برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
مهمان عزیز خوش آمدید
فلر    /    سماور

سماور برقی فلر مدل TS 301P

Feller TS 301P Samovar

ویژگی های محصول

توان مصرفی 1500 وات

مجهز به سیستم گرم نگهدار

ظرفیت کتری 3 لیتر، قوری 1 لیتر

سیستم محافظت در برابر گرمای بیش از حد

عملکرد خاموش شدن اتوماتیک پس از 3 ساعت

چراغ  نشانگر آبی هنگام گرم نگهداری و قرمز هنگام جوش آور

بیشتر بخوانید
انتخاب گارانتی
  • 24 ماه گارانتی آسیا کیش ( سنجه کیش )
انتخاب رنگ
  • سفید
  • مشکی
6,350,000 تومان
موجود شد به من پیامک بده
>85 امتیاز وایت کلاب 85 امتیاز وایت کلاب
با خرید این محصول میتونی تا 85,000 تومان تو خرید بعدیت تخفیف بگیری !
کالاهای مشابه
توضیحات

  سماور برقی فلر مدل TS301 P

   یک فنجان چای دلچسب نوش جان کنید !

گذشت اون زمان که مادربزرگامون چای رو با سماور دم میکردن و تو اون استکان های قدیمی و کوچولو واسمون میاوردن . امروز دیگه کتری و سماور تو کمتر خونه و اداره ای پیدا میشه ، خصوصا اینکه خانم ها هم شاغل شدن و مسئله کمبود وقت و مشکلات زندگی ماشینی هم اضافه کنیم ، استفاده از سماور برقی و چای ساز ها تنها راه چاره ای هست که باقی میمونه، که خیلی وقته که پای ثابت آشپرخونه های ما شدن . سرعت و سهولت استفاده و صرفه جویی تو زمان خصوصیاتی هستن که باعث محبوبیت این محصولات میشن ، خصوصا اگر محصولات با کیفیت فلر رو داشته باشین که همه جوره نظر شما رو جلب . این محصول که تحت لیسانس آلمان ساخته شده، حدودا 2.7 کیلوگرم وزن و 50 سانتی‌متر ارتفاع داره .


سیستم ایمنی سه گانه

سماور برقی «فلر» (Feller) مدل «TS301 P» در دو رنگ سفید «TS 301 WP» و مشکی «TS 301 BKP» از محصولات پر طرفدار شرکت فلر است که با آن به‌ راحتی می‌توانید چای یا دم‌نوش مورد علاقه‌ی خود را تهیه کرده و برای مدتی طولانی گرم نگه دارید.

در جنس بدنه و قطعات این محصول، دقت زیادی شده است. دستگاه به واسطه‌ی دستگیره‌های عایق و پلاستیکی، به‌راحتی قابل‌استفاده است.

استفاده از شیشه و استیل ضدزنگ در بدنه‌ی سماور نه‌تنها به زیبایی آن می‌افزاید؛ بلکه این امکان را فراهم می‌سازد که کاربر میزان آب موجود داخل سماور را مشاهده کند. قوری سماور برقی فلر مدل TS301P از ظرفیت مناسبی بهره می‌برد و از جنس چینی ساخته شده است. درپوش سماور هم به‌گونه‌ای طراحی‌ شده که زمان قرارگیری قوری روی آن، مسیر انتقال بخار باز می‌ماند و قوری به بهترین شکل گرم نگه داشته می‌شود.

استفاده از این سماور، فوق‌العاده ساده بوده و برای روشن‌شدن کافی است کلید پشت آن را فشرده و حالات جوشاندن آب سماور یا گرم‌نگهدارنده را از طریق دکمه‌ی تعبیه‌شده روی دسته انتخاب کنید. در مدل TS 301 P سینی چکه گیر هم در نظر گرفته شده است.

سماور برقی فلر TS 301 محصول کشور چین یه سماور برقی با کیفیت و شیک هست که زود چای رو جوش میاره و با مجموع 4 لیتر ظرفیت میشه یه مهمونی باهاش راه انداخت ، از همه مهم تر طعم چای رو تغییر نمیده و اینکه 24 ماه گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش هم داره ، در کل واسه اونایی که دنبال یه سماور برقی مناسب هستن توصیه میشه

مشخصات کلی سماور برقی فلر مدل TS301 P در یک نگاه

جزئیات محصول
Feller TS 301P Samovar

مشخصات

ظرفیت
کتری 3 لیتر - قوری 1 لیتر
ارتفاع
50 سانتی متر
پهنا
21 سانتی متر
عمق
31 سانتی متر
جنس بدنه
پلاستیک مقاوم به حرارت+ورق تزیینی استیل ضد زنگ
کشور سازنده
چین
وزن
2.76 کیلوگرم
توان
1500 وات
محفظه جمع آوری سیم برق
دارد
نوع سماور
سماور برقی
جنس دسته ها
پلاستیک مقاوم
نوع شیر
اهرمی
سایر مشخصات و قابلیت ها
سیستم خاموشی خودکار - صفحه گرم‌کننده و فیلتر قوری از جنس استیل ضدزنگ - کاربری آسان: عدم نیاز به نگه داشتن شیر جهت پر کردن قوری و دارای سینی چکه گیر - اعلام صوتی برای کلید روشن/ خاموش و حالت گرم نگهداری
دیدگاه کاربران (0)