهد داشت

سیستم ضد برق افتادگی

یکی از بدترین چیزها در هنگام اتو کردن ، برق افتادگی روی لباس های مشکی و لباس های حساس است که ظاهر لباس را زشت میکند . در هیچ نقطه و منطقه ای که اتو کشیده اید برق افتادگی ایجاد نمیگردد .

سیستم چهار گانه ضد رسوب

هیچ چیز بدتر این نیست که در هنگام اتو کردن رسوبات آب منافذ بخار را مسدود کند ، سیستم سه گانه هوشمند ضد رسوب استفاده شده در این اتوبخار رسوبات را نیز به صورت خودکار پاک سازی می کند .

مشخصات کلی اتوبخار TDI903231A

3200 وات توان

سیستم 4 گانه ضد رسوب

سنسور هوشمند بخار

سیم 2.5 متری

بخاردهی عمودی

سیستم ضد چکه

سیستم ضد برق افتادگی

60 گرم بخاردهی مداوم

200 گرم بخاردهی آنی

جزئیات محصول
Bosch TDI903231A iron steam

مشخصات

ارتفاع
15.8 سانتی‌متر
پهنا
31.1 سانتی‌متر
عمق
12 سانتی‌متر
وزن
2 کیلوگرم
ابعاد
311 × 120 × 158 میلی‌متر
توان مصرفی
3200 وات
سیستم قطع خودکار
دارد
سایر مشخصات و قابلیت ها
محافظت از پارچه ، قابل استفاده برای انواع پارچه ، کنترل تغییر دما
نوع اتو
دستی
جنس کف
سلینیوم گلیس
تنظیم میزان بخاردهی
دارد
مخزن آب
دارد
گنجایش مخزن آب
400 میلی لیتر
اسپری آب
دارد
سیستم ضدچکه
دارد
بخاردهی عمودی
دارد
سیستم ضد رسوب
دارد
بخاردهی پیوسته
65 گرم در دقیقه
بخاردهی لحظه ای
200 گرم در دقیقه
طول کابل
متر
دیدگاه کاربران (0)