برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
مهمان عزیز خوش آمدید

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل ال جی مدل PH4

LG PH4 Portable Bluetooth Speaker

ویژگی های محصول

خروجی صدا 16 وات

صدای فراگیر 360 درجه

صدای بم را احساس کنید

مخصوص جشن در فضای باز

باتری با ماندگاری بالا

دارای بند تسمه‌ای

مقاوم در برابر قطرات آب

انتخاب گارانتی
  • گارانتی گلدیران (نماینده رسمی LG در ایران)
انتخاب رنگ
  • مشکی
666,000 تومان
موجود شد به من پیامک بده
>9 امتیاز وایت کلاب 9 امتیاز وایت کلاب
با خرید این محصول میتونی تا 9,000 تومان تو خرید بعدیت تخفیف بگیری !
توضیحات

اسپیکر مسافرتی ال جی مدل PH4 با قابلیت Bluetooth

اسپیکر «ال جی» «LG» مدل «PH4» یکی دیگر از محصولات است که با ابعادی کاملا فشرده و استوانه‌ای مناسب حمل در کیف و محفظه‌های کوچک است. اسپیکر PH4 از طریق بلوتوث به دستگاه وصل می‌شود. توان خروجی کلی در اسپیکر PH4 ال‌جی برابر با 16 وات است. همانطور که گفته شد این اسپیکر به شکل استوانه‌ا طراحی شده که طول و عرض و ارتفاع آن به ترتیب حدود 17.5، 8 و 6.5 سانتی‌متر است و 530 گرم وزن دارد. در قسمتی از اسپیکر PH4 یک باریکه از چراغ LED تعبیه شده که ظاهر منحصر‌به‌فردی به آن بخشیده است. صدای 360 درجه چیزی است که با این محصول به خوبی برای شما فراهم شده و امکان مکالمه هوشمند با گوشی موبایل هم وجود دارد.

در ساخت اسپیکر قابل حمل LG PH4 تکنولوژی IPX4 به کار برده شده است. اگر مقداری آب به آن پاشیده شد هم نگران آسیب‌دیدن آن نباشید. ویژگی خوب و کاربردی این محصول ال‌جی وجود بند است. این بند به شما امکان می‌دهد اسپیکر خود را به جاهای مختلف وصل کنید و مجبور به نگه داشتن آن نباشید. مثلا افراد دوچرخه سوال می‌توانند به راحتی آن را به فرمان دوچرخه خود وصل کنند و ضمن اینکه صدای بوق ماشین‌ها را می‌شنوند، از موسیقی هم لذت ببرند.

 

صدای فراگیر

این اسپیکر به‌گونه‌ای طراحی شده است که صدا را به صورت فراگیر پخش می‌کند. صدای یکسان را از اطراف اسپیکر ، بدون تغییری در صدا، بشنوید و از موسیقی لذت ببرید.

 

صدای بم را احساس کنید

حالت Bass Boost صدای بم را وارد سطح جدیدی می‌کند. به‌واسطه رادیاتورهای دوگانه غیر فعال که قدرت صدای پرطنین را به حداکثر می‌رسانند، صدای بم فراتر از انتظار اندازه اسپیکر را احساس کنید.

 

مخصوص جشن در فضای باز

اسپیکری مخصوص فضای باز با مقاومت فوق‌العاده در برابر آب و هوای گوناگون، به همراه باتری با ماندگاری بالا و بند تسمه‌ای امنیتی. اسپیکر LG XBOOM Go PH4، یک سیستم صوتی با کیفیت که می‌توانید با خود به هر کجا می‌خواهید ببرید.

 

باتری با ماندگاری بالا

با باتری lithium-ion قابل شارژ، می‌توانید 6 ساعت از پخش موسیقی لذت ببرید.

 

دارای بند تسمه‌ای

با قابلیت بسته شدن آسان، اسپیکر را به هرجا که می‌خواهید محکم ببندید.

 

مقاوم در برابر آب

قابلیت مقاومت در برابر آب به این معنی است که می‌توانید حتی در کنار آب هم آسوده خاطر باشید و از پاشیده شدن قطرات آب به اسپیکر نگران نشوید.

 

نوار نورپردازی

این اسپیکر دارای نوار با حالت‌های مختلف نورپردازی برای ایجاد محیط دلچسب برای میهمانان و جلب توجه می‌باشد. چراغ داخلی نیز، زمان شارژ را به شما هشدار می‌دهد.

 

اشتراک‌گذاری اتصال

2 دستگاه مجهز به Bluetooth را به‌طور همزمان به اسپیکر وصل کنید تا هم خود شما و هم دوستتان بتوانید موسیقی را انتخاب یا عوض کنید. وقتی همه در تصمیم‌گیری سهیم باشند لذت دو چندان می‌شود.

 

در همه جا مکالمه تلفنی داشته باشید

هنگام دریافت تماس موسیقی متوقف می‌شود. همچنین می‌توانید با استفاده از میکروفن داخلی این اسپیکر یک کنفرانس تلفنی برگزار کنید. زمان پایان مکالمه، موسیقی دوباره از جای قبلی پخش می‌شود.

 

قابلیت اتصال به سایر دستگاه‌ها

اسپیکر PH4 ال جی فقط به دستگاه‌های مجهز به Bluetooth وصل نمی‌شود، بلکه آن را می‌توان به پخش‌کننده‌های MP3 یا CD نیز وصل کنید.

 

جزئیات محصول
LG PH4 Portable Bluetooth Speaker

مشخصات

مشخصات فنی
Dual Passive Radiator
ابعاد محصول
17.5 × 8 × 6.6 سانتی متر
وزن محصول
0.53 کیلوگرم
نوع اتصال
بی سیم - با سیم
اتصال دهنده
بلوتوث - کابل AUX
پورت USB
Micro USB
ورودی صدا
دارد
میکروفون
داخلی برای مکالمه
قابلیت اتصال به دو دستگاه به صورت همزمان
دارد
توان خروجی اسپیکر
16 وات
باتری
lithium-ion
مدت زمان پخش
تا 10 ساعت
دیدگاه کاربران (1)

متوسط امتیاز مشتریان

3

از مجموع 1 نظر

ثبت سوال / دیدگاه

3.0
1398/06/09

شارژ نگهداری فوق العاده بند کارا کیفیت صداش رو توی بالا ترین درجه از دست نمیده بلندی صداش هم فرا تر از انتظار نیست ولی راضی کنندس