برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
مهمان عزیز خوش آمدید
فلر    /    زودپز

زودپز برقی فلر مدل PC610

Feller PC610 Electric Pressure Cooker

ویژگی های محصول

خرید زودپز برقی فلر PC610

دارای صفحه نمایشگر

دارای 10 مکانیزم ایمنی

دارای تایمر 60 دقیقه ای

جنس ظرف استیل ضدزنگ

دارای 8 عملکرد پخت: برنج، ته‌دیگ،/بخارپزی، آرام‌پز، ماست‌بندی، سوپ/حلیم، مرغ/گوشت و ماهیچه/لوبیا

بیشتر بخوانید
انتخاب گارانتی
  • 24 ماه گارانتی شرکت آسیا کیش
انتخاب رنگ
  • استیل
6,500,000 تومان
موجود شد به من پیامک بده
>87 امتیاز وایت کلاب 87 امتیاز وایت کلاب
با خرید این محصول میتونی تا 87,000 تومان تو خرید بعدیت تخفیف بگیری !
کالاهای مشابه
توضیحات

زودپز برقی فلر مدل PC610

آماده سازی غذا به ساده ترین شکل ممکن

زودپز برقی فلر مدل PC 610 ، دستگاه همه‌کاره برای پخت غذا است. کافی است مواد غذایی را داخل آن قرار دهید تنظیمات را انجام داده و کمی صبر کنید تا غذا آماده شود. زودپز برقی فلر PC610 دارای تنظیمات گسترده‌ای برای پخت انواع غذا در حالت بهینه مصرف است. با تنظیم میزان فشار در سه حالت کم، استاندارد، زیاد می‌توان مقدار فشار داخل دستگاه را تنظیم کرد که با این عملکرد مدت زمان پخت هم تحت کنترل درمی‌آید. امکان استفاده از تایمر هم می‌تواند در این امر دخیل شود. تنظیمات پیش‌فرض برای پخت برنج و ته‌دیگ، تهیه ماست، سوپ، حلیم، مرغ و گوشت، ماهیچه، حبوبات تنها با یک دکمه قابل انتخاب است. زودپزهای برقی فلر قابلیت‌های دیگری هم دارد مانند آرام‌پز کردن که با این عمل گرچه مدت‌زمان پخت بیشتر طول می‌کشد ولی ارزش مواد غذایی بیشتر حفظ می‌شود .

جنس بدنه : استیل ضد زنگ

ظرفیت  : 4 نفر

تایمر : 24 ساعته

توان مصرفی : 1000 وات

زودپز PC610 فلر مجهز به 12 برنامه از پیش تعیین شده در منو می باشد

 این وسیله گزینه‌ای بسیار مناسب برای تمام خانواده‌ها و حتی افراد تنها است که به‌راحتی در وقت صرفه‌جویی می‌کند و نتیجه مطلوبی ایجاد می‌کند. امکان بسته شدن در زودپز به‌راحتی انجام می‌شود و مکانیسم بست و باز آن طوری طراحی‌شده است که حتی با یک دست هم می‌توان اقدام به باز و بست آن کرد. سوپاپ اطمینان و مکانیسم‌های ایمنی این دستگاه، یک آشپزی ایمن را به ارمغان می‌آورد.وسایل جانبی مانند کفگیر و ملاقه پلاستیکی و پایه بخارپزی کردن همراه این محصول ارائه می‌شود. ظرف پخت این دستگاه روکش نچسب دارد و نگرانی از بابت چسبیدن مواد غذایی وجود ندارد. ظرفیت بالای این دستگاه امکان پخت برای خانواده‌های پرجمعیت را هم فراهم می‌آورد. مصرف برق این دستگاه پایین است تا جایی که در رده مصرف انرژی B تا A قرار می‌گیرد .

زودپز PC610 فلر با داشتن 10 عملکرد ایمنی دقیق و 12 برنامه پخت یکی از محصولات خوب شرکت فلر در این زمینه می باشد که برای خرید ارزش بالایی دارد . ظرفیت بالای 6 لیتری و داشتن وسایل جانبی کامل و همچنین روکش نچسب دیگ اصلی آن خیال شما را از آماده سازی غذاهای مورد علاقتان راحت میکند . اگر خانواده 4 تا 6 نفره دارید ، خرید این زودپز با کمترین قیمت را از وایت کالا به شما پیشنهاد میکنیم .

جزئیات محصول
Feller PC610 Electric Pressure Cooker

مشخصات

ظرفیت
6 لیتر
ظرفیت به نفر
4 تا 6 نفر
سایر مشخصات
دارای 10 مکانیسم ایمنی - دارای 8 عملکردپخت - 8 دکمه
کشور سازنده
چین
توان مصرفی
1000 وات
صفحه نمایشگر
دارد
تایمر
دارد
دیگ قابل جدا شدن
دارد
محفظه جمع آوری سیم
ندارد
نوع زودپز
برقی
دیدگاه کاربران (0)