برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
مهمان عزیز خوش آمدید

آون توستر کرکماز مدل 499

KORKMAZ 499 oven toaster

ویژگی های محصول

قابلیت تنظیم حرارت

توان مصرفی 1400 وات

دارای تایمر 120 دقیقه ای

حداکثر درجه حرارت 240 درجه سانتی گراد

بیشتر بخوانید
انتخاب گارانتی
  • 7 روز تضمین بازگشت کالا
انتخاب رنگ
  • سبز
  • بنفش
7,200,000 تومان
موجود شد به من پیامک بده
>96 امتیاز وایت کلاب 96 امتیاز وایت کلاب
با خرید این محصول میتونی تا 96,000 تومان تو خرید بعدیت تخفیف بگیری !
کالاهای مشابه
توضیحات

  آون توستر کرکماز مدل 499

 پختن غذا های متنوع با دستگاهی کاربردی

آون توستر یکی از لوازم پرکاربرد و کار راه انداز آشپزخانه به شمار می‌آید و جای کمی اشغال می‌کند. همان طور که از نام آن پیداست هم توستر است که برای تست کردن و برشته کردن نان مورد استفاده قرار می‌گیرد و هم به عنوان فر برای پخت کوتاه مدت مانند ذوب کردن پنیر روی غذاها و موادی که نیاز به زمان پخت خیلی زیادی ندارد استفاده می‌شود. 


درواقع آون توستر ظاهری شبیه مایکروفر دارد این وسیله با داشتن المنت، فضای داخلی را گرم میکند و قابلیت کنترل دما برای مصارف کوناکون را دارد. آون توستر جایگزینی برای فر اجاق گاز و مایکروفر است که اندازه آن در مقایسه با فر اجاق گاز گوچکتر و حمل آن آسان تر و مناسب برای انواع آشپزخانه ها است. استفاده از آون توستر ضررهای مایکروفر را هم ندارد و با خیال راحت می توان از این وسیله برای گرم کردن غذا یخ زدایی و یا برشته و کباب کردن استفاده کرد. همچنین برای پختن انواع غذاها و کیک و شیرینی قابل استفاده است. آون توستر کرکماز مدل 499 ی آون توستر با تون مصرفی 1400 وات و 45 لیتر که میتواند پاسخ گویی نیاز های شما در آشپز خانه باشد. قابلیت کانوکشن در آون توستر کرکماز به سریع‌تر و یکنواخت‌تر پخته شدن غذاها به مدد گردش هوای گرم که توسط فن‌ها تولید می‌شود کمک می‌نماید. این امر دسترسی به غذاهایی مغزپخت‌تر را در زمان محدودتری فراهم می‌نماید، زیرا گرما به‌تمامی قسمت‌های غذا منتقل‌شده و بخشی از قلم نمی‌افتد.

یکی از مهم ترین دلیل داشتن آون توستر در هر خانه ای به سبک زندگی مدرن مربوط می شود. زندگی امروز طوری است که وجود آون توستر را در خانه ایجاب می کند. امروزه بسیاری از زوجین با هم دیگر شاغل هستند و زمان زیادی برای انجام کارهای خانه مانند پخت و پز ندارند. به همین دلیل آون توستر به آنها برای انجام راحت تر کارها کمک می کند. علاوه بر این حال، بسیاری از خانم های امروزی دیگر نمی توانند به شیوه گذشته غذا بپزند و یا غذا گرم نمایند. اون توستر کرکماز یک اون توستر با کیفیت در کنار رنگ های بسیار زیبا که جلوه ای خاص به آشپزخانه شما میدهد به شما کمک میکند تا در زمان آشپزی خود  صرفه جویی کنید.

جزئیات محصول
KORKMAZ 499 oven toaster

مشخصات

ظرفیت
45 لیتر
ارتفاع
330 میلی‌متر
پهنا
550 میلی‌متر
عمق
470 میلی‌متر
جوجه گردان
ندارد
زمان سنج (Timer)
دارد
کشور سازنده
ترکیه
وزن
12 کیلوگرم
صفحه نمایش
ندارد
قابلیت تنظیم حرارت
دارد
توان مصرفی
1400 وات
قفسه
2 عدد
چراغ داخلی
دارد
حداکثر درجه حرارت
240 درجه سانتی گراد
توضیحات تایمر
120 دقیقه ای
دیدگاه کاربران (0)