برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
مهمان عزیز خوش آمدید
فکر    /    همزن

همزن حرفه ای فکر مدل CULINA CHEF

Fakir CULINA CHEF Professional Stand Mixer

100% از خریداران ، این کالا را توصیه کرده‌اند

ویژگی های محصول

دارای تنظیمات 6 سرعته

توان مصرفی 1000 وات

دارای سری خمیر زن و همزن

محافظ با پوشش ضد گرد و غبار

قابلیت شستشوی قطعات در ماشین ظرفشویی

دارای کاسه 5 لیتری دسته دار استیل ضد زنگ و شیشه ای

قابلیت ورز دادن با دو قلاب برای مخلوط کردن بدون نقص مواد

بیشتر بخوانید
انتخاب گارانتی
  • 7 روز تضمین بازگشت کالا
انتخاب رنگ
  • قرمز
  • بنفش
  • پوست پیازی
4,600,000 تومان
موجود شد به من پیامک بده
>61 امتیاز وایت کلاب 61 امتیاز وایت کلاب
با خرید این محصول میتونی تا 61,000 تومان تو خرید بعدیت تخفیف بگیری !
کالاهای مشابه
توضیحات

همزن حرفه ای فکر مدل CULINA CHEF

دستگاهی همه کاره در آشپزخانه شما


اگر جز آن دسته از افراد هستید که علاقه زیادی به پخت و پز شیرینی و کیک دارید خرید یک همزن با کیفیت و حرفه ای برای شما ضروری است همزن فکر مدل یکی از بهترین همزن های تولید شده توسط این برند می باشد که واقعا از عملکردی عالی بهره می برد. این همزن فکر دارای توان 1000 وات است که برای این همزن توان عالی محسوب می شود و آن را به همزن قدرتمند تبدیل کرده است تا عملکرد خوبی داشته باشد. این همزن دارای سه رنگ بسیار زیبای بنفش، قرمز و رزگلد می باشد که مناسب خانم های سخت پسند است. بدنه این مدل از همزن فکر از پلاستیک مرغوبی است که بسیار با کیفیت است و علاوه بر آن باعث سبکی وزن همزن نیز خواهد شد. همراه این همزن دو کاسه عرضه می شود که جنس یکی از آنها شفاف و دیگری استیل می باشد و گنجایش هر کدام از آنها 5 لیتر است که می توانید مقدار زیادی مواد را با آن تهیه کنید. همزن فکر دارای 6 حالت تنظیم سرعت می باشد که میتوانید آن را بین کم یا زیاد تنظیم کنید. همچنین دارای پایه های ضد لغزش می باشد و همراهش سری های متنوعی عرضه می شود که می توانید از آنها برای مخلوط کردن، همزدن و ورز دادن مواد استفاده کنید که این همزن را به دستگاهی چند کاره تبدیل کرده است. جنس سری های این همزن از استیل ضد زنگ می باشد که از کیفیت بسیار خوب و دوام بالایی بهره می برند همچنین به آسانی قابل تعویض هستند. ظرفیت این همزن 2 کیلوگرم بوده و هر بار می توانید به اندازه 2 کیلوگرم مواد را مخلوط کنید که مقدار نسبتا زیادی است و نگرانی بابت مهمانی های پرجمعیت نخواهید داشت. این همزن فکر دارای قفل ایمنی می باشد که امنیت کار با آن را بالا برده است.

این همزن حرفه ای می تواند دستیار بسیار خوبی برای افراد باشد و برای خانواده های که به کیک و انواع شیرینی علاقه دارند و همچنین برای قنادی ها می تواند بسیار کمک کننده باشد.


همزن کاسه دار فکر دارای ویژگی هایی است که فرآیند مخلوط کردن و ورز دادن را تسهیل می کند. با طراحی شیک، زیبا و ارگونومیک، طعم های سنتی و دستور العمل های خاص را قادر می سازد تا با قوام دلخواه تهیه شوند. این دستگاه کاربردی که در وقت و تلاش شما صرفه جویی می کند، یک استاد ماهر است که غذاهای خوشمزه را تهیه می کند به شما امکان می دهد خمیر دستور العمل هایی را تهیه کنید که نیاز به مراقبت از جمله کیک، کلوچه، شیرینی با قوام مورد نظر شما دارند. به شما امکان می دهد بسیاری از طعم ها مانند خمیر پیتزا، مخلوط کوفته را به صورت عملی مخلوط کنید، ورز دهید و مخلوط کنید.

جزئیات محصول
Fakir CULINA CHEF Professional Stand Mixer

مشخصات

ارتفاع
312 میلی متر
پهنا
308 میلی متر
عمق
282 میلی متر
وزن
4.3 کیلوگرم
توان
1000 وات
تنظیمات سرعت
دارد
تعداد تنظیمات سرعت
6 سرعته
نوع همزن
کاسه دار
کاسه
دارد
خمیرزن
دارد
ظرفیت کاسه
5 لیتر
جنس پره
استیل ضد زنگ
عملکرد توربو
دارد
دیدگاه کاربران (2)

متوسط امتیاز مشتریان

4.9

از مجموع 2 نظر

ثبت سوال / دیدگاه

4.8
1401/07/19

قدرت موتورش خوبه جنس سری هاش خوب بوده و من راضی بودم

5.0
1401/06/31

من خیلی زیاد شیرینی درست میکنم و این همزنیه که خیلی ازش استفاده میکنم ظرفیتی که داره خوبه تو 6 حالتم میشه تنظیمش کرد