برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
مهمان عزیز خوش آمدید

بخارشوی شیائومی درما مدل DEM-ZQ600

Xiaomi Deerma DEM-ZQ600 Steam Cleaner

100% از خریداران ، این کالا را توصیه کرده‌اند

ویژگی های محصول

توان 1600 وات

ظرفیت مخزن 230 میلی لیتر

مدت زمان آماده شدن 20 ثانیه

مدت زمان بخار دهی 11 دقیقه

دمای بخار بیش از 150 درجه سانتی‌گراد

طول کابل برق 4 متر

کارایی کامل با 5 سری مختلف 

از بین برنده 99/99% آلودگی‌ها

بیشتر بخوانید
انتخاب گارانتی
  • 7 روز تضمین بازگشت کالا
انتخاب رنگ
  • سفید
2,800,000 تومان
موجود شد به من پیامک بده
>37 امتیاز وایت کلاب 37 امتیاز وایت کلاب
با خرید این محصول میتونی تا 37,000 تومان تو خرید بعدیت تخفیف بگیری !
کالاهای مشابه
توضیحات

خرید بخارشوی شیائومی درما مدل DEM-ZQ600

در کمترین زمان ، همه جای منزل را تمیز کنید

در گذشته بخارشوها چندان در منازل رواج نداشتند و مردم استفاده کمی از آنها میکردند ، اما بخارشوی ها امروزه بین مردم طرفداران زیادی دارند ، شاید دلیل آن پیشرفت چشمگیر و تکنولوژی های جالبی باشد که جدیدا به این دستگاه ها اضافه شده است ، شاید هم دلیل محبوبیت آنها به صرفه جویی در زمانی باشد که برایمان به ارمغان می آورند. بخارشوی شیائومی درما ZQ600 دستگاهیست که جدیدا وارد بازار شده و قصد دارد تا با امکانات بی نظیر خود ، شستشو و نظافت در منازل را به شکل ساده تری تعریف نماید . قبل از خواندن ادامه مطلب ، از شما دعوت میکنیم تا ویئوی کوتاهی از عملکرد این بخارشوی فوق العاده را تماشا بفرمایید :

بخارشوی شیائومی ZQ600 فقط در عرض 20 ثانیه آماده به کار میشود !

انواع سطوح مختلف را با بخارشوی شیائومی ZQ600 به راحتی تمیز کنید

برند درما ، یکی از زیرمجموعه های کمپانی بزرگ شیائومی می باشد که به تولید لوازم خنگی باکیفیت رو آورده است . این مدل دستگاه بسیار خوش ساخت و کم حجمی می باشد که به تازگی وارد بازار شده است ، ابعاد آن 389*85*180 میلی متر است و جالب است بدانید که فقط 2 کیلوگرم وزن دارد. این مدل یک دستگاه همه کاره است ، به لطف داشتن 5 نازل و سری مختلف میتوانید انواع سطوح سخت و نرم را با این بخارشوی تمیز کنید . این دستگاه نه تنها به شما کمک میکند تا سطوح مورد نظر را نظافت کنید بلکه به دلیل دمای بالای بخار آب ، 99.99 درصد باکتری ها و ویروس های موجود در سطوح نیز نابود خواهند شد . پس میتوان چنین گفت که بخارشوی شیائومی یک ضدعفونی کننده عالی سطوح نیز به شمار میرود . این دستگاه با طول سیم 4 متر و مخزن ساخته شده از آلیاژ آلومینیوم و مخزن اب قابل جداشونده راهی بازارهای جهانی شده است .


کف منزل شما از چه جنسی می باشد؟

فرقی نمیکند که کف منزل شما چه جنسی داشته باشد ، با بخارشوی شیائومی درما مدل DEM-ZQ600 میتوانید کلیه سطوح چوبی مثل پارکت ، کاشی و انواع سرامیک و سطوح دیگر را نطافت کرده و برق بیندازید.

