برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
مهمان عزیز خوش آمدید
تفال    /    زودپز

زودپز تفال مدل Clipso Minut Easy گنجایش 4.5 لیتر

Tefal Clipso Minut Easy Pressure Cooker 4.5 L

ویژگی های محصول

سبد بخارپز

پنج عملکرد ایمنی

عملکرد دوبرابر سریع‌تر

دسته ها از جنس بالاکالیت با کیفیت

دسته برای باز و بسته کردن آسان با یک دست

انتخاب گارانتی
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا
0 تومان
موجود شد به من پیامک بده
کالاهای مشابه
توضیحات

زودپز تفال مدل Clipso Minut Easy گنجایش 4.5 لیتر

زودپز 4.5 لیتری «تفال» (Tefal) مدل Clipso Minut Easy محصولی با طراحی زیبا و بدنه تمام استیل بوده که آشپزی با آن را لذتبخش می نماید . بدنه استیل دستگاه علاوه بر مقاومت بالا موجب تمیز شدن آسان آن نیز میشود . زود پز Clipso Minut Easy با ظرفیت 4.5 لیتر مناسب برای خانواده های 2 تا 4 نفره میباشد و 2 برابر سریع تر از سایر زود پز ها عمل میکند. مواد غذایی طبخ شده در این زودپز تمام مواد مغذی و ویتامین های خود را حفظ میکنند و در کمترین زمان ممکن پخته میشوند . درضمن این زودپز قابلیت استفاده روی انواع اجاق های گازی، برقی، سرامیکی و هالوژنی را دارد.
زود پز Clipso Minut Easy تفال مجهز به درب با طراحی آسان باز شو بوده که توسط یک دست به راحتی و بدون صرف ذره ای انرژی و بدون نیاز به کمک و تنها با بالا بردن دسته می توان آن را باز و بسته کرد. زود پز تفال دارای یک سبد بخارپز تمام استیل بوده و به شما این امکان را می دهد که با قرار دادن سبد درون زودپز خیلی سریع غذایی سالم و سرشار از ویتامین را بخارپز نمایید که این ویژگی برای افرادی که به سلامت غذای خود اهمیت می دهند بسیار مناسب می باشد. دستگیره های زودپز از جنس پلاستیک فشرده و مقاوم در برابر حرارت ساخته شده و بیشترین میزان ظرفیت درون زودپز بوسیله یک خط نشانگر نشان داده شده است. وقتی درجه حرارت به میزان مطلوب رسید، سوپاپ تنظیم شروع به کار می کند و باعث می شود که با شعله کم، درجه حرارت ثابت بماند و پخت غذا به بهترین نحو انجام شود. روی درب زود پز یک ولوم چرخشی دو منظوره قرار گرفته که هم سوپاپ بخار دستگاه است و با چرخاندن ان میتوان میزان بخار خروجی را تنظیم نمود و هم میتوان دستگاه را در حالت زود پز قرار داد .

جزئیات محصول
Tefal Clipso Minut Easy Pressure Cooker 4.5 L

مشخصات

ظرفیت
4.5 لیتر
سایر مشخصات
اقلام همراه : سبد بخارپز - دفترچه راهنما - دفترجه راهنمای خوراک پزی
کشور سازنده
کشور مبدا فرانسه
وزن
2.45 کیلوگرم
ابعاد
ارتفاع 19 و قطر با دسته 37 سانتی‌متر
نوع زودپز
گازی
مشخصات فنی
جنس: بدنه استیل و دسته باکالیت - خروجی بخار کنترل شده - درپوش دارای دسته برای باز و بسته کردن آسان با یک دست - استفاده به عنوان بخارپز - عملرد دوبرابر سریع‌تر - پنج عملکرد ایمنی
دیدگاه کاربران (0)