برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
مهمان عزیز خوش آمدید
فیلیپس    /    اتو

اتو بخار مخزن دار فیلیپس مدل HI5917

Philips HI5917 Steam Iron

ویژگی های محصول

دارای قفل ایمنی

توان مصرفی 2400 وات

دارای سیستم ضد رسوب

امکان تنظیم میزان بخاردهی

مجهز به سیستم قطع خودکار

قابلیت پر کردن مخزن به هنگام استفاده

بیشتر بخوانید
انتخاب گارانتی
  • 24 ماه گارانتی شکوفا الکتریک
انتخاب رنگ
  • سرمه ای
4,500,000 تومان
موجود شد به من پیامک بده
>60 امتیاز وایت کلاب 60 امتیاز وایت کلاب
با خرید این محصول میتونی تا 60,000 تومان تو خرید بعدیت تخفیف بگیری !
کالاهای مشابه
توضیحات

اتو بخار مخزن دار فیلیپس مدل HI5917

بررسی و خرید اینترنتی اتوبخار فیلیپس HI5917

شکی نیست که اتوبخارهای مخزن دار امروزه محبوبیت بالایی در بین عموم مردم دارند ، اتو مخزن دار فیلیپس مدل HI5917 از محصولات کارآمد شرکت «فیلیپس» است که با طراحی زیبا و کیفیت ساخت خوب گزینه‌ی مناسبی برای اتوکشی انواع البسه محسوب می‌شود . کمپانی فیلیپس که امکانات فوق العاده ای از فشار بخار را برای از بین بردن چروک ها در نظر گرفته است. این مدل اتو مخزن دار فیلیپس رضایت کامل کاربران را جلب نموده است که با بکاربردن ویژگی های جدید و خواستنی، آن را با بهترین کیفیت به بازار فروش عرضه کرده است. فیلیپس سعی کرده است که اتو بخار جدید را برای مصرف روزانه کاربران در دسترس قرار دهد و نیاز آن ها را به بیرون کمتر نماید. فشار بخار بالا تضمین کننده خوبی برای مرتب بودن لباس ها خواهد بود

ترکیب دلپذیر دو رنگ سفید و سرمه ای در این اتو بخار یک محصول شیک  و چشم نواز  را پدید آورده است


امکانات ایمنی اتوبخار HI5917 فیلیپس

این مدل مجهز به سیستم قطع خودکار می باشد اگر اتو در حالت افقی قرار داشته باشد ، بعد از 20 دقیقه خاموش میشود و در صورت بی حرکت ماندن در حالت عمودی به صورت خودکار خاموش میشود ، تا مانع از سوختن لباس های شما گردد . کفی آن از جنس سرامیک بوده که در برابر خراشیدگی مقاوم و بادوام بوده و روی لباس به راحتی حرکت میکند و روی پارچه های مختلف تاثیر بدی بر جای نمیگذارد .


امکانات فنی اتوبخار HI5917 فیلیپس

اتوبخار مخزن دار فیلیپس به موتور قدرتمند 2400 وات مجهز گردیده که از زمان آماده بکار شدن 2 دقیقه بهره می برد که به قدرت بخاردهی بسیار بالا مجهز شده است . قدرت بخاردهی پیوسته آن 100 گرم در دقیقه و بخاردهی لحظه ای آن 18 گرم در دقیقه می باشد بدین ترتیب عمیق ترین چین و چروک ها را به راحتی از بین می برد . اتو مخزن دار فیلیپس مدل HI5917 دارای مخزن 1.1 لیتری می باشد. ظرفیت مناسب مخزن دستگاه باعث شده تا افراد بتوانند به مدت 2 ساعت پیوسته اتوکشی کنند. یکی از سیستم های بکار رفته در این اتو مخزن دار، سیستم ضد چکه و ضد رسوب می باشد که برای تمیز کردن دستگاه و مخزن آن مورد نیاز است.

اتوبخار فیلیپس مدل HI5917 یک محصول پرقدرت با توان 2400 وات با سیستم ضد چکه ، کمک میکند تا همیشه لباس های اتو کشیده و ظاهر آراسته داشته باشید. همین امروز این اتوبخار را از وایت کالا با قیمت مناسب تهیه کنید و از اتو کشیدن لباس هایتان لذت ببرید.

جزئیات محصول
Philips HI5917 Steam Iron

مشخصات

وزن
3.2 کیلوگرم
ابعاد
362x263x270 میلی‌متر
توان مصرفی
2400 وات
سیستم قطع خودکار
دارد
سایر مشخصات و قابلیت ها
مجهز به سیستم قطع خودکار: دستگاه 20 دقیقه پس از بدون استفاده ماندن در حالت ایستاده و پس از بدون حرکت بودن روی کفی به صورت خودکار خاموش خواهد شد
ولتاژ ورودی برق
220 ولت
نوع اتو
مخزن دار
جنس کف
سرامیک
مخزن آب
دارد
اسپری آب
ندارد
سیستم ضدچکه
ندارد
بخاردهی عمودی
دارد
سیستم ضد رسوب
دارد
بخاردهی پیوسته
100 گرم در دقیقه
بخاردهی لحظه ای
18 گرم در دقیقه
طول کابل
1.6 متر
دیدگاه کاربران (0)