بخارشوی شیائومی درما مدل DEM-ZQ600 چگونه کار میکند ؟

این بخارشو یک مخزن آب با ظرفیت 230 میلی لیتر دارد ، مخزن را پر از آب کرده و دستگاه را روشن میکنید . بعد از 20 ثانیه دستگاه گرم شده و بخاری با حرارت بالای 150 درجه سانتیگراد تولید میکند . حالا شما میتوانید تا 11 دقیقه به صورت پیوسته با این دستگاه کار کنید و به نظافت سطوح مختلف بپردازید . اگر این زمان کافی نبود ، میتوانید دوباره این فرایند را تکرار کنید و مخزن آب دستگاه را دوباره پر نمایید . اگر شما وقت کافی برای نظافت منزل خود را ندارید و یا دوست دارید این وقت را ضرف کارهای لذت بخش دیگری نمایید قطعا zq600 شیائومی دستگاهیست که میتواند در این امر به شما کمک شایانی نماید و در کمترین زمان عملکرد فوق العاده ای از خود نشان دهد . کلیه بخش های دستگاه با یک دکمه باز و بسته میشوند و از این نظر سرعت عمل بالایی را در کار با این دستگاه شاهد خواهید بود .

میتوانید با 5 سری مختلف انواع شیشه و پنجره ، سنگ و کاشی ، سطوح فلزی موجود در آشپزخانه مثل سینک و روی اجاق گاز ، انواع پرده و مبلمان و انواع کف های چوبی مثل پارکت را شسته و ضد عفونی نمایید . علاوه بر این دارای سیم عایق و ترموستات بوده و کلیه نکات ایمنی در تولید آن رعایت شده و از این نظر دستگاه کاملا ایمنی می باشد .

با خرید بخارشوی شیائومی درما ZQ600 چه چیزی دریافت میکنید ؟

نتیجه گیری و جمع بندی : بخریم یا نخریم ؟!

اصولا بخارشوی دستگاهیست که شاید جزو لوازم ضروری هر خانه ای نباشد ، اما با داشتن آن میتوانید در وقت و هزینه های خود صرفه جویی زیادی بکنید . بخارشوی شیائومی درما مدل DEM-ZQ600 با وزن کم و داشتن 5 سری مختلف برای نظافت سطوح و نوع آوری در طراحی ، مسلما دستگاهیست که ارزش خرید بالایی دارد . مخصوصا اگر شاغل هستید و زمان کمی برای نظافت خانه در اختیار دارید ، ما خرید بخارشوی شیائومی مدل ZQ600 را با کیفیت اورجینال از وایت کالا به شما مشتریان گرامی ، پیشنهاد میکنیم .

جزئیات محصول
Xiaomi Deerma DEM-ZQ600 Steam Cleaner

مشخصات

نوع
دسته کوتاه و دسته بلند
سایر مشخصات
مخزن آب قابل جدا شدن ، طراحی سیم عایق دوبل ، کابل برق 4 متری ، مخزن بخار مقاوم ساخته شده از آلیاژ آلومینیوم
کشور سازنده
چین
وزن
2/9 کیلوگرم
توان مصرفی
1600 وات
اقلام همراه
5 سری برای تمیز کردن سطوح مختلف ، پد شستشو ، کیف لوله‌های رابط
مناسب برای شست و شوی
انواع سطوح سخت و حساس
مدت زمان مورد نیاز برای تولید و استفاده بخار
20 ثانیه
ظرفیت مخزن آب
230 میلی لیتر
دیدگاه کاربران (3)

متوسط امتیاز مشتریان

4.7

از مجموع 3 نظر

ثبت سوال / دیدگاه

5.0
1401/07/06

خیلی عالیه جمع و جور و با قدرت زیاد

5.0
1401/06/31

بی شک خریدش رو پیشنهاد میکنم برای تمیز کردن روزمره عالیه

4.2
1399/06/13

تقریبا یک ماه پیش تهیه کردیم.
کیفیت و کارایی قابل قبولی داره، بخاردهی پیوسته باعث میشه بتونید بدون وقفه باهاش کار کنید.