برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
مهمان عزیز خوش آمدید
میگل    /    سماور

سماور برقی میگل مدل TS300

MIGEL TS300 Electrical Samovar

ویژگی های محصول

توان 1500 وات

دارای سینی چکه گیر

محل جمع آوری سیم در زیر کفی

سیستم گرم نگهدارنده المنت دوم

ظرفیت سماور 3 لیتر، ظرفیت قوری 1 لیتر

سیستم سوئیچ از حالت جوش به گرم نگهدارنده

بیشتر بخوانید
انتخاب گارانتی
  • 24 ماه گارانتی آسیا کیش ( سنجه کیش )
انتخاب رنگ
  • سفید
  • مشکی
2,300,000 تومان
موجود شد به من پیامک بده
>31 امتیاز وایت کلاب 31 امتیاز وایت کلاب
با خرید این محصول میتونی تا 31,000 تومان تو خرید بعدیت تخفیف بگیری !
کالاهای مشابه
توضیحات

سماور برقی میگل مدل TS300

یک استکان چای گرم نوش جان کنید


معرفی سماور برقی میگل مدل TS300

وقتی اسم سماور رو میشنویم ناخودآگاه یاد اون چایی های خوش طعم رنگی که تو خونه مادربزرگ هامون قدیما میخوردیم میفتیم ، سماورهایی که تو مهمونی ها و دور همی ها پذیرای کلی مهمون بودن ، بدون اینکه خسته بشن یا کیفیت چاییشون افت کنه . خب مسلما هیچ سماور برقی و مدرنی نمیتونه عطر و طعم همون چایی های سماورهای ذغالی قدیمی رو زنده کنه ، اما سماور برقی میگل مدل TS300 میتونه تا حدود زیادی رضایت ما رو جلب کنه . میگل در طراحی شکل ظاهری این سماور سنگ تمام گذاشته که میتونه با هر دکوراسیون مدرنی ترکیب شده و با آشپزخونه های امروزی ست بشه . طراحی شفاف بدنه این سماور باعث میشه که بتونید داخل اون رو هر لحظه چک کنید تا مبادا آبش تموم بشه . ترکیبی از استیل ضد زنگ با پلاستیک و شیشه در ساخت این سماور استفاده شده که نتیجه کار بسیار رضایت بخش دراومده .

امکانات سماور برقی میگل مدل TS300

سماور برقی مدل TS300 میگل از محصولات کارآمد و خوش‌ساخت شرکت سنجه کیش است که به کمک آن به‌ راحتی می‌توانید چای یا سایر دم‌نوش‌های مورد علاقه‌ی خود را تهیه کرده و برای مدتی طولانی گرم نگه دارید. دستگیره‌های پلاستیکی این سماور خاصیت عایق دارد . این سماور 1500 وات قدرت دارد و حجم مخزن آب آن 3 لیتر می باشد که حجم مناسبی می باشد . امکان انتخاب بین دو حالت جوشاندن و گرم نگه داشتن وجو دارد . بهره مندی از سیستم خاموش شدن اتوماتیک در این سماور هم امنیت را افزایش داده و هم در مصرف انرژی صرفه جویی میکند . میگل برای این مدل سینی چکه گیر نیز قرار دهده . قوری این سماور  علاوه بر این که از جنش پیرکس بوده حجم مناسبی داشته و 1 لیتر گنجایش دارد . همچنین این سماور مجهز به دو چراع نشانگر آبی برای سیستم گرم نگه داشتن و چراغ نشانگر قرمز برای سیستم جوشاندن آب می باشد .

قدرت دستگاه

1500 وات

حجم قوری

ا لیتر

سیستم محافظت

خاموش شدن اتوماتیک

حجم مخزن

3 لیتر

بررسی کارشناسان وایت کالا

سماور برقی میگل مدل TS300 از نظر ما یک دستگاه عالی برای استفاده در منزل و دفتر کار می باشد ، بدون آب خاموش میشه و سیستم حفاظت سه گانه داره ، حجم مخزنش 3 لیتره و آب زیادی میگیره ، مخزن شفاف بوده و این باعث افزایش زیبایی این سماور شده ، از نظر سرعت جوش هم عالی عمل میکنه ، از نظر وزن و ابعاد هم سبک و کم حجمه . این سماور خوش ساخت رو میتونید با کمترین قیمت از وایت کالا خریداری کنید .

جزئیات محصول
MIGEL TS300 Electrical Samovar

مشخصات

ظرفیت
کتری: 3 لیتر - قوری 1 لیتر
ارتفاع
50 سانتی متر
پهنا
21 سانتی متر
عمق
31 سانتی متر
جنس بدنه
پلاستیک مقاوم به حرارت + استیل ضد زنگ
وزن
2 کیلوگرم
توان
1500 وات
محفظه جمع آوری سیم برق
دارد
نوع سماور
سماور برقی
جنس دسته ها
پلاستیک مقاوم
نوع شیر
اهرمی
سایر مشخصات و قابلیت ها
سیستم خاموشی خودکار - صفحه گرم‌کننده و فیلتر قوری از جنس استیل ضدزنگ - کاربری آسان: عدم نیاز به نگه داشتن شیر جهت پر کردن قوری و دارای سینی چکه گیر - اعلام صوتی برای کلید روشن/ خاموش و حالت گرم نگهداری
دیدگاه کاربران (0)