برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
مهمان عزیز خوش آمدید
فلر    /    همزن

همزن فلر مدل KM800

Feller KM800 Stand Mixer

100% از خریداران ، این کالا را توصیه کرده‌اند

ویژگی های محصول

توان 800 وات

سیستم چرخ دنده تمام فلزی

گنجایش کاسه 4.5 لیتر

کاسه و تیغه استیل ضد زنگ

تنظیمات سرعت 8 مرحله‌ای

مجهز به سیستم مدار هوشمند

انتخاب گارانتی
  • 24 ماه گارانتی آسیا کیش ( سنجه کیش )
انتخاب رنگ
  • سفید
  • مشکی
  • نقره ای
7,200,000 تومان
موجود شد به من پیامک بده
>96 امتیاز وایت کلاب 96 امتیاز وایت کلاب
با خرید این محصول میتونی تا 96,000 تومان تو خرید بعدیت تخفیف بگیری !
کالاهای مشابه
توضیحات

همزن فلر مدل KM800

بررسی و خرید اینترنتی همزن کاسه ای فلر مدل KM 800

هیچ چیز به اندازه هم زدن یک ماده غذایی در مدت زمان طولانی نمیتونه باعث خستگی دست بشه ، حالا چه این ماده غذایی خامه باشه یا تخم مرغ زیاد تفاوتی نمیکنه . خوشبختانه امروزه به لطف پیشرفت تکنولوژی دیگه نیاز نیست اکثر کارهای آشپزی رو خودمون انجام بدیم ، همزن ها در هر مدلی که باشند میتوانند مواد غذایی ما را به بهترین شکل ممکن هم بزنند و با هم مخلوط کنند . همزمن ها انواع مختلفی دارند ، اما یکی از پرکاربردترین آنها همزن کاسه دار است که به راحتی روی میز قرار داده می شود . امروز در وایت کالا همزن کاسه ای مدل KM800 از برند معتبر فلر را خدمت شما معرفی خواهیم کرد که برادر بزرگتر همزن KM600 از همین برند می باشد .

قابلیت تنظیم سرعت

همزن فلر مدل KM800 قابلیت تنظیم سرعت در 8 سطح را دارا می باشد

هم زدن مواد غذایی هیچ وقت به این سادگی نبوده

همزن  فلر  (Feller) مدل KM800 یکی از محصولات باکیفیت و کاربردی شرکت فلر است که در دسته‌ی همزن‌های کاسه‌دار قرار می‌گیرد. کاسه‌ی این دستگاه ، 4.5 لیتر گنجایش دارد و از جنس استیل ساخته شده است و زنگ نمی‌زند. موتور این همزن 800 وات توان دارد و قادر است به‌راحتی انواع مواد غذایی را مخلوط کند. یکی از مزایای این مدل امکان تنظیم سرعت کارکرد آن در 8 سطح از کم تا زیاد است. تنظیمات سرعت دستگاه از طریق دکمه‌ی چرخشی تعبیه‌شده روی بدنه‌ی دستگاه امکان‌پذیر است. این دستگاه کم مصرف بوده و برای مصارف خانگی بسیار ایده آل می باشد . دارای سه سری مختلف از جنس استیل ضد زنگ شامل: همزن، تخم مرغ زن و خمیر زن است و با 8 سرعت، امکان انتخاب سرعت های متفاوت نسبت به مواد  غذایی مختلف را میدهد. بازوی خم شدنی ماشین آشپزخانه، متحرک بوده و برای جداسازی کاسه همزن کافیست، بازوی دستگاه بالا برده شود. در بالای ولوم چرخشی دکمه ای برای آزاد سازی سری چند منظوره تعبیه شده است. همچنین دارای پایه های ضد لغزش برای جلوگیری از لغزش دستگاه هنگام کار میباشد.

همزن فلر مدل KM800 یک دستگاه باکیفیت می باشد که دارای وزن نسبتا زیاد 9.7 کیلویی میباشد، این همزن با کاسه 4.5 لیتری از جنس استیل و قابلیت تنظیم تا 8 سرعت مختلف و 3 سری جداگانه یک انتخاب ایده آل برای آشپزخانه های ایرانی می باشد. این همزن خوب را میتوانید هم اکنون از وایت کالا با تضمین بهترین کیفیت و قیمت خریداری نمایید.

مشخصات کلیدی همزن فلر KM800

توان 800 وات وزن 9.7 کیلوگرم
کاسه 4.5 لیتری استیل
همزن ، تخم مرغ زن ، خمیرزن
طول کابل 1 متر سیستم مدار هوشمند
8 سرعته
کاسه دار
پایه های ضد لغزش

دیدگاه کاربران (2)

متوسط امتیاز مشتریان

5

از مجموع 2 نظر

ثبت سوال / دیدگاه

5.0
1401/06/22

حدود یک هفته است ازش استفاده میکنم و از عملکردش راضی هستم

5.0
1400/02/22

هم قشنگه و هم کاربردی،به آشپرخونه مم میاد????????????