برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
مهمان عزیز خوش آمدید
فیلیپس    /    اتو

بخارگر فیلیپس مدل STH3020

Philips STH3020 Garment Steamer

ویژگی های محصول

توان مصرفی: 1000 وات

هشدار آماده به کار شدن

امکان پخش بخار دهی عمودی

دارای سیستم بخار دهی یکنواخت

مدت زمان مورد نیاز برای داغ شدن: 30 ثانیه

انتخاب گارانتی
  • 18 ماه گارانتی آلما الکتریک
انتخاب رنگ
  • سفید
3,100,000 تومان
موجود در انبار وایت کالا
>41 امتیاز وایت کلاب 41 امتیاز وایت کلاب
با خرید این محصول میتونی تا 41,000 تومان تو خرید بعدیت تخفیف بگیری !
کالاهای مشابه
توضیحات

بخارگر فیلیپس مدل STH3020

بررسی و خرید اینترنتی بخارگر STH3020 فیلیپس

یکی از محصولات لازم برای هرخانه ای اتو بخارگر میباشد شما میتوانید بااین محصول در هزینه هایتان صرفه جویی کنید. اتوکشی پرده ، مبلمان رومیزی ، لباسهای مجلسی کار ساده ای نیست و بدون بخارگر نمیتوان انجامش داد . اما اگر یک بخارگر داشته باشید تمامی این کارها را به راحتی و باکیفیت بالا در منزل انجام خواهید داد. از مشخصات بارز بخارگر های ساخت فیلیپس می توان به قدرت بالای واقعی،دوام زیاد،طراحی زیبا و کاربرد آسان اشاره کرد.بخارگر یکی از لوازم جدید خانگی است که با استفاده از بخار سبب میشود چروک لباس ها باز شود . بخارگر یک مخزن آب دارد و با بالا بردن دمای آب موجب میشود آب بخار کرده و با استفاده از این بخار داغ چروک لباس را باز میکند . بخارگر ها نحوه استفاده بسیار ساده ای دارند و دیگر نیاز به داشتن میز اتو و سایر لوازم کمکی نیست.

جاروبرقی فیلیپس مدل FC9174

  بدنه ی این محصول جنسی پلاستیکی دارد که بسیار مقاوم بوده و در برابر هرگونه فشار، ضربه و خط و خش آسیبی نمی بیند و کاملا دوام بالایی دارد.

فیلتر بهداشتی hepa13

خارگر دستی فیلیپس مدل STH3020/10 از فناوری هوشمند برخوردار است.این محصول می تواند با 20 گرم در دقیقه بخار پیوسته، پارچه را برای از بین بردن سریعتر چین و چروک آماده کند.با این محصول می توانید اتوکردن سریع تر را تجربه کنید.بخارگر برای بخار دادن عمودی و صاف کردن لباسها و پرده ها عالی می باشد.این محصول به دلیل برخورداری از تکنولوژی برتر، تمامی چین و چروک ها را در مدت زمان بسیار کوتاهی باز می کند. بنابراین می توانید در زمان صرفه جویی کنید. به لطف استفاده عملی از دستگاه، می توانید انواع مختلف پارچه را اتو کنید.با فشار بخار دستگاه، بخار داغ به تمام لباس ها نفوذ کرده و آن ها را تا 99 درصد استریل می کند.

سری مثلثی جالب

این بخارگر با فناوری دمای مطلوب برای کسانی که می خواهند اتو کردن را در حالات مختلف بخار انجام دهند جذابیت خاصی دارد.اندازه محصول کم حجم بوده و دسته ارگونومیک دستگاه با طراحی خاص،کار با بخارگر را بسیار راحت کرده است و امکان بخار دادن عمودی و افقی را در هر سطح و در هر شرایطی بدون نیاز به میز اتو فراهم می کند .آسان ، موثر و ایمن و بدون سوختگی در تمام پارچه های قابل اتو کردن ، حتی روی لباس های ظریف به راحتی اتوکشی را انجام دهید .از این بخارگر میتوانید برای رفع چروک های لباس های آویز استفاده کنید .این بخارگر در مدت 30 ثانیه آماده به کار میشود و نیاز نیست مدت زمان زیادی را منتظر بمانید . صفحه بخار به لطف فناوری جریان هوشمند تا دمای مطلوب گرم می شود ، برای همه پارچه ها ایمن است و از ایجاد لکه جلوگیری می کند.

بخارگر دستی فیلیپس مدل STH3020 یکی از لوازم خانگی جدید و بسیار کاربردی فیلیپس، محصولی است که برای ارتقاء تجربه اتو کردن کاربران به سطح بالاتری ساخته شده است.

جزئیات محصول
Philips STH3020 Garment Steamer

مشخصات

کشور سازنده
اندونزی
توان مصرفی
1000 وات
محفظه جمع آوری سیم برق
ندارد
سایر مشخصات و قابلیت ها
امکان استفاده برای تمام پارچه ها / قابلیت جداشدن مخزن آب / از بین بردن99% باکتری های لباس / هشدار خالی بودن مخزن آب
نوع اتو
بخار گر
تنظیم حرارت بر اساس البسه
ندارد
مخزن آب
دارد
گنجایش مخزن آب
120 میلی لیتر
اسپری آب
ندارد
بخاردهی عمودی
دارد
سیستم ضد رسوب
ندارد
بخاردهی پیوسته
20 گرم در دقیقه
طول کابل
200 سانتی متر
دیدگاه کاربران (0)