برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
مهمان عزیز خوش آمدید
   /    چای ساز

چای ساز مونوتک مدل 1680

MONOTEC 1680 Tea Maker

ویژگی های محصول

ظرفیت کتری 1.7 لیتر

ظرفیت قوری 0.8 لیتر

توان مصرفی 1650 وات

شناسه کالا: ۲۹۰۳۴۲۶۲۰۰۱۱۶

تفاله گیر و المنت استیل ضد زنگ

انتخاب گارانتی
  • 18 ماه گارانتی شرکت مونوتک
انتخاب رنگ
  • استیل مشکی
2,290,000 تومان
موجود شد به من پیامک بده
>31 امتیاز وایت کلاب 31 امتیاز وایت کلاب
با خرید این محصول میتونی تا 31,000 تومان تو خرید بعدیت تخفیف بگیری !
کالاهای مشابه
توضیحات

چای ساز مونوتک مدل MTM-1680

   یک فنجان چای دلچسب نوش جان کنید !

گذشت اون زمان که مادربزرگامون چای رو با سماور دم میکردن و تو اون استکان های قدیمی و کوچولو واسمون میاوردن . امروز دیگه کتری و سماور تو کمتر خونه و اداره ای پیدا میشه ، خصوصا اینکه خانم ها هم شاغل شدن و مسئله کمبود وقت و مشکلات زندگی ماشینی هم اضافه کنیم ، استفاده از چای ساز ها تنها راه چاره ای هست که باقی میمونه . چای سازها خیلی وقته که پای ثابت آشپرخونه های ما شدن . سرعت و سهولت استفاده و صرفه جویی تو زمان خصوصیاتی هستن که باعث محبوبیت چای ساز ها میشن ، خصوصا اگر چای سازی مثل مونوتک مدل 1680 رو داشته باشین که از همه نظر یک محصول کامله . این محصول که ساخت کشور ترکیه هست ،حدودا 2 کیلوگرم وزن و 34 سانتی متر ارتفاع داره .


بدنه استیل ضد زنگ و قوری شیشه ای

چای ساز مونوتک مدل 1680 با کتری استیل ضد زنگ و بسیار خوش ساخت که 1.7 لیتر ظرفیت داره عرضه شده که خیالتون رو از بابت اینکه چندین استکان پشت سر هم چای میتونین بخورین راحت میکنه ! قوری شیشه ای اون هم از جنس شیشه مقاوم هست که 0.8 لیتر ظرفیت داره . این چای ساز مجهز به سیستم دم آوردن اتوماتیک چای هست ، به این صورت که دمای بخاری که از پایین به قوری میخوره باعث میشه چای به شکل سنتی و اصلی خودش دم بیاد و طعم و عطر خیلی بهتری بگیره . یک توری فلزی از جنس استیل هم داره که مانع ورود میشه تفاله های چای میشه ، جدا از اون چای ساز 1680 مونوتک به چراغ نشانگر هم مجهزه و المنت اون از نوع استیل مسطح هست تا در هنگام شسشتو دچار مشکل نشین .

چای ساز مونوتک MTM-1680 محصول کشور ترکیه یه چای ساز با کیفیت ، شیک و با قیمت مناسب هست که زود چای رو جوش میاره و نزدیک 14 فنجون چای میشه باهاش نوش جان کرد ، از همه مهم تر طعم چای رو تغییر نمیده و اینکه 18 ماه گارانتی هم داره ، در کل واسه اونایی که دنبال یه چای ساز اصیل با قیمت مناسب هستن توصیه میشه

مشخصات کلی چای ساز مونوتک مدل 1680 در یک نگاه

جزئیات محصول
MONOTEC 1680 Tea Maker

مشخصات

ارتفاع
34 سانتی‌متر
پهنا
27 سانتی‌متر
عمق
27 سانتی‌متر
وزن
2 کیلوگرم
توان مصرفی
1650 وات
محفظه جمع آوری سیم برق
دارد
نوع چای ساز
روی هم
ظرفیت کتری آب
1.7 لیتر
قوری چای
دارد
ظرفیت قوری چای
0.8 لیتر
جنس بدنه کتری
استیل ضد زنگ
جنس قوری
پیرکس
دیدگاه کاربران (0)