برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
مهمان عزیز خوش آمدید

بخار شو کارچر مدل SC2 UPRIGHT EasyFix

Karcher SC2 UPRIGHT EasyFix Steam Cleaner

100% از خریداران ، این کالا را توصیه کرده‌اند

ویژگی های محصول

شناسه کالا: 1.513345.0

حداکثر توان مصرفی 1600 وات

ظرفیت مخزن آب 400 میلی لیتر 

مدت زمان مورد نیاز برای تولید بخار : 30 ثانیه 

مدت زمان قابل استفاده : بدون توقف ( به دلیل داشتن مخزن رزرو بویلر ) 

بیشتر بخوانید
انتخاب گارانتی
  • 18 ماه گارانتی شرکت کارن تجارت
انتخاب رنگ
  • زرد
7,800,000 تومان
موجود در انبار وایت کالا
>104 امتیاز وایت کلاب 104 امتیاز وایت کلاب
با خرید این محصول میتونی تا 104,000 تومان تو خرید بعدیت تخفیف بگیری !
کالاهای مشابه
توضیحات

خرید بخار شو کارچر مدل SC2 UPRIGHT EasyFix

در کمترین زمان ، همه جای منزل را تمیز کنید

در گذشته بخارشوها چندان در منازل رواج نداشتند و مردم استفاده کمی از آنها میکردند ، اما بخارشوی ها امروزه بین مردم طرفداران زیادی دارند ، شاید دلیل آن پیشرفت چشمگیر و تکنولوژی های جالبی باشد که جدیدا به این دستگاه ها اضافه شده است ، شاید هم دلیل محبوبیت آنها به صرفه جویی در زمانی باشد که برایمان به ارمغان می آورند. بخار شو کرشر دستگاهیست با کیفیت و  بی نظیر که میتواند شستشو و نظافت در منازل را به شکل ساده تری تعریف نماید . قبل از خواندن ادامه مطلب ، از شما دعوت میکنیم تا ویدیو کوتاهی از عملکرد این بخارشوی فوق العاده را تماشا بفرمایید :

کف منزل شما از چه جنسی می باشد؟

فرقی نمیکند که کف منزل شما چه جنسی داشته باشد ، با بخارشوی کارچر SC2 میتوانید کلیه سطوح چوبی مثل پارکت ، کاشی و انواع سرامیک و سطوح دیگر را نطافت کرده و برق بیندازید.

پاک کنندگی و لکه بری با بخارشوی کارچر

بخارشوی کارچرمدل SC2 UPRIGHT EasyFix دارای بدنه ای ساخته شده از پلاستیک با کیفیت است و رنگ زرد دارد.مخزن داخلی ان از الیاژ بسیار مقاوم در برابر فشار وحرارت ساخته شده و ظرفیت یک لیتر آب را دارد.برای پر کردن مخزن باید در پوش آن که به صورت پیچی است را باز کنید.برای حرکت اسان آن نیز دو چرخ در دو طرفش ویک چرخ نیز در زیر آن تعبیه شده است و میتواند روی تمام سطوح در هنگام کار به راحتی حرکت کند. بخار شوی کارچر دارای دسته ایست که آنرا قابل حمل میکند وجنس شلنگ بخار آن نیز از مواد با کیفیت ساخته شده و در هنگام عبور بخار داغ اسیب نمی بیند.دسته نازل ان هم محل خروج بخار است و متعلقات کاربردی به آن وصل میشوند.بر روی این دسته دکمه تنظیم فشار بخار وجود دارد که با توجه به نیاز از آن استفاده میشود. برای نظافت گوشه ها و درز بین سرامیک ها نیز از لوازم جانبی که همراه انست میتوان استفاده کرد.

توان مصرفی این بخار شو 1500وات است و میزان بخاردهی 3.2بار در دقیقه است که این میزان فشار مطلوبی است که از زمان روشن کردن دستگاه تا اماده شدن بخار 6.5 دقیقه زمان لازم است و همینطور بر روی بدنه چراغ نشان دهنده بخار اماده وجود دارد.این بخار شو در حالت عادی میتواند 40گرم در دقیقه و در حالت حداکثر خود میتواندتا 100گرم بخار را در یک دقیقه اماده کند.با یک مخزن پر آب میتواند فضایی به اندازه 75متر مربع را بدون وقفه تمیز کند. برای تمیز کردن لکه هایی که تمیز کردن آنها سخت است.

از دیگر قسمت های مهم در یک دستگاه بخار شو قسمت دیگ یا مخزن ان است.این قسمت اب را در خود نگه می دارد با استفاده از حرارت وارده به ان به نقطه جوش خود می رسد و به بخار تبدیل می شود به همین دلیل جنس مخزن باید از الیاژ مقاوم در برابر حرارت و فشار بالای بخار باشد.مخزن بخار شوی کرشر از جنس ترکیبی از الیاژ های فولاد و برنج است.زمانی که بخار در این بخار شو اماده می شود ترموستات بطور اتوماتیک تولید حرارت را قطع می کند و زمانی که میزان بخار کم شود دوباره آن را وصل می کندئ

جزئیات محصول
Karcher SC2 UPRIGHT EasyFix Steam Cleaner

مشخصات

سایر مشخصات
طول سیم 400 سانتی متر
وزن
4000 گرم
ابعاد
118.5x16.8x3.1 سانتی‌متر
توان مصرفی
1600 وات
اقلام همراه
حوله مخصوص میکروفایبر نظافت سطوح کارتریج مخصوص رسوب زدایی بویلر
مناسب برای شست و شوی
زمین
مدت زمان مورد نیاز برای تولید و استفاده بخار
30 ثانیه
ظرفیت مخزن آب
400 میلی لیتر
دیدگاه کاربران (4)

متوسط امتیاز مشتریان

5

از مجموع 4 نظر

ثبت سوال / دیدگاه

5.0
1402/09/15

استفاده کردم ازش خوب بود

5.0
1402/07/30

خیلی سبکه کار باهاش راحته در کل برای نظافت خونه لازمه و به نظرم مارک کارچر کیفیت بهتری نسبت به بقیه برند ها داره

5.0
1401/08/29

واقعا محصول خوبیه که باعث می شه که بخواین مرتباً کف رو تمیز کنید. نکته مهم اینه که که اونقدر داغ هست که نیازی به مواد شوینده ندارید. با حرارت تمیز میشه.
من ازش برای کاشی آشپزخانه و کف چوبی فضای نشیمن استفاده کردم. خیلی سریع گرم می شه و در عرض چند ثانیه آماده ست برای استفاده

5.0
1401/06/17

موقع استفاده ازش واقعا لذت میبرم خیلی دستگاه کاربردی و با کیفیتی هستش و خیلی خوب هم تمیز میکنه