برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
مهمان عزیز خوش آمدید
آیکو    /    پلوپز

پلوپز آیکو مدل AK274RC

AIKO AK274RC Rice Cooker

ویژگی های محصول

توان مصرفی : 900 وات

دارای دیگ قابل جدا شدن

گرم نگه داشتن خودکار تا 24 ساعت

دارای کاسه نچسب پنج لایه با کیفیت بالا

مجهز به سیستم حفاظت از گرمای بیش از حد

مجهز به سنسور فشار برای حفظ یکنواخت فشار

بیشتر بخوانید
انتخاب گارانتی
  • 24 ماه گارانتی آیکو سرویس
انتخاب رنگ
  • سفید
3,040,000 تومان
موجود شد به من پیامک بده
>41 امتیاز وایت کلاب 41 امتیاز وایت کلاب
با خرید این محصول میتونی تا 41,000 تومان تو خرید بعدیت تخفیف بگیری !
کالاهای مشابه
توضیحات

پلوپز آیکو مدل AK274RC

با پلوپز آیکو مدل AK274RC برنج اعلا درست کنید

امروزه مشغله زیاد و شاغل بودن ، فرصت زیادی برای درست کردن غذا باقی نگذاشته است ، همانطور که می دانید پلوپز ها دستگاه های کار راه اندازی هستند که مدت زمان پخت برنج را تا حدودی زیادی کاهش می دهند ، شرکت فلر یک شرکت آلمانیست که پلوپزهای آن با توجه به قیمت و کیفیت مناسب ، جدیدا در ایران از استقبال خوبی برخوردار می شوند . ظرفیت این پلوپز بالاست و میتواند یک خانواده پر جمعیت را پشتیبانی نماید . همراه وایت کالا باشید تا اطلاعات بیشتری از این پلوپز در اختیار شما قرار دهیم .

دیگی پنج لایه و با کیفیت و نچسب در برابر روغن  در اختیار شماست !

طراحی ظاهری پلوپز آیکو مدل  AK274RC

این پلوپز از لحاظ ظاهر هیچ چیزی از برندهای دیگر کم ندارد ، ظاهر مدرن و جذابی که شرکت آیکو برای این مدل در نظر گرفته ، رضایت اکثر مشتریان را جلب خواهد کرد . بدنه با رنگ سفید با دکوراسیون هر آشپزخانه ای ست می شود . کار کردن با این پلوپز بسیار ساده بوده و نیاز نیست دستورالعمل های پیچیده ای را یاد بگیرید ،توان مصرفی این مدل 900 وات است ، همچیننی پلوپز آیکو مدل AK273RC دارای ظرفیتی معادل 6 لیتر می باشد که برای یک مهمانی کوچک به راحتی جوابگوست . جنس ظرف پخت با کیفیت طراحی شده که پنج لایه دارد و در برابر روغن نچسب است . دیگ این پلوپز به راحتی قابل جدا شدن است و میتوانید آن را در ماشین ظرفشویی شستشو دهید . داشتن عملکرد گرم نگه داشتن تا مدت زیادی غذا را بدون از دست دادن ارزش غذایی و طعم آن گرم نگه می‌دارد. این پلوپز به گونه ای طراحی شده که دارای سیستم محافظ در برابر گرمای بیش از حد بوده و دارای سنسور فشار است تا فشار داخل دستگاه را به طور یکنواخت پخش کند و دستگاه بدون مشکل بهد کار کردن ادامه دهد

پلوپز ها در ذهن همه فقط برای درست کردن برنج جا افتاده اند ولی کاربردهای دیگری هم دارند.اول از همه اگر یک پلوپز خوب مانند خریداری کنید دیگر نیازی به سر زدن به پلوپز ندارید و با خیال راحت میتوانید به کارهایتان بپردازید و در نهایت هم یک برنج فوق العاده داشته باشید. پلوپز علاوه بر این که باعث می شود برنج خیلی خوب داشته باشید می تواند در بخار کردن بسیاری از مواد غذایی مانندمرغ ،ماهی،سبزیجات هم کاربرد داشته باشد و دیگر نیازی نباشد برای چندین وسیله هزینه کنید و با پلوپز این کار ها را هم انجام دهید.همچنین به خاطر داشته باشید که از پلوپز می توانید برای تهیه انواع کیک استفاده کنید.که کار شما را بسیار آسان می کند و هیچ تفاوتی بین پخت کیک درفر و پخت کیک در پلوپز احساس نخواهید کرد.

جزئیات محصول
AIKO AK274RC Rice Cooker

مشخصات

ظرفیت
6 لیتر
سایر مشخصات
مجهز به فیوز دما برای کنترل دمای داخل دستگاه / طراحی زیبا و منحصر به فرد / قابلیت گرم نگه داشتن خودکار تا 24 ساعت
کشور سازنده
چین
توان مصرفی
900 وات
دیگ قابل جدا شدن
دارد
دیدگاه کاربران (0)