برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
مهمان عزیز خوش آمدید

آبمیوه گیری پاناسونیک مدل MJ-M176

Panasonic MJ-M176 Juicer

ویژگی های محصول

توان مصرفی 400 وات

تیغه و صافی استیل ضد زنگ

تنظیمات 2 سرعته به همراه عملکرد پالس

سه کاره ( آبمیوه گیری، مخلوط کن و آسیاب )

انتخاب گارانتی
  • 12 ماه گارانتی ویستا سرویس
  • 18 ماه گارانتی آژند سرویس
انتخاب رنگ
  • سفید
1,373,000 تومان
موجود شد به من پیامک بده
>18 امتیاز وایت کلاب 18 امتیاز وایت کلاب
با خرید این محصول میتونی تا 18,000 تومان تو خرید بعدیت تخفیف بگیری !
کالاهای مشابه
توضیحات

آبمیوه گیری چندکاره پاناسونیک مدل MJ-M176

آبمیوه گیری ، مخلوط کن و آسیاب در یک دستگاه

گرفتن یک لیوان آب هویج خوشمزه با آبمیوه گیری های قدیمی هم حس و حال خوشی داشت ، هر چند صدای زیاد و لرزش زیادی داشتند ، در هر حال اگر به دنبال رنده کردن خاطرات قدیمی خود هستید و حال و هوای نوستالژیک کار با دستگاه های آبمیوه گیری قدیمی را میخواهید دوباره تجربه کنید ، آبمیوه گیری پاناسونیک مدل MJ-M176 را امتحان کنید . این مدل سال هاست که با همان کیفیت و ظاهر کلاسیک خود تولید می شود و رمز ماندگاری آن قدرت و کیفیت فوق العاده بالای آن می باشد . در طراحی این آبمیوه گیری به هیچ وجه حال و هوای محصولات مدرن دیده نمیشود . تمامی فاکتورهای طراحی سنتی و کلاسیک می باشند و این مدل از زمان تولید تا به اکنون توانسته رضایت اکثر مشتریان را جلب نماید . آبمیوه گیری جزو دستگاه هایی به شمار می رود که وجود آن در خانه به شدت می تواند هزینه های تهیه آب میوه  را تا حد زیادی کاهش دهد ، درست است که در ابتدا هزینه زیادی بابت خرید پرداخت میکنید ، اما در عوض ابمیوه ارگانیک تر ، باکیفیت تر ، غلیط تر و صد البته ارزان تری نوش جان خواهید کرد و دراز مدت در هزینه ها صرفه جویی زیادی خواهد شد . با وایت کالا همراه باشید تا این اعجوبه و نوستالژیک قدیمی را با هم بررسی کنیم .

ظاهری نوستالژیک به همراه کارایی ساده و پرقدرت از ویژگی های آبمیوه گیری MJ-M176 می باشد


طراحی و نکات فنی آبمیوه گیری PANASONIC مدل MJ-M176

مبادا ظاهر نوستالژیک و قدیمی این آبمیوه گیری شما را گمراه کرده و قضاو عجولانه ای در مورد کارایی و قدرت آن داشته باشید ، پاناسونیک این مدل را طوری طراحی کرده تا در همه زمان ها جوابوی نیاز شما باشد و سربلند از هر امتحای بیرون بیاید . حداکثر قدرت این آبمیوه گیری 210 تا 230 وات می باشد که برای گرفتن اب هر نوع میوه سف و سختی مناسب می باشد . سرعت موتور را میتوان در دو حالت کم و زیاد تنظیم کرد و یک دکمه پلاس نیز تعبیه شده تا با فشار دادن آن ، دستگاه با حداکثر توان ممکن کار نماید . پاناسونیک در این مدل از پایه های ضد لغزش استفاده کرده که قرار دادن روی طوح مختلف امکان پذیر باشد . بخش ورودی میوه در این مدل از اندازه مناسبی برخوردار است و درپوشی نیز برای محافظت از گرد و غبار دارد . تیغه و صافی این مدل از جنس استیل ضد رنگ بوده و تا آخرین قطره ، عصاره میوه ها را میگیرد.

امکان آسیاب کردن و مخلوط کردن مواد غذایی

با جداسازی قطعات مربوط به آبمیوه گیری و وصل کردن پارچ و ظرف آسیاب می تواند از m176 به عنوان مخلوط کن و آسیاب نیز استفاده کرد و بدون نیاز به تهیه دستگاه جداگانه کارهای مربوطه را به راحتی انجام داد . پارچ مخلوط کن از جنس شیشه ساخته شده و وزن زیادی داشته و 1 لیتر ظرفیت دارد. جنس محفظه آسیاب نیز از شیشه ساخته شده که بسیار مستحکم است و به راحتی رنگ نمیگیرد و تیغه بسیار تیز و قوی دارد . این ظرف شیشه ای از ظرفیت 200 سی سی برخوردار است و مطمئنا از پس کارهای روزمره بر می آید . به طور کلی با این مدل سه میتوانید کار 3 دستگاه جداگانه را انجام دهید .

آبمیوه گیری MJ-M176 درست است که ظاهری قدیمی و کلاسیک دارد ، اما همچنان یک دستگاه خوش دست و قوی به حساب میاید که طرفداران خاص خودش را دارد ، سه کاره بودن این دستگاه نیز یکی از مزیت های آن می باشد که شما را از خرید آسیاب و مخلوط کن بی نیاز میکند . با توجه به قیمت آن با یک آبمیوه گیری خیلی با کیفیت از یک شرکت ژاپنی طرف هستیم که میتواند پا به پای محصولات مدرن امروزی قدم بردارد ، فراموش نکنیم که اصالت طراحی های پاناسونیک همیشه یک سر و گردن از باقی رقبا بالاتر بوده است . وایت کالا خرید این آبمیوه گیری کلاسیک را شدیدا به شما مشتری عزیز توصیه میکند .

جزئیات محصول
Panasonic MJ-M176 Juicer

مشخصات

ارتفاع
34.5 سانتی متر
پهنا
32.5 سانتی متر
عمق
22 سانتی متر
جنس بدنه
پلاستیک
سایر مشخصات
دارای عملکرد پالس - طول کابل برق 0.8 متر - دارای فرچه به منظور تمیز کردن
وزن
3.4 کیلوگرم
توان مصرفی
400 وات
جنس تیغه
استیل ضد زنگ
تنظیمات سرعت
دارد
تعداد تنظیمات سرعت
2
مخلوط کن
دارد
آسیاب
دارد
قابلیت شستشوی لوازم جانبی در ماشین ظرفشویی
دارد
نوع آبمیوه گیری
چند کاره
مخزن آب میوه گیری
ندارد
جنس پارچ مخلوط کن
شیشه
مخزن تفاله
دارد
سیستم ضد چکه
ندارد
ولتاژ ورودی برق
220 - 240 ولت
دیدگاه کاربران (0)