برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
مهمان عزیز خوش آمدید
هانس    /    پلوپز

مولتی کوکر حرفه ای هانس مدل HMC-163467

Hunce HMC-163467 Rice Cooker

100% از خریداران ، این کالا را توصیه کرده‌اند

ویژگی های محصول

توان مصرفی  1700 وات

سیستم حرارتی کف و بدنه

دارای نمایشگر LCD   لمسی

تهیه ته دیگ برشته، طلائی و نرم

نان پز-سبد سرخ کن و بخارپز استیل

آرامپز و بخار پز -تفلون نچسب-سرخ کن

تهیه انواع خمیر مانند خمیر پاستا یا خمیر نان

بیشتر بخوانید
انتخاب گارانتی
  • 18 ماه گارانتی نامیان تجهیز پارسی
انتخاب رنگ
  • مشکی
12,900,000 تومان
موجود ( ارسال فوری یک تا سه ساعته برای تهران )
>172 امتیاز وایت کلاب 172 امتیاز وایت کلاب
با خرید این محصول میتونی تا 172,000 تومان تو خرید بعدیت تخفیف بگیری !
کالاهای مشابه
توضیحات

پلوپز ، مولتی کوکر حرفه ای هانس مدل HMC-163467

با خرید پلوپز هانس یک مولتی کوکر حرفه ای و هوشمند در اختیار دارید

همه ما با انواع دستگاه های پخت و پز آشنایی داریم ، انواع اقسام مدل های مختلف در بازار با رنگ ها و قابلیت های مختلف وجود دارد ، اما مولتی کوکر ها دستگاه هایی شگفت انگیز هستند که با تنوع بالای برنامه ، قابلیت پخت ده ها نوع غذا را برای ما مهیا میکنند .امروز در وایت کالا با معرفی یکی از کامل ترین مولتی کوکرهای بازار ایران در خدمت شما عزیزان هستیم . مولتی کوکر و پلوپز هانس مدل 163467 یکی از کامل ترین دستگاه ها در رده کاری خود محسوب میشود که میتواند آشپزی را برای ما به یک تفریح تبدیل نماید .

124 برنامه از پیش تعیین شده + 50 برنامه قبل شخصی سازی

طراحی ظاهری مولتی کوکر هانس مدل MHC 163467

وقتی صحبت از یک دستگاه کامل و هوشمند برای پخت غذا پیش میاید انتظار داریم تا واقعا با یک دستگاه بی نقص روبرو شویم ، هانس در این مدل واقعا از هیچ چیزی کم نذاشته و توانسته بهترین قابلیت ها را که میشود در یک مولتی کوکر قرار داد ، برای ما مهیا سازد . از لحاظ ظاهری مولتی کوکر هانس با بدنه تماما مشکی و کلید های زیاد حس یک دستگاه حرفه ای و پیچیده را در بیننده القا میکند .صفحه نمایش به کار رفته با بک لایت آبی واقعا بزرگ و زیبا طراحی شده و نیاز نیست برای خواندن متنون داخل آن به زحمت بیفتیم . از لحاظ وزن این مولتی کوکر بیش از 6 کیلوگرم وزن دارد که برای دستگاهی با این قابلیت ها طبیعی می باشد .


اقلام همراه مولتی کوکر هانس :

  1. ظرف مخصوص پلوپز
  2.  ظرف مخصوص نان پز
  3. سبد سرخ کن
  4.  ظرف مخصوص بخارپز
  5.  توری مخصوص پنیر
  6. کفگیر مخصوص دوعدد
  7. پیمانه اندازه گیری سه عدد

مشخصات فنی و کارکرد مولتی کوکر هانس مدل 163467

این مولتی کوکر از برند هانس با 1700 وات قدرت دارای سیستم حرارتی منحصر بفردیست که باعث میشود حرارت در همه جهات و به صورت یکسان منتشر شود تا غذا به صوت یکنواخت و با کیفیت عالی آماده گردد .یکی از مهم ترین زمیت های این دستگاه داشتن استاندارد اروپا و آلمان در کیفیت میباشد . وجود 124 برنامه متنوع در بطن این مولتی کوک باعث شده تا همیشه بتوانید غذای جدید و متنوعی میل کنید و از غذای تکراری خبری نیست . یکی از قابلیت های خوب این مدل داشتن امکان پخت برنج با ته دیگ یا بدون ته دیگ است . ته دیگ هایی که این پلوپز آماده میکند در سه نوع برشته ، طلایی و نرم طبقه بندی میشود و شما میتوانید به راحتی درجه پخت ته دیگ را انتخاب کنید . یکی از مواردی که خرید مولتی کوکر هانس را برای ما جذاب میکند داشتن ظروف سرخ کن و بخارپز از جنس استیل و ضد زنگ است که واقعا در بررسی هایی که ما روی آنها انجام دادیم از بهترین کیفیت ممکن ساخته شده اند .

یکی از قابلیت های جالب مولتی کوکر هانس مدل MHC-163467 تهیه ماست و پنیر است ! جالب نیست ؟

124 برنامه پخت  پیشفرض

مولتی کوکر هانس از نظر تنوع غذاهای قابل پخت واقعا بی نظیر است ، وجود 124 برنامه از پیش تعیین شده این محصول را به یک سرآشپز تمام عیار در اشپزخانه شما مبدل میکند .

