برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
مهمان عزیز خوش آمدید

سماور برقی کالوات مدل HA110

Calwatt HA110 Electrical Samovar

ویژگی های محصول

توان مصرفی 2000 وات

توان گرم نگهدار 100 وات

ظرفیت کتری 3/2 لیتر

ظرفیت قوری 1 لیتر

دارای بدنه پلاستیکی

انتخاب گارانتی
  • 24 ماه گارانتی رایا تدبیر کویر
انتخاب رنگ
  • سفید
  • مشکی
2,040,000 تومان
موجود شد به من پیامک بده
>27 امتیاز وایت کلاب 27 امتیاز وایت کلاب
با خرید این محصول میتونی تا 27,000 تومان تو خرید بعدیت تخفیف بگیری !
کالاهای مشابه
توضیحات

سماور برقی کالوات مدل HA110

یک استکان چای گرم نوش جان کنید

وقتی اسم سماور رو میشنویم ناخودآگاه یاد اون چایی های خوش طعم رنگی که تو خونه مادربزرگ هامون قدیما میخوردیم میفتیم ، سماورهایی که تو مهمونی ها و دور همی ها پذیرای کلی مهمون بودن ، بدون اینکه خسته بشن یا کیفیت چاییشون افت کنه . خب مسلما هیچ سماور برقی و مدرنی نمیتونه عطر و طعم همون چایی های سماورهای ذغالی قدیمی رو زنده کنه ، اما سماور برقی کالوات مدل HA110 میتونه تا حدود زیادی رضایت ما رو جلب کنه . کالوات در طراحی شکل ظاهری این سماور سنگ تمام گذاشته که میتونه با هر دکوراسیون مدرنی ترکیب شده و با آشپزخونه های امروزی ست بشه .  بدنه این محصول از استحکام خوبی برخوردار است. این مدل همراه با یک قوری تهیه شده از شیشه عرضه شده است تا نیازی به تهیه آن به صورت جداگانه نباشد .با این سماور به سادگی می‌توان به تهیه چای یا دم‌نوش موردعلاقه خود پرداخت و آن را برای مدتی طولانی گرم نگه داشت.

ترموستات

قدرت و کیفیت خوب ترموستات کمک می کند تا آب با سرعت زیاد به نقطه جوش برسد .

سماور برقی کالوات مدل HA110 دارای یک کتری با ظرفیتی معادل 3.2 لیتر می باشدو یک قوری با ظرفیت 1 لیتر است که به راحتی جوابگوی یک خانواده می باشد . این سماور برقی با توان 2000 وات  است که تنها در چند دقیقه می تواند آب را به جوش بیاورد. المنت حرارتی به شکل زیبایی در آن به صورت مخفی جاسازی شده است . دستگیره‌های پلاستیکی این سماور خاصیت عایق دارد . امکان انتخاب بین دو حالت جوشاندن و گرم نگه داشتن وجو دارد . قوری هم از جنس شیشه‌ی مقاوم به حرارت است که روی سماور قرار می‌گیرد و با داشتن توری استیل، امکان دم‌کردن چای و دم‌نوش‌ها را ممکن می‌سازد؛ جوشیدن آب به صورت مداوم می‌تواند خطرناک باشد پس توصیه می‌شود در هر مرتبه استفاده از دستگاه آب کتری را عوض کنید.

سماور برقی کالوات مدل HA110 یک دستگاه باکیفیت است، این سماور برقی با مجموع ظرفیت 4.2 لیتری بدنه از جنس پلاستیک مقاوم در برابر حرارت و  نشانگر وضعیت دستگاه می‌تواند یک انتخاب ایده آل برای آشپزخانه های ایرانی باشد. سماور برقی 110 کالوات را میتوانید هم اکنون از وایت کالا با تضمین بهترین کیفیت و قیمت خریداری نمایید.

جزئیات محصول
Calwatt HA110 Electrical Samovar

مشخصات

ظرفیت
3.2 لیتر
ارتفاع
36.5 سانتی‌متر
پهنا
22 سانتی‌متر ( بدون شیر )
عمق
22 سانتی‌متر ( بدون دسته )
جنس بدنه
پلاستیک مقاوم در برابر حرارت
وزن
1.5 کیلوگرم
توان
2000 وات
نوع سماور
سماور برقی
جنس دسته ها
پلاستیک مقاوم
نوع شیر
استیل
سایر مشخصات و قابلیت ها
دارای قوری با ظرفیت یک لیتر ، دارای نشانگر وضعیت دستگاه ، قوری دارای فیلتر تفاله از جنس استیل ضد زنگ ، توان مصرفی در حالت گرم نگهدارنده: 100 وات
دیدگاه کاربران (0)