برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
مهمان عزیز خوش آمدید

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل ال جی مدل PH2

LG PH2 Portable Bluetooth Speaker

ویژگی های محصول

نوار نورپردازی

مقاوم در برابر آب

دارای بند تسمه‌ای

باتری با ماندگاری بالا

صدای فراگیر 360 درجه

دارای میکروفون داخلی مخصوص مکالمه

انتخاب گارانتی
  • ۷ روز تضمین تعویض کالا
انتخاب رنگ
  • مشکی
289,000 تومان
موجود شد به من پیامک بده
>4 امتیاز وایت کلاب 4 امتیاز وایت کلاب
با خرید این محصول میتونی تا 4,000 تومان تو خرید بعدیت تخفیف بگیری !
توضیحات

اسپیکر مسافرتی ال جی مدل PH4 با قابلیت Bluetooth

اسپیکر «ال جی» «LG» مدل «PH2» کمتر از 200 گرم وزن دارد و به صورت بی‌سیم به گوشی موبایل یا هر دستگاه مجهز به بلوتوث وصل می‌شود. این اسپیکر به شکل دایره ساخته شده است که ضخامتی در حدود 4 سانتی‌متر دارد و قطر آن حدود 10 سانتی‌متر است. گفتنی است به اسپیکر PH2 بندی هم متصل است که امکان اتصال اسپیکر به جاهای مختلف مانند کیف را فراهم می‌کند. مدت زمانی که اسپیکر PH2 ال‌ جی قادر است به پخش موسیقی بپردازد حدود 6 ساعت است که این به لطف باتری 700 میلی‌آمپرساعتی محقق شده است. برای شارژ شدن این باتری به 2.5 ساعت زمان نیاز دارید. 

اسپیکر PH2 ال جی صدای 360 درجه به کاربر ارائه می‌دهد و  از طریق بلوتوث به دستگاه وصل می‌شود، اما می‌توانید آن را به‌وسیله کابل AUX یا همان کابل 3.5 میلی‌متری انتقال صدا به دستگاه خود وصل کنید و موزیک را از طریق اسپیکر بشنوید. در پایان بهتر است بدانید این اسپیکر در برابر قطرات آب مقاوم است و در اطراف آن حلقه‌ای از چراغ LED وجود دارد که آن را منحصر‌به‌فرد کرده است.

 

صدای فراگیر

اسپیکر PH2 پرتابل ال جی به‌گونه‌ای طراحی شده است که صدا را به صورت فراگیر پخش می‌کند. صدای یکسان را از اطراف اسپیکر ، بدون تغییری در صدا، بشنوید و از موسیقی لذت ببرید.

مخصوص جشن در فضای باز

اسپیکر PH2، مخصوص فضای باز با مقاومت فوق‌العاده در برابر آب و هوای گوناگون، به همراه باتری با ماندگاری بالا و بند تسمه‌ای امنیتی. اسپیکر LG XBOOM Go PH2، یک سیستم صوتی با کیفیت که می‌توانید با خود به هر کجا که می‌خواهید ببرید.

باتری با ماندگاری بالا

اسپیکر مسافرتی PH2 ال جی مجهز به باتری 700 میلی آمپر ساعت lithium-Polymer قابل شارژ بوده، 2.5 ساعت برای شارژ کامل زمان نیاز دارد در مقابل 6 ساعت لذت پخش موسیقی را به شما هدیه دهد.

دارای بند تسمه‌ای

با قابلیت بسته شدن آسان، اسپیکر را به هرجا که می‌خواهید محکم ببندید.

مقاوم در برابر آب

قابلیت مقاومت در برابر آب به این معنی است که می‌توانید حتی در کنار آب هم آسوده خاطر باشید و از پاشیده شدن قطرات آب به اسپیکر نگران نشوید.

نوار نورپردازی

این اسپیکر دارای نوار با حالت‌های مختلف نورپردازی برای ایجاد محیط دلچسب برای میهمانان و جلب توجه می‌باشد. چراغ داخلی نیز، زمان شارژ را به شما هشدار می‌دهد.

اشتراک‌گذاری اتصال

2 دستگاه مجهز به Bluetooth را به‌طور همزمان به اسپیکر وصل کنید تا هم خود شما و هم دوستتان بتوانید موسیقی را انتخاب یا عوض کنید. وقتی همه در تصمیم‌گیری سهیم باشند لذت دو چندان می‌شود.

در همه جا مکالمه تلفنی داشته باشید

هنگام دریافت تماس موسیقی متوقف می‌شود. همچنین می‌توانید با استفاده از میکروفن داخلی این اسپیکر یک کنفرانس تلفنی برگزار کنید. زمان پایان مکالمه، موسیقی دوباره از جای قبلی پخش می‌شود.

قابلیت اتصال به سایر دستگاه‌ها

اسپیکر الجی PH2 فقط به دستگاه‌های مجهز به Bluetooth وصل نمی‌شود، بلکه آن را می‌توان به پخش‌کننده‌های MP3 یا CD نیز وصل کنید.

 

جزئیات محصول
LG PH2 Portable Bluetooth Speaker

مشخصات

کشور سازنده
مونتاژ ایران
صفحه نمایش
ندارد
خروجی هدفون
ندارد
ریموت کنترل
ندارد
ابعاد محصول
4 × 9.5 × 9.5 سانتی متر
وزن محصول
0.17 کیلوگرم
نوع اتصال
Micro USB ، AUX ، Bluetooth
اتصال دهنده
جک 3.5 میلی‌متری صدا , بلوتوث
پورت USB
Micro USB
ورودی صدا
دارد
میکروفون
میکروفون داخلی مخصوص مکالمه
قابلیت اتصال به دو دستگاه به صورت همزمان
دارد
مشخصات اسپیکر
صدای 360 درجه ، مقاوم در برابر قطرات آب ، دکمه مخصوص صدای بم برای افزایش Bass ، زمان شارژ کامل 2.5 ساعت ، نشانگر باتری ، دارای بند تسمه ای ، دارای نوار ال ای دی نور پردازی
قطر بلندگو
9.5 سانتی متر
وزن اسپیکر
170 گرم
توان خروجی اسپیکر
2.5 وات
باتری
3.7 ولت - 700 میلی‌آمپر/ساعت
مدت زمان پخش
6 ساعت
دیدگاه کاربران (0)