برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
مهمان عزیز خوش آمدید
تفال    /    اتو

بخارگر تفال مدل IT3460

Tefal IT3460 Garment Steamer

ویژگی های محصول

مجهز به مخزن ضد رسوب

توان مصرفی : 1800 وات

مجهز به مخزن ضد رسوب

دارای برس پارچه‌ای برای پرزگیری

مناسب برای تمامی الیافت‌ لباس ها

قابلیت تنظیم میزان بخار در 3 حالت

وجود سری فلزی و بزرگ برای صرف جویی در وقت

بیشتر بخوانید
انتخاب گارانتی
  • 7 روز تضمین بازگشت کالا
انتخاب رنگ
  • سفید
2,850,000 تومان
موجود شد به من پیامک بده
>38 امتیاز وایت کلاب 38 امتیاز وایت کلاب
با خرید این محصول میتونی تا 38,000 تومان تو خرید بعدیت تخفیف بگیری !
کالاهای مشابه
توضیحات

بخارگر تفال مدل IT3460

بررسی و خرید بخارگر IT3460 از شرکت تفال

آیا تا به حال با بخارگر آشنا شده اید ؟ این روز ها اسم بخارگر را زیاد میشنویم اما شاید خیلی از افراد ندانند که بخارگر چیست و چه کاربردی دارد . از گذشته تا به حال برای صاف کردن چرک لباس ها از اتو استفاده میشد. رفته رفته اتو ها پیشرفته تر شدند و اتو های بخار و پس از آن اتو های ایستاده خانگی وارد بازار شدند . اما باز هم برخی لباس ها بودند که نمیشد با اتو بخار یا اتو ایستاده اتو کرد . اینجا بود که بخارگر ها به کمک ما آمدند . بخارگرها به تازگی به یکی از وسایل پر استفاده در میان خانه های ما تبدیل شده است. استفاده از بخار سبب میشود چروک لباس ها باز شود و یک مخزن آب دارد و با بالا بردن دمای آب موجب میشود آب بخار کرده و با استفاده از این بخار داغ چروک لباس را باز میکند . بخارگر ها نحوه استفاده بسیار ساده ای دارند و دیگر نیاز به داشتن میز اتو و سایر لوازم کمکی نیست بخارگر ها علاوه بر اتوی لباس در اتو کردن پرده و سرویس خواب شما هم میتواند کمک حال شما باشد . همچنین این که برخی لباس ها مانند لباس عروس و لباس هایی که ملیله دوزی و سنگ کاری دارند را نمیتوان با اتوی معمولی یا اتوی پرسی اتو کرد به همین دلیل وجود یک بخار گر به شما کمک بسیاری می کند با ما همراه باشید با معرفی یک مدل بخارگر از برند تفال

 این اتو به گونه ای طراحی شده که امکان اتوکشی هر نوع لباسی را فراهم میکند

ویژگی های بخارگر تفال IT3460

بخارگر تفال مدل IT3460 باعث شادابی و تمیزی بیشتر لباس ها است.این اتو دارای ثبات ایده آل، یک سیستم پشتیبانی عمودی منحصر به فرد است و اتوکشی آسان، راحت و سریع می کند. نتایج عالی این اتو، انتخاب خروجی بخار از سه سطح برای استفاده در انواع مختلفی از پارچه ها است. برس بخار XL برای اتوکشی بسیار سریع و کارآمد می باشد. دارای گرمایش سریع فقط 45 ثانیه است و مخزن آب بزرگ قابل جابجایی برای اتوکشی راحت در طول زمان دارد با توان مصرفی 1800 وات تبدیل به یک بخارگر قدرتمند شده و همچنین شامل سه لوازم جانبی است. بخارگر تفال به شما کمک می کند تا بتوانید هر روز به کمک آن چروک انواع لباس های نازک، ضخیم، لباس های ظریف و حتی پرده را در مدت زمان کوتاهی از بین ببرید. کافیست لباستان را روی پایه ی همراه آن آویزان کنید و سپس نازل بخارگر را بر روی لباس بکشید، مشاهده خواهید کرد که چروک لباس بدون آسیب زدن به آن، خیلی سریع برطرف می شود. بخاردهی مداوم این بخارگر با30 گرم بخار در دقیقه از نازل خارج می شود، قادر است چین و چروک لباس را به سرعت از بین ببرد. پنل دستگاه شامل یک ولوم چرخشی برای روشن و خاموش نمودن و تنظیم میزان بخار در 3 حالت میباشد و مخزن 1.5 لیتری، قابل جدا سازی بوده و با توجه به گنجایش مطلوبی که دارد، اتوکشی طولانی مدت را ممکن می کند.

 مناسب برای لباس های حساس

در صورتی که شما اکثر مواقع از اتو استفاده می کنید و معمولاً عجله دارید و می خواهید یک اتو سبک وزن داشته باشید تا هنگام استفاده کمتر خسته شوید یا در مسافرت بتوانید آن را با خود ببرید و نیازی به میز اتو نداشته باشید پیشنهاد ما استفاده از بخار گر با کیفیت است .

با استفاده از سری بخارگر تفال مدل IT3460 که از جنس فلز می باشد، علاوه بر حرکت راحت روی پارچه از چسباندن و سوزاندن پارچه جلوگیری می شود. با سری پهن دستگاه ، اتو کشیدن برایتان سریع تر شده و زمان کمتری را صرف اتو کشیدن خواهید کرد. سوراخ های بخاردهی که روی سری آن تعبیه شده است حجم زیادی از بخار را به الیاف پارچه وارد کرده تا عمیق ترین چروک هارا از بین ببرد . این بخارگر برای اتو کردن انواع لباس و پارچه از جمله ابریشم مناسب می باشد و بدون آسیب زدن به ظاهر و بافت پارچه، تمام چروک آن را برطرف می کند همچنین پایه تلسکوپی فلزی به آسانی روی بدنه نصب شده و به کمک قطعه مخصوص می توانید لباس را با چوب رختی آویزان نموده به صورت عمودی و با کمترین زحمت اتوکشی نمایید. این ویژگی شما را قادر می سازد تا بتوانید در فضای کوچکتر و مدت زمان کمتری لباس ها را اتو نمایید.

جزئیات محصول
Tefal IT3460 Garment Steamer

مشخصات

توان مصرفی
1800 وات
محفظه جمع آوری سیم برق
ندارد
سایر مشخصات و قابلیت ها
از بین بردن 99.99% باکتری ها در تمامی الیاف قابل اتوکشی / مدت زمان داغ شدن: 45 ثانیه / سری مخصوص پارچه / دارای آویز مخصوص لباس / امکان تنظیم ارتفاع آویز لباس / قابلیت جداشدن مخزن آب
نوع اتو
بخار گر
تنظیم حرارت بر اساس البسه
دارد
تنظیم میزان بخاردهی
در 3 حالت
مخزن آب
دارد
گنجایش مخزن آب
1.5 لیتر
سیستم ضدچکه
دارد
سیستم ضد رسوب
دارد
بخاردهی پیوسته
30 گرم در دقیقه
دیدگاه کاربران (0)