برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
مهمان عزیز خوش آمدید
کرکماز    /    همزن

همزن برقی کرکماز مدل A470

KORKMAZ A470 Stand Mixer

ویژگی های محصول

ظرفیت کاسه: 4.7 لیتر

درپوش شفاف برای جلوگیری از پاشش

جنس میله ها و کاسه: استیل ضد زنگ

قابلیت شستشوی قطعات در ماشین ظرفشویی

بیشتر بخوانید
انتخاب گارانتی
  • 7 روز تضمین بازگشت کالا
انتخاب رنگ
  • قرمز
  • آبی نفتی
  • سیلور-رزگلد
  • سیلور-مشکی
15,900,000 تومان
موجود شد به من پیامک بده
>212 امتیاز وایت کلاب 212 امتیاز وایت کلاب
با خرید این محصول میتونی تا 212,000 تومان تو خرید بعدیت تخفیف بگیری !
کالاهای مشابه
توضیحات

همزن حرفه ای کرکماز مدل A470

دستگاهی همه کاره در آشپزخانه شما


مسلما هم زدن مواد غذایی و آماده کردن غذاهایی که نیاز به ترکیب و هم زدن آنها داشته باشد فرایندی سخت و طولانی با دست می باشد . دستگاه های همزن بدین منظور کارایی فوق العاده ای داشته و کار را برای ما ساده و سهل میکنند . برای درست کردن خمیر شیرینی و میکس کردن خیلی از مواد غذایی، دستگاه همزن به وفور مورد استفاده قرار می گیرد. همزن کاسه دار کرکماز مدل A470 یکی از داستگاهایی است که کاربرد بالایی دارد بدون این که شما را خسته کند و همینطور کیفیت ساخت خوبی دارد. از دیگر مزایای این دستگاه این هست که با 3 سری مختلف ارائه شده که می توان از آن برای آماده سازی مواد اولیه متنوعی استفاده نمود و زحمت تهیه بسیاری از غذاها را کمتر کرد. ظرفیت کاسه این همزن 4.7 لیتر است که حجم بسیاری را در خود جای می دهد. شما با یک همزن کاسه دار سرعت و قدرت بیشتری خواهید داشت . اگر دوست دارید کیک های لایه ای ، کره ای یا نان درست کنید ، میکسر کاسه دار کار شما را آسان تر می کند. این نوع همزن به شما امکان می دهد چندین کار را همزمان با آن انجام دهید .شما می توانید هنگام کار کردن با همزن کاسه دار ، آشپزخانه را تمیز کرده و یا بر روی کار های دیگر متمرکز شوید زیرا همزن کاسه دار بدون دخالت شما کار می کند. حتی بهترین کیک پز های خانگی هنگام استفاده از همزن دستی همیشه مواد را به اندازه کافی مخلوط نمی کنند ، بنابراین یک همزن کاسه دار احتمالاً کیفیت مواد پخته شده شما را بهبود می بخشد.

این همزن حرفه ای می تواند دستیار بسیار خوبی برای افراد باشد و برای خانواده های که به کیک و انواع شیرینی علاقه دارند و همچنین برای قنادی ها می تواند بسیار کمک کننده باشد.


این دستگاه دارای موتور قدرتمند با توان 1600 وات است که به راحتی سخت ترین مواد را میکس و یا به حالت خمیر در می آورد. و برای آن 11 سرعت مختلف تعبیه شده است که بنا به سختی ماده و نوع سری که از آن استفاده میکنید، میتواند متفاوت باشد. تمام این ها با استفاده از کلید ولومی مکانیکی تعبیه شده بر روی دستگاه قابل انتخاب می باشد.

همزن کاسه دار کرکماز دارای ویژگی هایی است که فرآیند مخلوط کردن و ورز دادن را تسهیل می کند. با طراحی شیک، زیبا و ارگونومیک، طعم های سنتی و دستور العمل های خاص را قادر می سازد تا با قوام دلخواه تهیه شوند. این دستگاه کاربردی که در وقت و تلاش شما صرفه جویی می کند، یک استاد ماهر است که غذاهای خوشمزه را تهیه می کند به شما امکان می دهد خمیر دستور العمل هایی را تهیه کنید که نیاز به مراقبت از جمله کیک، کلوچه، شیرینی با قوام مورد نظر شما دارند. به شما امکان می دهد بسیاری از طعم ها مانند خمیر پیتزا، مخلوط کوفته را به صورت عملی مخلوط کنید، ورز دهید و مخلوط کنید.

جزئیات محصول
KORKMAZ A470 Stand Mixer

مشخصات

کشور سازنده
ترکیه
توان مصرفی
1600 وات
محفظه جمع آوری سیم برق
ندارد
تنظیمات سرعت
دارد
تعداد تنظیمات سرعت
11 سرعته
نوع همزن
کاسه دار
کاسه
دارد
خمیرزن
دارد
ظرفیت کاسه
4.7 لیتر
جنس پره
استیل ضد زنگ
دیدگاه کاربران (0)