برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
مهمان عزیز خوش آمدید

آبمیوه گیری چهار کاره آیکو مدل AK120JC

AIKO AK120JC Juicer

ویژگی های محصول

فوق العاده بی صدا

توان مصرفی 1100وات

جنس تیغه و بدنه فولاد ضد زنگ

سرعت چرخش 21000 _19000 دور در دقیقه

قدرت آبمیوه گیری بالا تا 92 درصد نسبت به تفاله

انتخاب گارانتی
  • 24 ماه گارانتی آیکو سرویس
انتخاب رنگ
  • استیل سفید
  • استیل مشکی
7,040,000 تومان
موجود شد به من پیامک بده
>94 امتیاز وایت کلاب 94 امتیاز وایت کلاب
با خرید این محصول میتونی تا 94,000 تومان تو خرید بعدیت تخفیف بگیری !
کالاهای مشابه
توضیحات

آبمیوه گیری چهار کاره آیکو مدل AK120JC

آبمیوه گیری از این بهتر پیدا نمیشه

یک آبمیوه گیری میخواهید که در کنار چند کاره بودن از کیفیت مطلوبی هم برخوردار باشد ؟ خب شانس با شما یار است ، شرکت آیکو یک محصولی را روانه بازار کرده که در عین چند کاره بوده ، یک محصول با کیفیت و عالی به شمار می رود ، دستگاه AK120JC با بدنه پلاستیکی مشکی که با استیل همراه شده قطعا یکی از بهترین مدل های چند کاره در بین آبمیوه گیری ها به شمار می رود . اگر می‌خواهید در اوج خستگی و کمبود وقت آبمیوه طبیعی تهیه کنید دستگاه آبمیوه‌گیری آیکو مدل AK120JC می‌تواند به سادگی نیاز شما را مرتفع سازد . این مدل یکی از محبوب ترین مدل های آبمیوه گیری در رده میانی میباشد که امکانات خوبی را به نسبت قیمت آن در خود جای داده است. . با وایت کالا همراه باشید تا با این آبمیوه گیری بیشتر آشنا شویم .

به لطف سیستم ضد چکه آبمیوه گیری آیکو مدل AK120JC از چکیدن آبمیوه روی سطوح جلوگیری می شود

طراحی و نکات فنی آبمیوه گیری PANASONIC مدل MJ-DJ31

ظاهر کلاسیک و ساده این آبمیوه گیری میتواند در کنار باقی لوازم اشپزخانه جلوه خوبی داشته باشد ، بدنه آن بسیار مستحکم بوده و ترکیب پلاستیک مشکی و استیل ظاهر خوشایندی را ایجاد کرده است . آبمیوه گیری AIKO یک آبمیوه گیری گریز از مرکز است که واقعاً عملکرد بالایی دارد. این بدان معنی است که شما آبمیوه خود را به سرعت و حتی از سخت ترین مواد در دسترس دارید .حجم ظرف نوشیدنی 1.5 لیتر است که به راحتی می توان برای اعضای خانواده در یک زمان آبمیوه فراهم کرد . سرعت این دستگاه را می توان در دو سطح تنظیم کرد . آیکو این مدل را با امکان انتخاب دو سرعت کم و زیاد عرضه کرده است ، دکمه چرخان انتخاب سرعت کیفیت خوبی دارد و امکان خراب شدن آن وجود ندارد. توان مصرفی این دستگاه 1100 وات است  و سرعت چرخش آن بین 21000 _19000 دور در دقیقه می باشد.

جمع بندی و نکات نهایی

 آبمیوه‌گیری AK120JC یک آبمیوه گیری چند کاره می باشد که با قیمت مناسب توسط شرکت آیکو طراحی و روانه بازار شده است ، این آبمیوه گیری با توان 1100 وات به راحتی از عهده تهیه آبمیوه برای مصرف روزانه برمیاید . وزن این دستگاه 7 کیلوگرم است که وزن مناسبی می باشد . سیستم ضد چکه ، فیلتر قابل شستشو و ( تیغه ) از جنس استیل ضد زنگ از دیگر مشخصات این آبمیوه گیری با کیفیت می باشد ، اگر به دنبال یک آبمیوه گیری چند کاره با قیمت مناسب هستید وایت کالا این مدل از آیکو را به شما پیشنهاد میکند .

جزئیات محصول
AIKO AK120JC Juicer

مشخصات

جنس بدنه
فولاد ضد زنگ
توان مصرفی
1000 وات
فیلتر قابل شستشو
دارد
جنس تیغه
فولاد ضد زنگ
تنظیمات سرعت
دارد
تعداد تنظیمات سرعت
2 سرعته
مخلوط کن
ندارد
آسیاب
ندارد
قابلیت شستشوی لوازم جانبی در ماشین ظرفشویی
دارد
نوع آبمیوه گیری
چند کاره
مخزن آب میوه گیری
دارد
سیستم ضد چکه
دارد
دیدگاه کاربران (0)