استفاده از تفلون 7 لایه و استیل

کلیه ظروف و اقلام همراه این مولتی کوکر از تفلون و استیل باکیفیت ساخته شده و میتوانید ممطئن باشید که علاوه بر داشتن غذای سالم ، این مدل تا سال ها برای شما بدون مشکل کار خواهد کرد .

ظرفیت 10 نفری

فرقی نمیکند که اعضای خانواده شما چند نفر است یاچند نفر مهمان دارید ، مولتی کوکر هانس مدل MHC-163467 میتواند تا 10 نفر برای شما غذا آماده کند ، هیچ وقت غذا کم نخواهد بود ، لذت ببرید .

تایمر 24 ساعته هوشمند

اگر بیرون از منزل کار میکنید ، هیچ نگرانی وجود ندارد ، کافیست قبل از خروج از منزل تایمر دستگاه را روشن کرده و دستور پخت غذا را به مولتی کوکر هانس بدهید ، بعد از بازگشت از کار غذای عالی سرو کنید .

برخلاف دیگر پلوپزهای موجود در بازار این مدل دارای دو دیگ می باشد و جنس دیگ آن از تفلون نچسب است که دیگ بزرگ آن ده نفره دارای ضخامت 2.5 میلی متر به همراه دستگیره نسوز از جنس باکالیت میباشد. این دیگ مختص پخت انواع برنج , خورشت , سوپ , مربا , ظرف سرخ کن و.... می باشد. قابلمه کوچکتر با ضخامت کمتر مخصوص تهیه انواع خمیر مانند خمیر پاستا یا خمیر نان می باشد که خمیر به وسیله اهرم فلزی که در انتهای دیگ متصل میشود خمیر را آماده سپس میتوان برای پخت نیز استفاده کرد. این دو دیگ هر کدام دارای برنامه های پیش فرض برای تهیه غذا میباشند که با جایگزنی هر کدام برنامه های مختص همان دیگ فعال شده و آماده به کار میشوند. این محصول دارای سبد سرخ کن و بخارپز می باشد که جنس هر دوی آنها از استیل می باشد.که ظرف بخارپز در پلوپز های دیگر پلاستیک بوده و این کیفیت و کارایی را ندارند.

تمامی برنامه های این پلوپز ، تایم مورد نیاز برای تمامی مواد غذایی و میزان حرارت آن توسط دفترچه راهنمای فارسی که تیم حرفه ای هانس تهیه کرده اند تقدیم شما عزیزان می شود.

جزئیات محصول
Hunce HMC-163467 Rice Cooker

مشخصات

نوع
پلوپز - آرامپز - بخارپز - سرخ کن - نان پز
ظرفیت به نفر
10 نفره
سایر مشخصات
سیتم کنترل لمسی-تفلون نچسب-سرخ کن-تهیه انواع خمیر مانند خمیر پاستا یا خمیر نان -نان پز-سبد سرخ کن و بخارپز استیل-ته دیگ در سه نوع برشته , طلائی و نرم.-سه نوع برنج-سرخ کردن با روغن کم به شکل تابه ای -ماست و پنیر
وزن
6.8 کيلوگرم
ابعاد
260 × 350 × 270 ميلي‌متر
توان مصرفی
1700 وات
صفحه نمایشگر
دارد
توضیحات صفحه نمایشگر
LED
تایمر
دارد
دیگ قابل جدا شدن
دارد
محفظه جمع آوری سیم
دارد
دیدگاه کاربران (9)

متوسط امتیاز مشتریان

4.5

از مجموع 9 نظر

ثبت سوال / دیدگاه

5.0
1401/07/17

واقعا امکانات و قابلیت هاش بینظیره و یک دستگاه کامل

5.0
1401/05/26

خیلی کامله من میگم حتما بخرید

4.3
1399/11/28

سلام وقت بخير درب پلوپز قابل شستشو و جدا شدن هست؟

پاسخ از وایت کالا : باسلام و احترام خدمت شما دوست عزیز: این مدل مولتی کوکر قسمت الومینیمومی داخل درب که در معرض کثیفی و چربی هستش قابل تعویض و شستشو هست و به راحتی میشه جابجا کرد ولی درب کلا قابل جدا شدن نیست.
5.0
1399/10/03

حوصله ندارم خیلی توضیح بدم
بخرید خیلی خیلی خوبه

4.2
1399/03/01

خیلی کامله و برنامه های زیادی داره
برنامه پخت نان هم داره برام جالب بود.

5.0
1398/11/11

این پلوپز هانس از لحاظ کارایی فوق العادست.به نظر من حتما با شرکت تماس بگیرید که خیلی خوب طرز استفاده از محصول رو بهتون آموزش بدن.کارایی زیادی داره و برنج ما ایرونی ها رو خیلی خوب در میاره.ته دیگ های خیلی خوبی میبنده.قسمت نان پز دستگاه هم عالیه.

5.0
1398/08/11

با سلام خدمت دوستانی که قصد خرید مولتی کوکر دارن
اگر قصد خرید یه دستگاه حرفه ای و خیلی کامل رو دارید این مولتی کوکر هانس حرف نداره. این مدل مولتی کوکر اینقدر قابلیت داره که هر دفعه باهاش کار میکنی یه کارایی جدید از خودش نشون میده. شما با این مولتی کوکر هیچ دستگاه دیگه ای مثل سرخ کن، آرامپز، کیک پز، نون پز و ... نییاز ندارید. البته از لحاظ کیفیت هم بسیار عالی ساخته شده.خیلی از برند های شناخته شده و معروف هم همچین دستگاهی تولید نکرده اند.