برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
مهمان عزیز خوش آمدید
بوش    /    پلوپز

پلوپز بوش مدل MUC88B68

Bosch MUC88B68 Rice Cooker

ویژگی های محصول

دارای گرم کردن مجدد

توان مصرفی 900 وات

دارای عملکرد ماست بندی

دارای تنظیم زمان شروع و اتمام پخت

دستگیره قابل چرخش برای حمل آسان

دارای 19 برنامه متفاوت دستی و 48 برنامه متفاوت اتوماتیک

بیشتر بخوانید
انتخاب گارانتی
  • 12 ماه گارانتی ویستا سرویس
انتخاب رنگ
  • استیل
8,400,000 تومان
موجود شد به من پیامک بده
>112 امتیاز وایت کلاب 112 امتیاز وایت کلاب
با خرید این محصول میتونی تا 112,000 تومان تو خرید بعدیت تخفیف بگیری !
کالاهای مشابه
توضیحات

پلوپز ، مولتی کوکر بوش مدل MUC88B68

با خرید پلوپز بوش یک مولتی کوکر هوشمند در اختیار دارید

همه ما با انواع دستگاه های پخت و پز آشنایی داریم ، انواع اقسام مدل های مختلف در بازار با رنگ ها و قابلیت های مختلف وجود دارد ، اما مولتی کوکر ها دستگاه هایی شگفت انگیز هستند که با تنوع بالای برنامه ، قابلیت پخت ده ها نوع غذا را برای ما مهیا میکنند .امروز در وایت کالا با معرفی یکی از بهترین مولتی کوکرهای بازار ایران در خدمت شما عزیزان هستیم . مولتی کوکر و پلوپز بوش مدل MUC88B68 یکی از باکیفیت ترین دستگاه ها در رده کاری خود محسوب میشود که میتواند آشپزی را برای ما به یک تفریح تبدیل نماید .

19 برنامه متفاوت دستی + 48 برنامه متفاوت اتوماتیک

طراحی ظاهری مولتی کوکر بوش مدل MUC88B68

وقتی صحبت از یک دستگاه کامل و هوشمند برای پخت غذا پیش میاید انتظار داریم تا واقعا با یک دستگاه بی نقص روبرو شویم ، بوش در این مدل واقعا از هیچ چیزی کم نذاشته و توانسته بهترین قابلیت ها را که میشود در یک مولتی کوکر قرار داد ، برای ما مهیا سازد . از لحاظ ظاهری مولتی کوکر بوش با بدنه استیل و کلید های زیاد حس یک دستگاه حرفه ای و پیچیده را در بیننده القا میکند .صفحه نمایش به کار رفته  واقعا زیبا طراحی شده و نیاز نیست برای خواندن متنون داخل آن به زحمت بیفتیم . از لحاظ وزن این مولتی کوکر بیش از 6 کیلوگرم وزن دارد که برای دستگاهی با این قابلیت ها طبیعی می باشد .


مشخصات فنی و کارکرد مولتی کوکر بوش مدل MUC88B68

این مولتی کوکر از برند بوش با 1200وات قدرت وسیله ای بسیار کاربردی برای پخت انواع مواد غذایی میباشد. این دستگاه دارای 50 برنامه میباشد که شامل پخت کیک ، برنج ، خورشت ، سوپ ، گوشت  ، سرخ کردن با روغن و بدون روغن ، مربا  ،  عملکرد بخار پز ، آرام پز ، زود پز و … میباشد. ظرفیت این پلوپز 5 لیتر بوده که برای 10 نفر مناسب است . دیگ پلوپز بوش دارای روکش تفلون می باشد که امکان تهیه پلو یکپارچه با ته دیگی لذیذ را فراهم می کند. در هنگام پخت روکش تفلون موجب می شود تا مواد غذایی به دیگ نچسبند و در ضمن شستشو و تمیز کردن دیگ نیز آسان خواهد بود . از ویژگی های منحصر به فرد مولتی کوکر بوش میتوان به قابلیت شروع با تاخیر و سیستم گرم نگهدارنده اشاره نمود. قابلیت شروع با تاخیر و گرم نگهدارنده بسیار مناسب برای زندگی کارمندی بوده و شما میتوانید از شب قبل مواد غذایی را داخل این مولتی کوکر قرار دهید و زمان شروع پخت غذا را برای صبح تنظیم نمایید . پنل دستگاه به صورت لمسی بوده و توسط نمایشگر روی پنل میتوان مدت زمان باقی مانده از پخت را مشاهده نمود . برای جلوگیری از دسترسی کودکان ، قفل کودک برای پنل در نظر گرفته شده است. ایمنی بالای مولتی کوکر بوش موجب میشود پس از اتمام برنامه پخت ، دستگاه به صورت اتوماتیک خاموش شود. یک سبد فلزی برای سرخ نمودن ، یک سبد پلاستیکی برای بخار پز ، یک پیمانه و یک کفگیر و یک ملاقه ارائه شده است .

یکی از قابلیت های پلوپز بوش مدل MUC88B68  تکنولوژی مدرن گرمایش القایی جهت تنظیم دقیق دما و گرما سریع است

جزئیات محصول
Bosch MUC88B68 Rice Cooker

مشخصات

ظرفیت
5 لیتر
ظرفیت به نفر
10 نفره
سایر مشخصات
اقلام همراه : پیمانه مدرج . قاشق . کفگیر
وزن
6.5 کیلوگرم
ابعاد
400×280×260 میلی‌متر
توان مصرفی
1200 وات
صفحه نمایشگر
دارد
توضیحات صفحه نمایشگر
LCD
تایمر
دارد
دیگ قابل جدا شدن
دارد
دیدگاه کاربران (0)