برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
مهمان عزیز خوش آمدید

ترازو آشپزخانه کمری مدل SD

CAMRY SD Kitchen Scale

0 تومان
موجود شد به من پیامک بده
کالاهای مشابه
توضیحات

ترازو آشپزخانه عقربه ای کمری CAMRY مدل SD دستگاهی با طراحی کلاسیک و در عین حال کاربردی برای وزن کشی مواد غذایی مختلف در آشپزخانه است که با داشتن بدنه تمام استیل از استحکام و دوام بالایی برخوردار بوده و به کمک صفحه بزرگ مدرج عقربه ای می توانید به راحتی وزن اندازه گیری شده را برحسب واحد اندازه گیری کیلوگرم مشاهده نمایید. حداکثر وزن قابل اندازه گیری با این ترازو 5 کیلوگرم و با دقت سنجش 20 گرم می باشد.
ترازو عقربه ای SD کمری دارای گواهینامه IS09001 بوده و با داشتن ظرف مخصوص اندازه گیری از جنس استیل ضد زنگ وزن کشی مواد را برای شما آسان خواهد نمود. این ظرف به راحتی از روی دستگاه جدا شده و می توانید مواد غذایی مختلف را درون آن ریخته و وزن نمایید و پس از آن به سادگی تمیز نمایید. این ویژگی به اندازه گیری راحت و ریختن مواد مورد نیاز در ترازو خصوصا در زمان تهیه کیک و شیرینی کمک می نماید. پیچ تنظیم صفر (پارسنگ) در قسمت بالای دستگاه قرار دارد و به شما این امکان را می دهد تا بتوانید از ظروف دیگری نیز برای اندازه گیری وزن استفاده کنید. جهت استفاده کافیست ابتدا ظرف مورد نظر را بر روی ترازو قرار داده با چرخش پیچ آن را روی عدد صفر تنظیم و کالیبره کنید سپس موادی را که می خواهید اندازه گیری نمایید در ظرف ریخته و بر روی دستگاه قرار دهید.

جزئیات محصول
CAMRY SD Kitchen Scale

مشخصات

سایر مشخصات
دقت اندازه گیری: 20 گرم - گنجایش ظرف: 1 لیتر -قابلیت تراز نمودن وزن ظرف- جنس ظرف: استیل ضد زنگ - جنس بدنه: استیل ضد زنگ - طراحی کلاسیک با صفحه مدرج عقربه ای
حداکثر ظرفیت قابل اندازه‌گیری
5 کیلوگرم
دیدگاه کاربران (0)