برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
مهمان عزیز خوش آمدید

گریل و وافل ساز تفال مدل SW857D12

Tefal SW857D12 Sandwich Maker

100% از خریداران ، این کالا را توصیه کرده‌اند

ویژگی های محصول

امکان قرارگیری عمودی

دارای چراغ نشانگر وضعیت پخت

دارای 2 عملکرد وافل ساز و گریل

دارای دستگیره عایق حرارت با سیستم قفل

قابلیت شستشو قطعات با ماشین ظرفشویی

دارای پایه ضد لرزش برای جلوگیری از سر خوردن

بیشتر بخوانید
انتخاب گارانتی
  • 7 روز تضمین بازگشت کالا
انتخاب رنگ
  • نقره ای - مشکی
4,390,000 تومان
موجود شد به من پیامک بده
>59 امتیاز وایت کلاب 59 امتیاز وایت کلاب
با خرید این محصول میتونی تا 59,000 تومان تو خرید بعدیت تخفیف بگیری !
کالاهای مشابه
توضیحات

گریل و وافل ساز تفال SW857D12

 کدام ابزار آشپزی در چند دقیقه یک میان وعده‌ای ترد و خوشمزه آماده می‌کند؟

لوازم برقی اشپزخانه تنوع زیادی دارند و گاهی برخی از آن‌ها کمتر مورد توجه قرار می‌گیرند ولی کاربردهای فراوانی داشته و می‌توانند در بالا بردن کیفیت زندگی شما نقش پر رنگی داشته باشند. شاید برایتان پیش آمده باشد که در بعضی مواقع، احساس کنید گرسنه هستید ولی فرصت آماده کردن یک وعده‌غذای گرم را ندارید. در این مواقع شما با داشتن تنها یک ساندویچ ساز قادر خواهید بود در کوتاه‌ترین زمان، ساندویچی گرم، برشته و تازه میل کنید یا برای صبحانه خود با دستگاه وافل ساز یک وافل خوشمزه تهیه کنید.

گریل و وافل ساز تفال مدل SW857D12 دستگاهی سریع و کاربرپسند است که کاملاً برای تهیه تنقلات مختلف مناسب می باشد که با روکش برجسته از جنس استنلس استیل با ظاهری ممتاز مزین شده. این محصول با قدرت 700 وات به شما این امکان را می دهد تا غذاهای خوشمزه و کاملاً برشته درست کنید. دما به سرعت افزایش می یابد و عملکرد بسیار ساده ای را ارائه می دهد، بدون تنظیمات پیچیده برای برنامه ریزی! صفحات قابل جابجایی و تعویض بسیار مبتکرانه و بسیار کاربردی هستند تا لذت ها را متفاوت نمایند.

 دستگاهی دو کاره و کم جا در آشپزخانه شما !

گریل و وافل ساز تفال مدل SW857D12 دارای توان مصرفی 700 وات و دو صفحه مجزا برای گریل،وافل، پخت شیرینی میباشد.همچنین این مدل دارای دستگیره ای مقاوم در برابر حرارت میباشد تا هنگام استفاده کاربر دچار آسیب نشود. جنس بدنه این محصول از پلاستیک و استیل میباشد به رنگ سیلور و مشکی که به راحتی با سرویس آشپزخانه ست میشود. ابعاد و وزن این ساندویچ ساز جابجایی آن را آسان کرده و مناسب هر آشپزخانه ای میباشد. یکی از قابلیت های مهم این ساندویچ ساز قابلیت نصب انواع صفحات پخت میباشد با خرید این ساندویچ ساز یا وافل ساز میتوانید انواع صفحات پخت مانند دنات،پنکیک،نان تست ،پنینی،وافل،پیراشکی و… را به صورت جداگانه تهیه نمایید. این دستگاه دارای صفحات نچسب بوده تا به‌راحتی و بدون نگرانی از چسبیدن مواد غذایی به آن ساندویچ‌تان را درست کنید. و همینطور صفحات متحرکی دارد که نسبت به مدل های دیگر گزینه بهتری هستند چون شست‌وشوی صفحات به‌را حتی انجام می‌شود و دیگر از بابت آسیب دیدن قطعات الکترونیکی دستگاه نگرانی نخواهید داشت.

وافل سازها معمولا دو نوع دارند از جمله صفحات عمیق و صفحات کم عمق‌ دارند. در صفحات عمیق، حفره های گودتری روی وافل درست می شود. و نیز وافل کلفت تر و بافت نرمی خواهد داشت و سطح آن نیز ترد می شود. اما در وافل سازهای با صفحات کم عمق، وافل ها نازک تر می شوند. دستگاه هایی که پوشش نچسب دارند، وافل به راحتی از صفحات جدا می شود. و همچنین صفحات به راحتی تمیز می شوند. گریل و وافل ساز تفال به گونه ای طراحی شده تا بهترین میان وعده را برای شما آماده کند.

جزئیات محصول
Tefal SW857D12 Sandwich Maker

مشخصات

سایر مشخصات
قابلیت نصب صفحات پخت مختلف مانند دونات، پنکیک، نان تست ساندویچی، پنینی، وافل، وافل قلبی، شیرینی، پیراشکی، نان تست، کیک
توان مصرفی
700 وات
تابه ی نچسب
دارد
نشان‌گر LED
دارد
دستگیره عایق حرارت
دارد
قابلیت قرارگیری عمودی
دارد
صفحات جداشونده
دارد
توضیح صفحات
2 صفحه گریل 2 صفحه وافل ساز
دیدگاه کاربران (2)

متوسط امتیاز مشتریان

4.4

از مجموع 2 نظر

ثبت سوال / دیدگاه

5.0
1401/08/28

با این که صفحه اسنک نداره اما اون دو مدل صفحه خیلی استفاده میشه جنسشون هم خوب و نچسبه

3.8
1401/06/14

من این ساندویچ ساز و تهیه کردم اگه صفحه ساندویچ ساز هم داشت کانلتر میشد ولی با صفحه گریلشم میشه ساندویچ درست کرد در کل خوب بوده