برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
مهمان عزیز خوش آمدید

پلوپز مولینکس مدل 7088

Moulinex 7088 Rice Cooker

ویژگی های محصول

قابلیت بخارپز و آرام پز

توان مصرفی : 750 وات

شناسه کالا: 290100930285

دارای زنگ هشدار پایان برنامه

دیگ 5 لایه سرامیکی و نچسب

مجهز به درپوش با قفل خودکار

سیستم گرم نگهدارنده غذا 24 ساعته

دارای سوپاپ بخار و محافظ در برابر بخار

بیشتر بخوانید
انتخاب گارانتی
  • 18 ماه گارانتی آلما الکتریک
انتخاب رنگ
  • مشکی
5,200,000 تومان
موجود در انبار وایت کالا
>69 امتیاز وایت کلاب 69 امتیاز وایت کلاب
با خرید این محصول میتونی تا 69,000 تومان تو خرید بعدیت تخفیف بگیری !
کالاهای مشابه
توضیحات
جارو برقی بوش مدل BGL8PRO3IR

پلوپز مولینکس مدل 7088

بررسی و خرید اینترنتی پلوپز مولینکس مدل 7088

 برنج یا همان پلو یکی از اصلی ترین غذاهای ایرانی است که معمولاً به طور روزمره سر سفره ما ایرانی ها دیده می شود. به همین دلیل پخت برنج برای هر فرد خانه داری از اهمیت زیادی برخوردار بوده و نکته مهم تر اینکه باید طوری باشد که در بهترین زمان ممکن و همراه با دیگر غذاها آماده شود. پخت برنج نیاز به آماده سازی ها و کارهای متعددی دارد هر چند در اصل، تهیه آن چندان دشوار نیست. به دلیل چند مرحله ای بودن و نیاز به نظارت همیشگی، استفاده از پلوپز یکی از بهترین و ساده ترین روش ها برای پخت برنج است و در این حین می توانید تمرکز خود را روی غذاهای دیگری که در حال پختشان هستید بگذارید بدون این که نگران نپخته بودن یا سوختن برنج یا ته دیگ آن باشید.
با داشتن یک پلوپز مناسب دیگر خبری از بوی بد سوختگی و ته دیگی سوخته و ناخوشایند در کف قابلمه نخواهید بود، که علاوه بر خراب شدن غذا، دردسر تمیز کردن را نیز با خود به ارمغان می آورد. برای رفع این مشکلات است که پلوپز وارد ماجرا می شود، برای هر کسی که بیش از هر غذای دیگری و برای موارد متعدد در طول هفته برنج می پزد. پلوپز بعد از پخت برنج و در زمانی که برای آن تعیین کرده اید خاموش شده و دیگر نگرانی سوختن آن نخواهید بود.

برنجی خوش طعم در کمترین زمان

مشخصات فنی و امکانات:

پلوپز مولینکس مدل 7088 یک پلوپز چندکاره مدرن برای استفاده در آشپزخانه است که از طراحی بسیار زیبا و عملکردهای مختلف بهره می‌برد. استفاده از این پلوپز چندکاره فوق‌العاده آسان و لذت بخش است که شما را در امر آشپزی و زیبا سازی آشپزخانه کمک می‌کند. مهم‌ترین قابلیت‌های این دستگاه پخت برنج، پخت کیک، پخت سوپ، بخارپز، قابلیت گرم‌نگهدار 24 ساعته و تایمر قابل تنظیم دقیق‌ای است. پلوپز 7088 مواینکس  امکان پخت برنج را به صورت‌های مختلف برای کاربر میسر می‌سازد که دو مورد آن‌ها عبارت‌اند از برنج کته‌ای و برنج با ته‌دیگ که بسیار موردعلاقه‌ی ذائقه‌های ایرانی هستند. کاربری دستگاه هم بسیار آسان بوده و کافی است مصرف‌کننده ضمن ریختن آب و دیگر مواد به داخل دیگ و زدن گزینه‌ی منو، روش پخت مربوطه را انتخاب و کلید پخت را فشار دهد. قابلیت کیک‌‎پز نیز از دیگر امکانات بسیار قابل‌توجه این مدل به‌شمار می‌رود؛ کافی است ظرف را چرب کرده، مواد کیک را داخل آن بریزید و گزینه‌ی پخت کیک را انتخاب کنید. ظرف تفلون نیز چندلایه و با کیفیت قابل‌توجهی تولید شده است. از دیگر مشخصات کلی 7088، می‌توان به تایمر، عملکرد گرم نگه‌داشتن 24 ساعته، درپوش با قفل خودکار و سوپاپ بخار و درب محافظ بخار متحرک و همچنین 25 برنامه برای پخت و پز اشاره کرد.

برای خیلی از خانم‌های شاغلی که فرصت کافی برای پخت و پز هر روزه را ندارند، استفاده از برخی وسایل و تجهیزات مدرن آشپزخانه اهمیت بالایی دارد.

جزئیات محصول
Moulinex 7088 Rice Cooker

مشخصات

ظرفیت
5 لیتر
ظرفیت به نفر
10 نفر
سایر مشخصات
طول کابل 1 متر / جنس بدنه: پلاستیک / قابلیت درست‌کردن ته‌دیگ ایرانی / قابلیت برنامه‌پذیری برای کارکردهای مختلف / دارای 25 برنامه‌ی برای پخت و پز
وزن
3.3 کیلو گرم
ابعاد
24 × 28 × 38.5 سانتی متر
توان مصرفی
750 وات
صفحه نمایشگر
LED
دیگ قابل جدا شدن
دارد
دیدگاه کاربران (0)