برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
مهمان عزیز خوش آمدید

بخار شوی بیسل مدل POWER FRESH LIFTOFF

Bissell POWER FRESH LIFTOFF Steam Cleaner

100% از خریداران ، این کالا را توصیه کرده‌اند

ویژگی های محصول

قدرت موتور : 1600وات

قابلیت تنظیم شدت بخار

دارای طول کابل : 7.5 متر

گنجایش مخزن آب : 400 میلی لیتر

مناسب برای سطوح سخت( سنگ،سرامیک،پارکت و … )

انتخاب گارانتی
  • 18 ماه گارانتی بیسل ایرانیان
17,500,000 تومان
موجود در انبار وایت کالا
>233 امتیاز وایت کلاب 233 امتیاز وایت کلاب
با خرید این محصول میتونی تا 233,000 تومان تو خرید بعدیت تخفیف بگیری !
کالاهای مشابه
توضیحات

بخار شوی بیسل مدل POWERFRESH LIFTOFF

زندگی سالم و عاری از مواد شوینده شیمیایی !

طی‌بخار بیسل مدل POWERFRESH LIFTOFF به صورته دو منظوره طراحی شده که هم به صورت ایستاده و هم به صورت دستی میتوانید به راحتی از آن استفاده کنید. این مدل به صورتی طراحی‌شده تا علاوه بر قدرت بالا و حجم بخار مناسب، فضای زیادی را اشغال نکند. استفاده از این محصول به سطح زمین خانه‌تان آسیبی وارد نخواهد کرد. از مهم‌ترین ویژگی‌های این مدل داشتن سیم برق به طول 7.5 متر آن است، که شعاع عملکرد بالایی را برایتان فراهم می‌کند. استفاده از سیم با این طول باعث شده تا برای نظافت هر اتاق نیازی به تعویض پریز نداشته باشید. توان 1600 واتی دستگاه ، بخار فوق العاده گرم را فراهم می کند و در 30 ثانیه آماده استفاده می شود . این دستگاه دارای پایه مثلثی چرخشی چند جهته می باشد برای قابلیت دسترسی گوشه ها و تمیز کردن آنها.

پاکسازی 99.9 درصدی جرم و باکتری بوسیله بخار طبیعی و بدون مواد شوینده شیمیایی توسط بخار شوی بیسل مدل POWERFRESH LIFTOFF .

نظافت خانه یکی از کارهایی است که می‌تواند در دراز مدت خسته کننده باشد اما با داشتن امکانات کافی و مناسب می‌توان نظافت را به کاری آسان و سریع تبدیل کرد. بخارشوی مثل ماشین ظرفشویی جزئی از وسایل نظافتی جانبی خانه است که داشتن آن می تواند تا حدی نظافت منزل را برای شما آسان کند. اما باید توجه داشته باشید که بخارشوی نظافت را آسان و کیفیت آن را بهتر می‌کند با این حال بهتر در کنار یک جاروبرقی برای نظافت خانه از این کالا استفاده کنید. محبوبیت بخارشوی بیشتر به خاطر جایگزینی قدرت بخار به جای مواد شوینده شیمیایی است و این امکان را به شما می دهد تا به سادگی سطوح مختلف را ضدعفونی کنید.

برند معتبر بیسل اقدام به تولید بخارشوی بیسل مدل POWERFRESH LIFTOFF کرده است. در ادامه بیشتر با این محصول آشنا می‌شویم.


طراحی ظاهری و امکانات بخارشوی بیسل مدل POWERFRESH LIFTOFF

بخار شوی بیسل مدل POWERFRESH LIFTOFF بدنه‌ی پلاستیکی دارد و قابل‌حمل طراحی‌شده است و میتوانید هم به صورت ایستاده و هم به صورت دستی برای نظافت صفحه آشپزخانه، حمام، پنجره ها و حتی چرخ های ماشین و ... استفاده کرد این دستگاه وزنی در حدود 4.17 کیلوگرمی دارد و همین امر باعث شده تا کاربران بتوانند بدون مشکل برای مدت‌زمان طولانی بدون خستگی دست، با آن به نظافت بپردازند. مدل 1897N کابل 7.5 متری دارد و آزادی عمل زیادی را فراهم کرده است. این دستگاه دارای کنترل بخار متغیر به صورت دستی می باشد تا به راحتی برای کنترل خودکار و خروجی بخار متناسب با سطوح مختلف خانه فراهم کنید.

شرکت بیسل برای این بخار شو، دو عدد پد میکرو فایبر ، 3 براش ، ابزار تمیز کردن سطح صاف ، دفترچه راهنما کاربر و ... در نظر گرفته است که می‌توانید بهترین خروجی را در نظافت داشته باشید .

بخار آماده در 30 ثانیه

بخار فوق العاده گرم را فراهم می کند و در 30 ثانیه آماده استفاده می شود

تمیز کردن انواع سطوح

سنگ ، چوب ، موزاییک ، کاشی ، شیشه و... را با امنیت کامل شستشو دهید

عملکرد کنترل بخار

قابلیت تنظیم کنترل خودکار و خروجی بخار متناسب با سطوح مختلف خانه

از بین برنده 99.9% جرم‌ها و باکتری‌ها‌ها

بدون استفاده از مواد شوینده شیمیایی 99.9% جرم‌ها و باکتری‌ها را از بین ببرید

اگر هنوز برای خرید این طی‌بخار به خوبی قانع نشده اید ؟ پس دعوت میکنم ویدیوهای زیر را مشاهده کنید تا به عملکرد حیرت انگیز این محصول بیسل پی ببرید :

اگر قصد تهیه بخارشوی ( طی‌بخار ) با کیفیت دارید، به شما پیشنهاد میکنیم بخارشوی بیسل POWERFRESH LIFTOFF حتما یکی از گزینه‌هایتان باشد. استفاده از استانداردهای روز و ابعاد کوچک ارزش خرید این مدل را افزایش داده است. بیسل مدت‌ها است در زمینه تولید لوازم‌ شستشو و نظافت فعالیت تخصصی دارد و همواره محصولات باکیفیتی را به بازار عرضه کرده است. این مدل هم مانند باقی محصولات بیسل کیفیت بالایی داشته و استفاده از آن بسیار آسان است.

دیدگاه کاربران (5)

متوسط امتیاز مشتریان

5

از مجموع 5 نظر

ثبت سوال / دیدگاه

5.0
1403/01/28

کاربردی و عالی

5.0
1402/11/04

حتما بخرید شک نکنید از تی کشیدن و شستن و..... راحتتون میکنه و سرامیکاتون همیشه برق میزنه

5.0
1402/09/06

بخارشوی خوش ساخت و زیبایی هست، مهمترین مزیتی که داره اینکه هم میشه به صورت ایستاده و هم به صورت دستی استفاده کرد، متعلقات کامل و سری های مختلف داره، پایه مثلثی چرخشی چند جهته داره که براحتی میشه گوشه ها ی خونه رو تمیز کرد. در کل خیلی عالی هست قدرت بخارش و مدت زمان آماده شدن بخار و مدت بخاردهی خیلی خوب هست و من پیشنهاد میکنم

5.0
1402/07/29

من هر روز ازش برای آشپزخانه استفاده می کنم خیلی خوب کار میکنه. به سرعت گرم میشه فقط ای کاش مخزن آب کمی بزرگتر بود

5.0
1401/06/29

من یک ماهه این بخار شو رو تهیه کردم که خیلی زیاد کارمو راه انداخته و خیلی از زمان نظافتم کم کرده با کلی تحقیق این مدل رو خریدم و واقعا ارزش هزینه ای که براش پرداخت میکنید رو داره